Licitatie Publica - EXTINDEREA RETELEI DE CANALIZARE A ORASULUI PANCIU
Anunt de participare numarul 76802/07.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PANCIU
Adresa postala: Oras Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15 , Judetul Vrancea, Localitatea: Panciu, Cod postal: 625400, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN GIL BULEANDRA, Tel.0237/275811 ; 0724000420, In atentia: Iulian Nica, Viceprimar, Email: [email protected], Fax: 0237/276137, Adresa internet (URL): www.primariapanciu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDEREA RETELEI DE CANALIZARE A ORASULUI PANCIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15, judetul Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea infrastructurii de preluare a debitelor de ape uzate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de extindere ale retelei de canalizare vor cuprinde:
1. Extinderea retelelor stradale de canalizare menajera, uniformizarea debitelor si presiunilor.
2. Executarea de camine de vizitare care sa permita sectorizarea retelei si accesul pentru a se asigura in permanenta scurgerea apelor colectate in cazul unor eventuale avarii pe reteaua de distributie.
Valoarea estimata fara TVA: 948, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 50.000 lei.Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea finala a viitorului contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul PHARE CES 2006 Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu, RO 2006/018-147.04.01.04.01.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea.(Formularul nr.12 A).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta.(Formularul nr.12 B).Certificat fiscal privind plata impozitelor la bugetul local si bugetul de stat, valabile la data deschiderii ofertelor.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Formular 12C.Declaratie privind istoricul litigiilor.Formularul C16.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anul 2006, 2007 si 2008 vizat si inregistrat de organele competente.Ofertantii care nu au depus bilantul pe 2008 vor prezenta balanta la decembrie 2008.Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (perioada 2006 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profit la 31.12.2008.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 2.800.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani.Formular B6.Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe formular 12 H .Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.formular 12 I .Informatii privind studiile, pregatirea profesionala si de specialitate, calificarea personalului decoducere si a persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului.Declaratia de disponibilitate Formular B9 .Declaratie privind sistemul calitatii (Formularul 15).Informatii privindsubcontractantii(Formularul nr.12 G)Completarea este obligatorie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita completarea a minimum 3 formulare deexperienta similara (formularul B7)Executarea a minim 3 lucrari care insumate din punct de vedere valoric sa reprezinte cel putin 50% din volumul valoric al viitorului contract de lucrari.prezentarea a cel putin 3 recomandari de la clientii beneficiari.Formularul B8. coordonator proiect constructii, experienta minima 5 ani; responsabil tehnic cu executia; responsabil cu controlul calitatii; personal calificat in domeniu se vor completa formularele B11, B12. un responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei.inginer proiectant de specialitate cu experienta in domeniu.Cerinta obligatorie: Certificat SR EN ISO 9001:2001Cerinta obligatorie: Certificat SR EN ISO 14001:2005Cerinta obligatorie: Certificat OHSAS 18001:2007
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3801/17.03.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2009 10:30
Locul: Primaria orasului Panciu, Sala de sedinte a Consiliului Local Panciu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor si observatori UCVAP - MFP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE CES 2006 Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu, RO 2006/018-147.04.01.04.01.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Mun. Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vrancea
Adresa postala: B-dul Independentei nr.19-21, Localitatea: Mun. Focsani, Cod postal: 620015, Romania, Tel.0237/216000, Email: [email protected], Fax: 0237/612665, Adresa internet (URL): www.tribunalulvrancea.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa la CNSC in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Panciu
Adresa postala: Str. Titu Maiorescu nr.15, Localitatea: Orasul Panciu, Cod postal: 625400, Romania, Tel.0237/275811, Email: [email protected], Fax: 0237/276137, Adresa internet (URL): www.primaria-panciu.go.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2009 08:02