Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderea retelei de canalizare menajera a localitatii Cristesti, judetul Mures.


Anunt de participare numarul 28100/15.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cristesti
Adresa postala: cristesti, str.principala, nr.678, Localitatea: Cristesti, Cod postal: 547185, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Sanpalean, Tel.0265326112, Email: [email protected], Fax: 0265326112
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Consiliu Local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: canalizare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extinderea retelei de canalizare menajera a localitatii Cristesti, judetul Mures.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Cristesti, jud. Mures.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari aferente proiectului "Extinderea retelei de canalizare menajera a localitatii Cristesti, judetul Mures".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari aferente proiectului "Extinderea retelei de canalizare menajera a localitatii Cristesti, judetul Mures" lot unic, conform listelor de cantitati din Proiectul Tehnic anexat.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 040, 585RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 30.500 RON. Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul SAPARD - Licitatie de proiecte SAPARD nr. 1/5 aprilie 2006, Masura 2.1. Plata se va face in maximum cinci transe de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori individuali sau asociere de operatoriu individuali, este permisa subcontractarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completare si prezentare formular B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;2. Ofertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de DGFP Teritoriala si Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica;3. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani;2. Profitul net conform ultimului bilant contabil anual auditat;3. Bonitatea financiara - Scrisoare de bonitate bancara.
4. Un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizata pentru proiectul licitat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 3 ori valoarea supusa licitatiei (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);2. Trebuie sa fie pozitiv;3. Lichiditatea generala mai mare de 100%, solvabilitatea patrimoniala sa fie mai mare de 30%;4. Daca este un singur ofertant/societate mixta/consortiu/asociere de asemenea, trebuie sa aiba acces la credite in valoare de min. 35% din valoarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani cu Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/de receptie finala/Recomandare avizata de ISC;2. Declaratie privind utilajele si echipamentele;3. Declaratie privind personalul angajat;4. Documente pentru protectia mediului si respectarea standardelor de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. In cazul societatilor mixte/asocierilor trebuie ca cel putin un membru sa fi realizat cel putin 2 lucrari similare si toti membrii impreuna sa fi executat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani;2. Echipamentul din dotare sa fie considerat ca suficient si satisfacator. .3. Persoanele cu executia lucrarilor trebuie sa aiba cel putin 3 ani experienta.4. Sistemul de management a calitatii sa fie conform standardelor SR EN ISO (9001 si 14001).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitatii sau ordin de plata vizat de catre banca.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2007 13:00
Locul: Consiliul Local Cristesti, jud. Mures.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, reprezentantii CRPDRP Alba, observatorii UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul SAPARD - Licitatie de proiecte SAPARD nr. 1/5 aprilie 2006, Masura 2.1. Dezvoltarea si imbunatatirea infrastructurii rurale, submasura drumuri in zonele rurale, contract de finantare C 2.111572800107, incheiat intre APDRP si Consiliul Local al comunei Cristesti, judetul Mures.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Targu Mures
Adresa postala: Adresa postala: str. Justitiei nr. 1., Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265-263694, Email: [email protected], Fax: 0265-269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea rezultatului procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local al comunei Cristesti.
Adresa postala: Str.principala, nr.678, Localitatea: Cristesti, Cod postal: 547185, Romania, Tel.0265-326112, Fax: 0265-326112
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2007 17:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer