Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDEREA SI REABILIATREA RETELELOR DE APA SI APA UZATA DIN AGLOMERAREA GURA HUMORULUI


Anunt de participare (utilitati) numarul 132619/08.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACET S.A. Suceava
Adresa postala: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720183, Romania, Punct(e) de contact: Groza Stefan, Tel. +40 0230206315, In atentia: ing. Radu Chisalita, Email: [email protected], Fax: +40 0230520941, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni apartinand unei unitati teritorial administrative, care desfasoara activitati relevante in baza unui drept exclusiv acordat de comunitatea locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
EXTINDEREA SI REABILIATREA RETELELOR DE APA SI APA UZATA DIN AGLOMERAREA GURA HUMORULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: loc. Gura Humorului, jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea retelei de distributie cu circa 11, 7 km, reabilitarea retelei de distributie pentru 11 km, reabilitare rezervoare existente 2x2500 mc, rezervoare noi 2x250 mc si 1x150 mc, statie de pompare apa potabila noua, extinderea retelei de canalizare cu aproximativ 20 km, reabilitare retea de canalizare pentru11, 5 km, executia a 4 statii de pompare apa uzata si a conductelor de refulare aferente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul include:
Retea de canalizare
? Extinderea retelei de canalizare cu aproximativ 20 km
? reabilitare retea de canalizare pentru11, 5 km
? executia a 4 statii de pompare apa uzata si a conductelor de refulare aferente
Retea de alimentare cu apa
? extinderea retelei de distributie cu circa 11, 7 km, ? reabilitarea retelei de distributie pentru 11 km,
? reabilitare rezervoare existente 2x2500 mc
? rezervoare noi 2x250 mc si 1x150 mc
? statie de pompare apa potabila noua
Valoarea estimata fara TVA: 52, 787, 393RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 790.000 lei. Valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie 10% din valoarea acceptata a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de Coeziune si Co-finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr. 11 Declaratie privind eligibilitatea
- Formularul nr. 12 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
- Certificatul de atestare fiscala
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor
- Certificat pentru plata CAS
- Formularul nr. 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006
- Formularul nr.6 Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta
- Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr. 14 Declaratie financiara recapitulativa: Informatii privind bilantul contabil
Ofertantii vor atasa Bilanturile Contabile, Contul de Profit si Pierdere, Toate Anexele, la datele de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (sau autoritati similare competente in tarile de origine) sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului.
Cerinte minime obligatorii:
- Dovada ca Ofertantul, la momentul semnarii contractului, are acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 3 luni, in valoare de minim 5.655.000 Lei, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare;
- Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu53.000.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cer.specif.min.oblig.:
Exp.ca op.ec.in lucr.de constr.exec.in ultimii 5 ani:
Cel mult 4 contr.de lucr.exec.in val.cumulativa de cel putin 47.500.000 Lei. Contr.de lucr.trebuie sa cuprinda cel putin urm.categ.:
a)exec.de lucr.pt.reabilit.si/sau extind.ret.de distrib.apa;
b)exec.de lucr.pt.reabilit.si/sau extind.ret.de canal;
c)exec.de lucr.pt.reabilit.si/sau constr.a cel putin un rez.de apa avand struct.integrala din beton armat;
d)constr.a cel putin o st.de pomp.ape uz.
-F.17 Exp.sim.-F.18 Decl.privind lista princip.lucr.exec.in ultimii 5 ani
Of.vor prez.Rec.Benef.sau P.V.de Rec.Part.sau Rec.la termin.Lucr.sau Rec.Fin.sau Doc.Const.din care sa reiasa: benef., det.contr., val., per.si locul exec.lucr.
Cer.min.neces.pt.pers.resp.de indepl.contr.:
1.Manager de Pr./Reprez.Antrep.? exp.prof.in calit.de Manager/Coord.de Pr.sau Reprez.al Antrepr.in lucr.de infrastr.de apa sau canal.dov.prin particip.la cel putin un contr.
2.Sef de santier alim.cu apa- exp.prof.in lucr.de infrastr.de apa sau canal.dov.prin particip.la cel putin un contr.
3.Sef de santier retea de canal.- exp.prof.in lucr.de infrastr.de apa sau canal.dov.prin particip.la cel putin un contr.
Of.vor prez.pt.fiecare dintre pers.resp.pt.exec.lucr.:
- Diploma de Inginer studii superioare;
- Certificatele profesionale obtinute (mentionate in CV)
- Dovada ca a mai participat in cel putin un contract similar in care sa fi detinut aceeasi pozitie
-F.20 Personalul principal (cheie) angajat in contract
-F.21 CV: Experienta profesionala a personalului cheie
-F.22 Angajament de participare
-F.23 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Cer.min.util.: un lab.aut.de anal.si verif.a activ.in constr.avand min.gr.III, in conform.cu legis.rom.in vig., pe care op.ec.trebuie sa dem.ca il detine (dot.proprie/prin contr.de inchir.sau alte forme de punere la disp.).
-F.19 Declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de asociati/subantreprenori
-Certificatul ISO 14001 sau Standardele echivalente
-Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
GH-RB-CL09
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S92-151329 din 13.05.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 12:30
Locul: la sediul Autoritatii Contractante mentionat la punctul I.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor participa la deschiderea ofertelor prin persoane imputernicite in scris.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavopoleus nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art.256^2 / OUG 34/ 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al S.C ACET S.A Suceava
Adresa postala: str. Mihai Eminescu nr.5, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720183, Romania, Tel. +40 0230206315, Email: [email protected], Fax: +40 0230520941
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2012 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer