Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDEREA FACULTATII DE FARMACIE


Anunt de participare numarul 24407/19.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "VICTOR BABES" TIMISOARA
Adresa postala: PIATA EFTIMIE MURGU NR 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300041, Romania, Punct(e) de contact: SEDIUL UNIVERSITATII, Tel.0256-221.554, In atentia: Ing GRUIA GRECU, Email: [email protected], Fax: 0256-221.554, Adresa internet (URL): www.umft.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDEREA FACULTATII DE FARMACIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: TIMISOARA, PIATA EFTIMIE MURGU NR 1, COD POSTAL 300041, JUD TIMIS
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII CONSTAND IN REALIZAREA A DOUA CORPURI DE CLADIRE ADIACENTE (S+P+5E/S+P+2E PARTIAL) DESTINATE SPATIILOR DE INVATAMANT ALE FACULTATII DE MEDICINA SI FARMACIE SI BIBLIOTECII UMF TIMISOARA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214400-4 - Constructie de institutii universitare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. REGIM DE INALTIME S+P+5E/S+P+2E PARTIAL2. ARIA CONSTRUITA 826, 60 MP3. ARIE DESFASURATA 5.067, 00 MP
Valoarea estimata fara TVA: 12, 920, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
*CS 1.500 RON*GARANTIE DE PARTICIPARE 200.000 RON-SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA-90 ZILE DE LA DESCHIDEREA LICITATIEI-FORMULAR 11*GARANTIA DE BUNA EXECUTIE A LUCRARII 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
*ACORD DE ASOCIERE - MODEL AA*ACORD DE SUBCONTRACTARE - MODEL AS*PARTEA SAU PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI SI SPECIALIZAREA ACESTORA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*DECLARATIA DE ELIGIBILITATE - FORMULAR 12A*CAZIER JUDICIAR/CERTIFICAT ECHIVALENT*CONFIRMAREA PLATII LA BUGETUL GENERAL SI LOCAL CU VALABILITATE LA DATA DE 31.07.2007 *DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREV. ART. 181 - FORMULAR 12B*CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC*INREGISTRARE/ATESTARE ORI APARTENENTA D.P.D.V. PROFESIONAL PENTRU PERS. JURIDICE STRAINE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*DOCUMENTE CARE CERTIFICA ASIGURAREA LA RISC PROFESIONAL A OFERTANTULUI, IN DERULARE PE ANUL 2007*BILANT CONTABIL LA DATA DE 31.12.2006 SI 30.06.2007*MODELUL INFORMATII GENERALE COMPLETAT INCLUSIV LA RUBRICA CIFRA DE AFACERI - MODEL IG
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
*VALOAREA MINIMA ANUALA A CIFREI DE AFACERI PE ULTIMI 3 ANI: 15.000.000 RON*INDICATOR DE SOLVABILITATE PATRIMONIALA 30%*INDICATOR DE LICHIDITATE GENERALA 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA - FORMULAR 12C*PRINC. LUCRARI IN ULTIMII 3 ANI - FORMULAR 12F*EXPERIENTA SIMILARA - MODELUL ES *DOCUMENTE CARE CONFIRMA INDEPLINIREA OBLIGATIILOR LA LUCRARILE DIN ES*DOTARILE TEHNICE - FORMULAR 12H*EFECTIVUL PERS. ANGAJAT SI AL CADRELOR DE COND.*CV-URILE PERS. RESP. CONTRACT*ISO 9001/2001, ISO 14001/2005, ISO 18001/2004 SAU ECHIV
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
*3 LUCRARI SIMILARE IN ULTIMII 3 ANI*1 CONTRACT SIMILAR IN ULTIMII 3 ANI IN VALOARE DE 2.550.000 RON*2 RECOMANDARI DE LA LUCRARI SIMILARE*4 AUTOBETONIERE*2 POMPE BETON*2 INSTALATII DE FILTRARE ACICULARE*3000 MP SCHELA METALICA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET
70%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
10%
Descriere:
3.
PERIOADA DE GARANTIE
10%
Descriere:
4.
PROGRAMUL CALITATII
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
PROIECT Nr42.017/349 Doc
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASERIA UNIVERSITATII SAU CU OP IN CONTUL UNIVERSITATII RO49 TREZ 6215 0406 1X00 0504
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2007 10:00
Locul: SEDIUL UNIVERSITATII, SALA DE CONSILIU, TIMISOARA, PIATA EFTIMIE MURGU NR 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT ARE DREPTUL DE A PARTICIPA LA DESCHIDEREA OFERTELOR, CU CONDITIA DE A SE ANUNTA CU CEL PUTIN 4 ZILE INAINTE SI DE A PREZENTA O IMPUTERNICIRE SAU DELEGATIE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str Stavropoleus Nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante, pe care contestatarul il considera nelegal, in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "VICTOR BABES" TIMISOARA - OFICIU JURIDIC
Adresa postala: PIATA EFTIMIE MURGU NR 2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300041, Romania, Tel.0256-204.400, Email: [email protected], Fax: 0256-204.271
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2007 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer