Licitatie Publica - extinderea alimentarii cu apa a com Valea Mare Pravat
Anunt de participare numarul 92994/11.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VALEA MARE PRAVAT (PRIMARIA VALEA MARE PRAVAT)
Adresa postala: VALEA MARE PRAVAT, STR. BRASOVULUI NR197, COD 117805, JUDETUL ARGES, Localitatea: Valea Mare-Pravat, Cod postal: 117805, Romania, Punct(e) de contact: ION BONCOI, Tel.0248557112, In atentia: d-lui secretar Iosifescu Ion, Email: [email protected], Fax: 0248557112, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro/valeamarepravat, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
extinderea alimentarii cu apa a com Valea Mare Pravat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Valea Mare Pravat, sate Namaesti si Gura Pravat
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
extinderea alimentarii cu apa a com Valea Mare Pravat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
extinderea alimentarii cu apa a com Valea Mare Pravat
Valoarea estimata fara TVA: 5, 796, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.02.2010 pana la 20.02.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 100.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din bugetul local prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere-subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1. Declaratieprivindeligibilitatea OfertantulvacompletaodeclaratiepepropriaraspundereinconformitatecuFormularulA
Cerinte obligatorii: 1. Declaratiepepropriaraspundereprivindneincadrareainsituatiileprevazutelaart. 181dinO.U.G.nr. 34/2006 completareadeclaratieipeproprieraspundereinconformitatecuFormularulB
2. Certificate constatatoare (in originalsaucopie legalizata) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat (pentru ofertantii nerezidenti in Romania se solicita formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara de origine) valabileladatadeschideriiofertelor: Certificat de atestare fiscala, eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia Impozite si taxe locale.
Cerinte obligatorii: 1. Declaratieprivindcalitatea de participant la procedura OfertantulvacompletaodeclaratiepepropriaraspundereinconformitatecuFormularulC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturi contabile pe anii: 2007-2009, vizate si inregistrate de organele competente (copie legalizata).2.Ultima balanta de verificare(anul 2009);Cerinte minime pentru datele bilantului pe anul 2009: - bilanturile sa nu fie negative, - lichiditatea generala min. 100%.3. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: completarea Fisei de informatii generale, (Formularul D), in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Cerinta minima: Valoarea cifrei de afaceri a operatorului economic sa fie mai mare decat valoarea estimata a contractului.
Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea:
anul EUR/RON
2007 3, 3373
2008 3, 9153
20094, 21
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani se completeaza Formularul Esi anexa acestuia.
2. Demonstrarea experientei similare se completeaza fise de informatii privind lucrarile care dovedesc experienta similara (Formularul F).Cerinte minime:
finalizarea a cel putin 2 contracte similare in ultimii 5 ani in sistem proiectare-executie (design- build) avand ca obiect de activitate proiectarea si executia retelelor de alimentare cu apa sau canalizare, a caror valoare sa fie mai mare decat valoarea estimata a contractului. prezentarea recomandarilor (in original sau copie legalizata) pentru contractele similare.Recomandarile aferente lucrarilor executate pentru beneficiari/clienti din Romania trebuie sa fie vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii.
3. Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantulse angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului (Formularul G).
4. Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formularul H).
5. Asigurarea personalului tehnic de specialitate responsabil cu indeplinirea corespunzatoare a contractului (prezentare CV, diplome de studii, atestat valabil pe perioada executarii lucrarii).Cerinte minime:
manager de proiect sef de santier, angajat al ofertantului responsabil tehnic cu executia (RTE), angajat al ofertantului,
responsabil cu controlul calitatatii (CQ), angajat al ofertantului,
responsabil cu asigurarea calitatatii (AQ), angajat al ofertantului.
.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
35%
Descriere:
3.
termen de executie
5%
Descriere:
4.
termen de garantie a lucrariii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.01.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2010 11:00
Locul: Sediul Primariei Valea Mare Pravat jud Arges, str Brasovului nr 197
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de licitatii, reprezentanti ai ofertantilor, delegati MF
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutianarea Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti Str. Stravopoleus nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de judecata- Curtea de apel Arges - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Pitesti str. Victoriei nr 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 020075, Romania, Tel.0248/521461, Email: [email protected], Fax: 0248/521461, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul este de 5 zile conform art.256^2 alin 1 lit b)OUG 34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Valea Mare Pravat
Adresa postala: Str Brasovului nr 197, Localitatea: Valea Mare Pravat, Cod postal: 1117805, Romania, Tel.048/557112, Email: [email protected], Fax: 048/557112, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro/valeamarepravat
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2010 15:21