Licitatie Publica - EXTINDEREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA POTABILA, CONSTRUCTIA SISTEMULUI DE CANALIZARE SI A STATIILOR DE EPURARE A APELOR UZATE DIN SATELE MIHESU DE CIMPIE SI RAZOARE, COMUNA MIHESU DE CAMPIE , JUD. MURES
Anunt de participare numarul 79648/09.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MIHESU DE CIMPIE(PRIMARIA MIHESU DE CIMPIE)
Adresa postala: MIHAI EMINESCU, NR.4, JUDETUL MURES, Localitatea: Mihesu de Campie, Cod postal: 547420, Romania, Punct(e) de contact: EMILIA POP, Tel.0265-420312, Email: [email protected], Fax: 0265-420313, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administrare teritoriala locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDEREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA POTABILA, CONSTRUCTIASISTEMULUI DE CANALIZARE SI A STATIILOR DE EPURARE A APELOR UZATE DINSATELE MIHESU DE CIMPIE SI RAZOARE, COMUNA MIHESUDE CAMPIE , JUD. MURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Teritoriul administrativ al Comunei Mihesu de Campie, Judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXTINDEREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA POTABILA, CONSTRUCTIASISTEMULUI DE CANALIZARE SI A STATIILOR DE EPURARE A APELOR UZATE DINSATELE MIHESU DE CIMPIE SI RAZOARE, COMUNA MIHESUDE CAMPIE , JUD. MURES
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantii vor depune oferta pentru toate listele de cantitati aflate in caietul de sarcini al procedurii.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 321, 987RON
II.2.2) Optiuni
Da
Ne rezervam dreptul de a achizitiona lucrari similare conform OUG 34/2006 lit. j
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 40000 lei - constituita prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata; cuantumul garantiei de buna executie 10% din valoarea contractului de executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat OG 7/ 2006, HG 432/2009 si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si cel local, in original sau copie legalizata; certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul de informatii generale
Bilantul contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi inregistrat in ultimii 3 ani - 2006, 2007, 2008 o cifra medie de afaceri de minim 12.500.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
declaratie privind dotarile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara minim un contract finalizat in valoare de minim 1.275.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2009 12:00
Locul: Localitatea Mihesu de Cimpie, str. Mihai Eminescu nr. 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Mures
Adresa postala: Str. Balyai Farkas nr. 30, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265/260323, Email: [email protected], Fax: 0265/267856
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
operatorii pot formula contestatie in cel mult 5 zile de la luarea la cunostinta a actului considerat ilegal sau de lipsa emiterii unui act de catre autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Mihesu de Cimpie
Adresa postala: str. Mihai Eminescu nr. 4, Localitatea: Mihesu de Cimpie, Cod postal: 547420, Romania, Tel.0265/420213, Email: [email protected], Fax: 0265/420313
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2009 09:54