Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderea retelei de canalizare pentru strada Criseni si localitatea componenta Streisingeorgiu apartinatoare orasului Calan jud. HUNEDOARA,


Anunt de participare numarul 79886/11.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CALAN
Adresa postala: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Localitatea: Calan, Cod postal: 335300, Romania, Punct(e) de contact: Consiliul Local Calan, Tel.0254730223, In atentia: Petru Stanciu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0254732954, Adresa internet (URL): www.primariacalan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Documentatia de atribuireeste disponibilain format electronic pe SEAP , www.e-licitatie.ro , la sectiuneaANUNTURI DE PARTICIPARE
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI CALAN, Tel.+40 (0) 254 730 223, In atentia: persoana de contactSTANCIU PETRU, Email: [email protected], Fax: +40 (0) 254 732 954, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, www.primariacalan.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extinderea retelei de canalizare pentru strada Crisenisi localitatea componenta Streisingeorgiu apartinatoare orasului Calan jud. HUNEDOARA,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strada Crisenisi localitatea componenta Streisingeorgiu apartinatoare orasului Calan jud. HUNEDOARA,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea retelei de canalizare pentru strada Crisenisi localitatea componenta Streisingeorgiu apartinatoare orasului Calan jud. HUNEDOARA,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extinderea retelei de canalizare pentru strada Crisenisi localitatea componenta Streisingeorgiu apartinatoare orasului Calan jud. HUNEDOARA, Listele de cantitati sunt disponibile pe SEAP in cadrul cap 4 din DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE (Caiete sarcini, Liste cantitati, Piese scrise si desenate )Prezentarea ofertelorse va facein conformitate cu Centralizatorul lucrarilor ingineresti si de constructiiprezentat in fisa de date a achizitiei la Sectiunea II.2.1CENTRALIZATOR LUCRARI INGINERESTI SI DE CONSTRUCTII6.1PREGATIREA TERENULUI PENTRU PROTECTIA MEDIULUI Euro4600, 006.2COSTURI DIRECTE DE CONSTRUCTIE : INGINARIE CIVILA, INCLUSIV ECHIPAMENTE CARE NECESITA MONTAJEuro747900, 00din care :6.2.1 ORGANIZARE SANTIEREuro39200, 006.2.2 PROBE TEHNOLOGICEEuro3500, 006.2.3RETEA CANALIZARE OBIECTIV 1 SI 2 Euro673600, 006.2.4 STATIE DE POMPE OBIECTIV 2Euro23700.006.2.5 UTILAJETEHNOLOGICE SI FUNCTIONALE CARE NECESITAMONTAJ Euro7900, 006.3 CHELTUIELI PENTRU ASIGURAREA UTILITATILOR NECESARE INVESTITIEI Euro8600, 00TOTALEuro761100, 00
Valoarea estimata fara TVA: 761, 100EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 30.000 lei (7163 Euro -curs info euro luna mai 2009 = 4, 188300) Formular 11 A) Garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului (formular 11B )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAM PHARE 2006- Coeziune Economica si Sociala, Bugetul local al orasului Calan, jud Hunedoara pentru anul 2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia si de a depune oferta comuna, fiind obligate sa prezinte legalizarea asocierii inainte de semnarea contractului, (formular 1C)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratii privind eligibilitatea - Formularul 12ADeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 12BCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale eliberate conform legislatiei in vigoare valabile la data deschiderii ofertelor .Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12CPersoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, prezentat in original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor.Certificat de inregistrare fiscala emis de OficiulRegistrul Comertului in copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Se vor prezentabilantul contabil pe anii 2006, 2007, 2008, in copie inregistrate la D.G.F.P., (copie semnata si stampilata "conform cu originalul");
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profitul net pe fiecare an conform bilant contabil trebuie sa fie pozitiv (anii 2006, 2007, 2008). Indicatori financiari : Solvabilitate patrimoniala : mai mare decat 30% ; Lichiditate generala : mai mare decat 100%. Se va completa formularul de informatii generale (formular B2) - cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 9.500.000 Lei . Cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, este: Anul 2006 = 3, 5245 RON. Anul 2007 = 3, 3373 RON; Anul 2008 = 3, 6827 RON;Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documentele prin care dovedesc ca sunt I.M.M.). NOTA In cazul operatorilor economici incadrati in randul intreprinderilor mici si mijlocii aceasta calitate se va dovedi prin prezentarea CERTIFICATULUI eliberat de CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE a Judetului unde este inregistrat operatorul economic Un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizata pentru proiectul licitat emis de o institutie financiara abilitata.(35% din valoarea ofertata).Formular 14 C) Identificarea financiara. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte .(Formularul 13C) Valorile vor fi exprimate in LEI,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Ofertantul va trebui sa prezinte o declaratie cuprinzand lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani, formularul 12 F .Ofertantul va trebuie sa dea o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea contractului de lucrari conform formularul 12 H.Se va prezenta autorizatia laboratorului de incercari propus pentru efectuarea testelor si incercarilor (laborator propriu sau acordul/ contractul cu un laborator autorizat) conform necesitatilor proiectului.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a) Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului Formular 12 I).b) Lista personalului propus pentru indeplinirea contractului (personal de conducere, personal de executie, RTE, responsabil pentru calitatea lucrarilor CQ)(formular 6C);la modul de organizare si personal, astfel: In acest sens se va prezenta: - un responsabil tehnic tehnic cu executia (RTE) fiind autorizat pentru retele de alimentare cu apa si canalizare.- un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii (RTC).- un responsabil coordonator cu securitatea si sanatatea in munca.Pentru toate persoanele indicate se vor depune documente care sa ateste pregatirea lor profesionala(diplome, atestate, contracte de munca, caziere judiciare in copii legalizate) si CV-uri in original.( formular 7C);
Licenta eliberata de A.N.R.S.C. pentru Serviciul Public de Alimentare cu Apa si Canalizare sau echivalent .Ofertanti sunt invitati sa viziteze amplasamentul lucrarii la data comunicata in documentatia de atribuire, respectiv 22-24 iunie 2009 sa consulte proiectul de executie a lucrarii pus la dispozitie de autoritatea contractanta si sa semneze procesul verbal de vizitare amplasament ,
Informatii privind subcontractantii Cerinte obligatorii(Formular12G), model acord subcontractare (Formular9G).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
NIVEL MINIM IMPUS Dovada indepliniri in ultimi 5 ani , a unei lucrari similare de accesi complexitate tehnica si valorica cu lucrarea ofertata care sa acopere codul CPV solicitat prin fisa de date a achizitiei, Se va prezenta contractul, procesul verbal de receptie , recomandarea vizata de ISC (formular 5C);. Recomandarea din partea beneficiarului, va cuprinde numele lucrarii, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, orice defecte ale lucrarilor sau alte probleme privind calitatea sau defecte ale lucrarilor, orice cazuri de accidente produse din vina contractantului, orice amanari in receptia lucrarilor, valoarea contractului finalizat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte cele sus mentionate, iar cerinta minima privind experienta similara trebuie indeplinita cumulativ, Formular 4 C. Cerinte obligatorii : Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, Certificat privind implementarea standardului de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent. Cerinte obligatorii : Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al mediului firmelor ofertante, pentru domeniul de executie lucrari conform CAEN licitat, Certificat privind implementarea standardului de protectie a mediului ISO 14001 sau echivalent. Cerinte obligatorii : Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului Managementului Securitatii si Sanatatii in Munca Certificat ISO 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Durata de executie
30%
Descriere:
3.
Termen de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO2006/018 -147.04.01.04.01.26
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2009 10:00
Locul: sediul Consiliul Local Calan, din strada Garii, nr.1, judetul Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu Imputernicire si Act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare 2006-Coeziune Economica si Sociala Schema de granturi: Investitii publice in sectoarele de mediu . Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
VI.3) Alte informatii
Ofertanti sunt invitatisa viziteze amplasamentul lucrarii intre 22 24 iunie 2009, sa consulte proiectul de executie a lucrarii pus la dispozitie de autoritatea contractanta si sa semneze procesul verbal de vizitare amplasament, Operatorilor economici ofertanti li se recomanda sa viziteze si sa examineze amplasamentul, inclusiv imprejurimile, si sa obtina toate informatiile care pot fi necesare in vederea elaborarii ofertei pentru realizarea investitiei. Documentatia de atribuire este disponibila in totalitate pe SEAP la sectiunea ANUNTURI DE PARTICIPARE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoles, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Organism de mediere: Curtea de Apel Alba Iulia, jud. Alba,
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.Tel.: 0258-810.289, ,Email: [email protected], Fax: 0258-810.286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI CALANServiciul Urbanism Administrarea Domeniului Pubic si Privat, Achizitii Publice
Adresa postala: strada Garii, nr.1, jud Hunedoara , ,Localitatea: Calan, Cod postal: 335300, Romania, Tel.0254730223, Email: [email protected], Fax: 0254732954, Adresa internet (URL): www.primariacalan.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2009 18:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer