Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderea infrastructurii de canalizare in orasele Buhusi si Moinesti


Anunt de participare (utilitati) numarul 130719/22.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SA
Adresa postala:  Narciselor, nr. 14, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600310, Romania, Punct(e) de contact:  Olimpia ADAM, Tel. 0334 401 796;0234/550023, Email:  [email protected], Fax:  0234 551 175;0234/550023, Adresa internet (URL):  www.apabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publiica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extinderea infrastructurii de canalizare in orasele Buhusi si Moinesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasele Buhusi si Moinesti, jud. Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea retelei de canalizare din Moinesti, inclusiv conducte sub presiune. Statii de pompare apa uzata in Moinesti.
Extinderea retelei de canalizare din Buhusi, inclusiv conducte sub presiune. Statii de pompare apa uzata in Buhusi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45112000-5-Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini: Extinderea retelei de canalizare din Moinesti, inclusiv conducte sub presiune. Statii de pompare apa uzata in Moinesti.
Conform Caietului de Sarcini: Extinderea retelei de canalizare din Buhusi, inclusiv conducte sub presiune. Statii de pompare apa uzata in Buhusi.
Valoarea estimata fara TVA: 54, 801, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
44 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 500000 lei.Garantia de buna executie :10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri comunitare+Bugetul de stat+Buget local: 91, 15%-Contributia autoritatii contractante: 8, 85%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr. 34/2006;
-Informatii generale despre ofertant;
-Date despre societatea mixta/consortiu;
-Declaratia privind eligibilitatea;
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: -Certificat de atestare fiscala;
-Certificat pentru plata CAS;
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
-Certificat constatator eliberat de ORC sau echivalent;
-Certificat de inregistrare la ORC;
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (ptr. persoanele juridice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind cifra de afaceri si profitul;
-Acces la liciditati, credite/alte mijloace finaciare de cel putin 7.000.000 lei, pentru o perioada de 6 luni pentru contractul prezent;
-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin echivalentul a 100.000.000 lei;
-Declaratie financiara recapitulativa (bilant) la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Informatii privind experienta similara
a. Experienta relevanta in implementarea unui contract de proiectare care sa includaservicii de proiectare pentru lucrari de natura /complexitate similare, in valoare de 3.000.000 lei.
b. Experienta relevanta in implementarea unui contract de executie de natura si complexitate similara cu o valoare a lucrarilor executate de 50 milioane lei.
2 Resurse umane si structura organizatorica:
Manager de Proiect / Reprezentantul Antreprenorului
Sef de santier ? amplasament BuhusiSef de santier ? amplasament Moinesti
Inginer apa - canal
Inginer retele electrice
Inginer mecanic
3 Informatii privind utilajele si echipamentele necesare pentru executia contractului
4 Informatii privind asociatii /subcontractantii: Informatii privind intentiile de subcontractare, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006
5 Informatii privind standardele de asigurare a calitatii: Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de management al calitatii pentru executie implementat la nivelul organizatiei Candidatului.
6 Informatii privind standardele de protectia mediului: Certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent, a sistemului de management de mediu pentru executie.
7 Informatii privind masurile de protectia muncii: Certificarea conform standardului OHSAS 18001 sau echivalent, a sistemului de management al securitatii si sanatatii in munca pentru executie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic: P1) Organizare si metodologie de executie a contractului
35%
Descriere: Prez metod, Grafic ex, Aloc RU, Man Contr, Risc
3.
Punctaj tehnic: P2) Proceduri tehnice de executie a lucrarilor
21%
Descriere: Prez proced tehn de executie a lucrarilor
4.
Punctaj tehnic: P3) Plan de management al sanatatii si securitatii muncii si Plan de prevenire si stingere a incendiilor
14%
Descriere: Prez plan de manag. al SSM si PSI
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
7363/07.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2011 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2011 13:00
Locul: Sediul SC COMPANIA REGIOANAL DE APA BACAU SA, Str. Narciselor, nr. 14, jud.Bacau, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau, sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str.Cuza Voda, nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Tel. 0234.513926, Email:  [email protected], Fax:  0234.514275, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitie=110
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU S.A.-Serviciul juridic
Adresa postala:  Str.Narciselor, nr.14, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600310, Romania, Tel. 0234-550023, Fax:  0234-550023, Adresa internet (URL):  www.apabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2011 17:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer