Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderea si modernizarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare in Municipiul Timisoara Sud


Anunt de participare (utilitati) numarul 135642/18.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AQUATIM S.A. Timisoara
Adresa postala: Timisoara Str.GH. Lazar, Nr. 11/A, Jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300081, Romania, Punct(e) de contact: DIANA COTOP, Tel. +40 256200262, Email: [email protected], Fax: +40 256294753, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regional al serviciilor de apa si de canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extinderea si modernizarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare in Municipiul Timisoara Sud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Timisoara, Zona Sud, jud. Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare retele apa 2, 422 km.
Extindere retele canalizare 7, 368 km; reabilitare retele canalizare 9, 514 km; modernizarea sistemului de alimentare cu apa ? 2, 422 km; reechipare 1 statie de pompare apa uzata; executie 1 statie de pompare noua
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul cuprinde executia urmatoarelor lucrari
- modernizarea sistemului de alimentare cu apa ? 2, 422 km;
- extinderea sistemului de canalizare ? 7, 368 km;
- modernizarea sistemului de canalizare ? 9, 514 km.
- reechipare statie de pompare apa uzata ? 1 buc
- realizare statie de pompare apa uzata ? 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 46, 615, 711RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
450.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la data data limita de depunere a ofertelor.Formele prin care se poate constitui garantia de participare sunt urmatoarele: - Virament bancar: in contul Autoritatii Contractante deschis la BRD Groupe Societe Generale, sucursala Timisoara, numarul: RO 63 BRDE 360 SV 07245353600 (la data deschiderii ofertei suma aferenta trebuie sa figureze in extrasul de cont al AC), sau- Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Scrisoare de garantie pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica (completata conform Formularului nr. 15). In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.Ofertantul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica are obligatia de a constitui in termenii contractuali garantia de buna executie astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau- de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul stabilit in documentatia de atribuire;Garantia de buna executie se va prezenta conform ? Formularului nr.22
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de Coeziune: 73.91%Buget de stat: 11.3%Buget local: 1.74%Credit Operator Regional: 13.05%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Declaratie privind eligibilitatea (formular 1). Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia de mai sus trebuie completata de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere, de fiecare tert sustinator declarat prin oferta.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, (formular 2). In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia de mai sus trebuie completata de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere; Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator declarat prin oferta.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 3)
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular 4, conform Ordin ANRMAP314
5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie in cadrul SC AQUATIM sunt: Dr.ing. Ilie Vlaicu; ec. Rozalia Giuchici; ing.Adriana Anghelus; ing. Lazarica Marinescu; ing.Cornel Schiop Vele; jr.Alina Ivanescu.
Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr. 5 privind prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia de mai sus trebuie completata de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere, de fiecare subcontractant si/sau tert sustinator declarat prin oferta.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator eliberat de ORC ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizataDocumentul de mai sus trebuie prezentat de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.
Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, in cazul in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Pentru persoane juridice straine se vor depune:
- Documentele echivalente cu cele solicitate mai sus, emise de autoritati/institutii abilitate din alte state, care vor fi prezentate in copii conforme cu originalul, traduse de traducator autorizat
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
Documentele prezentate trebuie sa fie emise de autoritatile competente ale tarii respective- Se solicita Certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, trebuie sa fie cel putin egala cu 65000000 lei.Se va completa: F6?Decl priv cifra de afacDoc justif: copii certif pt conf cu orig ale sit fin pe ultimii trei ani fin, viz si inreg de org comp, insotite de copii ale rap de audit sau ale rap cenz, dupa caz;Of nerez vor prez trad autoriz in lb rom ale docum solic mai sus.AC isi rezerva dreptul de a sol of?pers jurid rom si pers jur straine?prez si a altor docum in cazul in care cele nomin la alineatul precedent nu sunt relevante.Convertirea EURO-LEI se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv: 2008-3, 6827;2009-4, 2373;2010-4, 2099;2011-4, 2379;Pt sit financ exprim in alte mon decat euro, se va folosi pentru conversie rata medie anuala stabilita de catre BCE pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp sim: Of trebuie sa fi ex o lucrde const, in baza unui contr de tip FIDIC sau ech, care sa fi incl cel putin urm categ de lucr: Real de lucr dereab/ext a2km de ret de distr a apei cu diam mai mare sau egal cu DN125 si Real de lucr pt reab/ext a 2km de ret de can, dintre care cel putin 500de metri cu diam mai mare sau egal cu DN500, ret care sa fi cupr incl cons de st de pomp ape uz;Decl priv lis prin lucr exec in ult5ani F7siF7.1com.Of vor face dov ca au exp atest prin: cop dupa pv de rec part, semn de ben inv/AC sau-cop dupa pv de rec la term lucr, pv de rec la pun in func, semn de ben inv/AC sau cop dupa pv de rec fin semn de ben inv/AC sau-un doc ech din care sa rez ind oblig contr ref la cant si nat lucr, asa cum sunt ele ment mai sus, semn sau contras de ben inv/AC.Se vor lua in cons acele pv semn sau doc echiv semn, sau contras de ben inv/AC in ult5ani fata de data prez of.Pv de rec la term lucr si pv de rec la pun in func, pv de rec fin sau doc echiv se vor prez pt fiecare ref ment.
Person: Man de pro(Rep Antr): Ing cons cu min5 ani exp gen si min un(1)an intr-un pro sim(alim cu apa si can);Resp tehn cu ex: Atest in conf cu L calit in cons10/1995 cu com si mod ult;Sef/sefi de sant: Ing constr cu min5 ani exp gen si min un(1)an intr-un pro sim(alim cu apa si can);Ing lucr civ: Ing const cu min5ani exp in dom constr edilit/ hidrotehn/civ/ind;Ing mec: Ing cu min5ani exp in dom;Ing el? autom: Ing constr cu min 5 ani exp in dom;Resp cu contr calit: Ing cu min 5 ani exp gen;Coord in mat de San si Sec in Mun: at conf leg nat in vig;Topogr: min 5 ani exp in dom topogr;Ing drum: Ing cu min 3 ani exp in dom exec de drum.Se vor compl: F8(inf gen priv ang)-Decl priv nr med al persangin ultimii3ani(2009, 2010, 2011);F9?Lis cu pers de spec pentru indepl serv de pro sipt exec lucr;F10?Curriculum Vitae;F11?Decl de disp;Doc justif: copii dupa dipl, adev, autoriz sau certif prof;pt Resp pt contr calit este suf prez unei copii dupa dec de num.Se vor nomin pers dif pt fiec dintre poz solic.
Dotarea cu utilaje si echipamente necesare pentru executia lucrarilor
Formularul nr. 12 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari completat
Informatii privind subantreprenor
Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subantrprenori si specializarile acestora, completata de ofertant/ liderul Asocierii.
Completare formular nr.14
Certificat ISO 9001 pentru asigurarea Calitatii sau similar, eventual certificari potrivit Standardelor ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului;
Certificat ISO 14001 privind sistemele de management al mediului sau similar, eventual certificari potrivit Standardelor ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
pot participa la licit electronica numai ofert inreg in SEAP;procesul repetitiv se refera la pret oferta;nr runde: 1;durata unei runde: 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 12022 accesibila in SEAP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2012 12:00
Locul: Timisoara, sediul centralAQUATIM SA, str. Gh.Lazar nr.11A, et.4, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ? ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Modul de desfasurare al?licitatiei electronice?: A.Info.relevante: ob.proc de reof: pretul.Limite priv. imbunatatirea pretului: NU exista.Info puse la disp particip: nr particip, existenta valori noi, clasament.Inainte de lansarea l.e., AC.va realiz o eval.initiala integr a of., in conf. cu crit.de atrib. stab. in doc. de atrib.AC va introd in SEAP inform solic automat de sist. informatic. AC va invita toti ofert care au depus oferte admisibile sa prez preturi noi.Invitatia se transm.simultan, tuturor ofert resp.Invitatia de participare si notif de incepere a l.e. vor fi trans automat de catre sist la adr.e-mail inreg.in sistem si vor fi disp in sect?Notificari de sistem?.Of partic.nu pot decat sa imbunat of depuse anterior licitatiei el.Nr. de runde ale lic. el.: 1 runde.Lic. el.va incepe la doua zile lucr.de la transm.inv.Durata unei runde: 1(una)zi.Info rel ref.la echipam.electr folosit, cond teh.si modalit.concrete de realiz.a conectarii: in vederea particip.la lic.el.operatorii economici trebuie sa fie inreg.online, sa detina CERTIFICAT DIGITAL VALID pentru acces in sist.(info.disp.pt.conect si inreg la: http: //www.e-licitatie.ro.)B.Alte precizari: AC va atribui contr de achiz publica cu resp. prev.art.200din OUG34/2006.Atrib se va face pe baza rezult obtinut in urma finaliz l.e. asa cum prev art.169alin.(2)din OUG34/2006.Ofert au obligatia de a conf preturile reofertate prin transm F nr.: 16, 16.1 si liste de cant conf.vol.IV, sect2, compl cu noile val rezult in urma proc de reof electr.In cazul in care se const ca of. clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solic reof in plic inchis, in ved departaj ofert.Of castig este obligat sa inainteze pana cel tarziu la data incheierii contr de achiz publica, Acordul de Asociere si contr incheiate cu subcontract declarati in of, in original;AC va incheia contr de achizitie publica numai dupa impl term de 11 zile de la data transm com priv rezult aplicarii proc. Contr se semn de ambele parti la sediul AC, in 2 ex originale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac: conform prevederilor art.2562 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC AQUATIM SA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Gh.Lazar nr.11A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300081, Romania, Tel. +40 256200262, Fax: +40 256294753
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2012 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer