Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderea retelei de alimentare cu apa pe strazile Drumul Garii si Miorita si reparatii la statia de pompare in orasul Pantelimon, judetul Ilfov,,


Anunt de participare numarul 87018/23.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)
Adresa postala: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Punct(e) de contact: FLORIAN MARIN, Tel.3502444, Email: [email protected], Fax: 3502442, Adresa internet (URL): www.primariapantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extinderea retelei de alimentare cu apa pe strazile Drumul Garii si Mioritasi reparatii la statia de pompare in orasul Pantelimon, judetul Ilfov, ,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Extinderea retelei de alimentare cu apa pe strazile Drumul Garii si Mioritasi reparatii la statia de pompare in orasul Pantelimon, judetul Ilfov, ,
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Unul dintre obiectivele prioritare ale Primariei orasului Pantelimon il constituie asigurarea resurselor de apa necesare desfasurarii activitatilor umane prin extinderea si modernizarea retelei de apa. Investitia are drept scop extinderea alimentarii cu apa in sistem centralizat in orasul Pantelimon si se va realiza pe domeniul public aflat in administrarea Primariei orasului Pantelimon; aceasta consta in servicii de proiectare, elaborare proiect tehnic, detalii de executie si asistenta tehnica.
Lucrarile ce se vor executa sunt cele din listele de cantitati completate pe capitole aferente categoriilor de lucrari din Caietul de sarcini si in alte acte normative in vigoare care reglementeaza executia acestor lucrari. Montare conducta de alimentare cu apa pe strazile Drumul Garii Miorita si reparatii la statia de pompare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Unul dintre obiectivele prioritare ale Primariei orasului Pantelimon il constituie asigurarea resurselor de apa necesare desfasurarii activitatilor umane prin extinderea si modernizarea retelei de apa. Investitia are drept scop extinderea alimentarii cu apa in sistem centralizat in orasul Pantelimon si se va realiza pe domeniul public aflat in administrarea Primariei orasului Pantelimon; aceasta consta in servicii de proiectare, elaborare proiect tehnic, detalii de executie si asistenta tehnica.
Lucrarile ce se vor executa sunt cele din listele de cantitati completate pe capitole aferente categoriilor de lucrari din Caietul de sarcini si in alte acte normative in vigoare care reglementeaza executia acestor lucrari. Montare conducta de alimentare cu apa pe strazile Drumul Garii Miorita si reparatii la statia de pompare.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 90000 lei.Garantia de buna executie in cuantum de 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice
Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2006, 2007 si 2008.2.Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
3. Dovada prin mijloace agreate de banca opertorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) de cel putin 2.000.000 lei, pentru o perioada de cel putin 4 luni si care este destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 9.000.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.
2. Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
3.Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului
4.Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane
-ISO 9001 sau certificate echivalente
-OHSAS 18001 sau certificate echivalent
-ISO 14001 sau certificate echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani cel putin un contract de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului cu o valoare de minim 4.500.000 Lei (fara TVA).2. Pentru proiectare: Soft de proiectare licentiat: - 1 buc.;Plotter - 2 buc.;Statie totala 1 buc.;Pentru executie: Autobasculante (ITP, RCA, licente conforme si valabile): - 5 buc;Cilindru compactor: 2 buc;Buldoexcavatoare dotate cu placa compactoare: 2 buc;Autogreder: - 1 buc;Placa compactoare: - 1 buc;Compactor de pamant: - 1 buc;Masina de taiat beton si asfalt: - 1 buc;Aparat sudura cap la cap si electrofuziune: - 1 buc;Mai mecanic: - 1 buc;Generator electric: - 1 buc;Freza rutiera: - 1 buc;Autogudronator: - 1 buc.3. 1 RTE cu o vechime minim 5 ani in domeniul alimentarilor cu apa si canalizare si o experienta profesionala relevanta in proiecte similare;1 CQ in domeniul alimentarilor cu apa si canalizare si o experienta profesionala relevanta in proiecte similare;1 manager al sistemelor de management de mediucu experienta profesionala relevanta in proiecte similare;1 persoana care sa detina autorizatia de sudor PE HD, procedeul de sudare SD (sudura prin electrofuziune), eliberata de ISCIR sau alt organism echivalent, abilitat (pentru persoane fizice/juridice straine);1 persoana care sa detina autorizatia de sudor PE HD, procedeul de sudare SRM (sudura cap la cap) eliberata de ISCIR sau alt organism echivalent, abilitat (pentru persoane fizice/juridice straine);1 persoana care sa detina autorizatia de sudor, procedeul de sudare 111 (sudura arc electric) eliberata de ISCIR sau alt organism echivalent, abilitat (pentru persoane fizice/juridice straine);1 persoana care sa detina autorizatia de sudor, procedeul de sudare 311 (sudura oxiacetilenica) eliberata de ISCIR sau alt organism echivalent, abilitat (pentru persoane fizice/juridice straine);1 persoana care sa detina autorizatia de sudor PE HD, procedeul de sudare SRS (sudura cap la cap) eliberata de ISCIR sau alt organism echivalent, abilitat (pentru persoane fizice/juridice straine)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
pret
60%
60
Descriere: conform fisei de date
2.
1.Durata de executie a lucrarilor
10%
10
Descriere: confrom fisa de date
3.
3.Perioada de garantie a lucrarilor executate
10%
10
Descriere: conform fisei de date
4.
3.Durata de elaborare a proiectului tehnic
10%
10
Descriere: conform fisei de date
5.
3.Programul calitatii propus pentru executia lucrarii si de control al mediului
10%
10
Descriere: conform fisei de date
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiluiul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030225, Romania, Tel.021/319.51.80, Fax: 021/319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu art. 256^2, alin. (1) lit. b, din O.U.G 34/2006:5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Investitii
Adresa postala: str.Sfantu Gheorghe, nr. 32, Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Tel.021350242, Email: [email protected], Fax: 021350244
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2009 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer