Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDEREA SI MODERNIZAREA CANALIZARII MENAJERE SI A STATIEI DE EPURARE COMUNA PIATRA, JUDET TELEORMAN


Anunt de participare numarul 79627/09.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PIATRA (CONSILIUL LOCAL PIATRA)
Adresa postala: COMUNA PIATRA, jUDETUL TELEORMAN, Localitatea: Piatra, Cod postal: 147245, Romania, Punct(e) de contact: DANUT CHERA, Tel.0247/361103, Email: [email protected], Fax: 0247/361103
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDEREA SI MODERNIZAREA CANALIZARII MENAJERE SI A STATIEI DE EPURARE COMUNA PIATRA, JUDET TELEORMAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA PIATRA JUDETUL TELEORMAN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXTINDEREA SI MODERNIZAREA CANALIZARII MENAJERE SI A STATIEI DE EPURARE COMUNA PIATRA, JUDET TELEORMAN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXTINDEREA SI MODERNIZAREA CANALIZARII MENAJERE SI A STATIEI DE EPURARE COMUNA PIATRA, JUDET TELEORMAN
Valoarea estimata fara TVA: 4, 123, 508.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 70000 lei SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL SI BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 1813.Declaratie privind calitatea de participant la procedura4.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organe competente.2. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 10.300.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei.3.Lichiditate generala (active circulante /datorii curente X 100) > 100% conform ultimului bilant contabil.In cazul asocierii, cerinta minima se va considera indeplinita in mod individual de toti asociatii.4. Solvabilitate patrimoniala (capital propriu /total pasiv X100) > 30% conform ultimului bilantul contabil. Din care total pasiv = datorii curente + datorii peste 1 an + provizioane +venituri in avans + capital propriu.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale2.Lista cuprinzand subcontractantii3.Informatii privind experienta similara4. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice , utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul /ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
5.Informatii privind experienta similara6.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 36 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
7.lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2009 13:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI PIATRA JUDETUL TELEORMAN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANT AL OFERTANTULUI SI MAXIM UN INSOTITOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
ATASAREA DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE IN SEAP NU ESTE POSIBILA DIN MOTIVE TEHNICE CONFORM ART.40 ALIN.2 SI 3 DIN OUG.34/2006 MODIFICATA PRIN OUG.19/2009
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-332.35.64, Email: [email protected], Fax: 021-332.12.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. LEX VERITAS S.R.L. TURNU MAGURELE
Adresa postala: STRADA CAPITAN STANCULESCU, BL. P01, SC.H, AP.3, PARTER, Localitatea: TURNU MAGURELE, Cod postal: 145200, Romania, Tel.0744305752, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2009 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer