Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si ape uzate in aglomerarea Ramnicu Valcea, Zona Sud


Anunt de participare (utilitati) numarul 131533/11.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAVIL SA VALCEA
Adresa postala: strada Carol I, nr. 3-5, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240591, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii Publice, Tel. 0250739580, In atentia: Jidoveanu Anca, Email: [email protected], Fax: 0250738903, Adresa internet (URL): www.apavil.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extinderea si reabilitareainfrastructurii de apa si ape uzate in aglomerarea Ramnicu Valcea, Zona Sud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Rimnicu Valcea - jud. Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea si reabilitarea sistemului distributie si alimentare cu apa a municipiului Ramnicu Valcea.
Extinderea sistemului de canalizarein aglomerareaRamnicu Valcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111000-8 - Lucrari de demolare, de pregatire si de degajare a santierului (Rev.2)
45112000-5-Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
45120000-4-Lucrari de sondaj si de foraj de recunoastere (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extinderea si reabilitare retele distibutie si aductiune L=28, 275 Km.Extinderea retelei canalizare L=17, 219 Km.Statii pompare ape uzate=4 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 61, 068, 874RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 1200000 lei, valab.120 zile de la data limita de dep.a of. Garantia de buna executie 10% din pretul contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene: 77, 81% Co-finantare: 22, 19%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind calitatea de participant la procedura.Decl.privind neincadrarea in dispozitiile art. 180din OUG 34/2006.Cazierul judiciar.Decl.privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Certif.atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa obligat. exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depune oferta.Certif.pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa oblig. exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depune oferta.Certif.privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa oblig.exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depune oferta.Decl.privind neinc.la art 69^1 din OUG 34/2006.Certif.de particip.la licitatie cu oferta indep.Persoane juridice romane-Certif.constatat.elib. de Ministerul Justitiei? ORC sau echiv valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activit.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice/fizice straine-Doc.care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Certificat constatator (sau document echivalent) emis de o autoritate din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ob.de activit.relev.pentru obiectul contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Acces la lichiditati credite/alte mijloace financiare peste 9000000 Lei, pentru o perioada de 6 luni, indep. de ang.pt.alte.ctr.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul a 40000000 lei.Scrisoare de bonitate bancara.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009, 2010 vizate si inregistrate de organele competente/raport de audit/raportul cenzorilor sau echivalent.Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).Pt.conversia altor monede decat Euro se vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
Pentru conversia RON/EURO se vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR/infoeuropa, respectiv:
ANUL CURS2008 3, 6827
2009 4, 2373
2010 4, 2099
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.lista princip.lucr.exec.in ultimii 5ani, insotite de certific.de buna exec.Ofertantul trebuie sa fi finalizat, in ultimii 5ani impliniti la term.limita pentru dep.of.cel putin un contr.sau cel mult trei contr.a caror val.cumul.sa fie de minim echiv.a 50000000 lei(fara TVA), in dom.apa si apa uz.Procese verbale de receptie care sa conf.exec.lucrarilor.Inf.asupra efectiv.medii anuale ale pers. angaj.si pers.de conducere in ultimii 3 ani.Lista pers.cheie.Urmat.membrii ai pers.vor fi consid.pers.?cheie?: Manager de contr, Sef de santier (2 pers), Responsabil mont.conducte, Inginer constr.civile, Inginer electrician, Inginer mec, Coordonator intocm cartea constr, Resp.pt.asig.calit, Ing drumuri, Resp contr.si teste calit, Resp.exec(RE).Pt.fiec.pers.prop.se prezinta: CV, doc.care dovedesc vechimea in munca (copii dupa carn. de munca/contr.de munca, rec.angajatori din care sa reiasa per.mentionate in CV, copii ale dipl.si certific. prof.mentionate in CV;certific angaj sau ref care sa prob.exp.prof.specif(certific.sau ref vor fi contrasemn.de autorit.contract./clientul privat benefic.al contr.in care pers.prop.a fost implic), decl de exclusivit si disponibilit.Decl.utilaje, inst, echip.tehnice de care dispune op.ec.Ofertantul sa dem ca detine sau ca are acces nelimit: Excav, Cam, Autobasc, Autobet, Util imbin cond, Ut pt epuism, Macar si echip de ridicat, Incarcat front, Freze pt taiere asfalt, Motocompr, Cioc demolat actionat cu aer compr, Ciocane demolat actionate hidraulic, Buldoexcv, Ut pt foraj dirij, Util pt foraj prin percutie, Disp de prot si semnaliz, Set cofrag met cu disp de sust, Disp pt sust peretilor transeei (scuturi, palplanse), Ut pt compactare.Lista asoc.sisubcontr.si partea/partile din contr. care sunt indepl.Decl.legalizare asociere.Certific.ISO9001sau echiv.Certific.ISO14001 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL 05
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1-?Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata, in judetul Valcea?.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Pers cheie-Manag de ctr: std sup.teh min 4ani constr.hidro, civ, inst, imbun.fun echiv.Exp.prof.gen min 5ani, min 3ani exp.coord ctr.apa/apa uz.Exp.prof.spec min 1ctr.lucr.apa si apa uz.ca Man Ctr/Sef Sant/Adj Sef Sant-Sef Sant: std sup.Teh dur min.4ani constr.Hidro.civ, inst, imbun.func.sau echiv, exp.Prof.Gen.min.5 ani;exp.Prof.Spec min.3ani 1ctr.de lucr.Infr.apa si apa uz.ca Sef Sant/Adj Sef Sant/Resp.Lucr, 1ctr.Constr.Ret.apa si canaliz.-Resp.Mont.Cond: std sup.teh.Min.4ani constr.Hidro, civile, inst, imbun.fun, mec.sau echiv, exp.Prof.Gen.Min 5ani, exp.Prof.Specif.Min.3ani 1ctr.de lucr. apa si apa uz.-Ing constr.civ: std sup.teh.Min.4ani constr.Hidro, civile, edilit.sau echiv.Exp.prof.gen.min 5ani.Exp.prof.spec.min.3ani 1ctr.lucr infr.apa si apa uz.-Ing electr: std sup.teh.Min.4ani electroteh, electr, electromec.sau echiv.exp prof.Gen.min.5 ani.Exp.prof.Spec.min.3ani 1ctr.lucr.infr apa si apa uz.-Ing mec: studii sup.teh.Min.4ani: Constr. de mas, utilaj tehn echiv.Exp.prof.gen min 5ani.Exp.prof.spec min.3ani 1ctr lucr infr apa si apa uz-Coord intoc Cart Constr: std sup.tehn Min.4ani const hidro, civile, cai fer drum si pod echiv, exp prof gen min5 ani, exp.Prof spec min 3ani 1ctr lucr infr apa si apa uz-Resp asig calit: std sup.tehn.Min.4ani constr hidro, civile, cai fer drum si pod echiv.exp.prof gen min5ani, exp.Prof.spec min 3ani 1ctr lucr infr de apa si apa uz-Ing drum: std sup.teh Min.4ani cai fer drum si pod, constr hidro, constr civ echiv.Exp prof gen min5 ani.Exp prof spec min 3ani 1ctr lucr constr/reab drum si/sau infr apa si apa uz-Resp contr si teste calit: std sup.teh Min.4ani constr hidro, cai fer drum si pod, inst, constr civ sau echiv.Exp.prof gen min5 ani.Exp prof spec min 3ani exp 1ctr lucr infr apa si apa uz fct simil-Resp exec(RE): std sup.teh Min.4ani constr hidro, cai fer drum si pod, inst, const civil echiv.Autoriz legisl dom coresp lucr ob ctr.Exp prof gen min 5ani.Exp prof spec min 3ani 1 ctr de lucr infr apa si apa uz functie simil
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40(0) - 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40(0) ? 21.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luariila cunostinta despre un act al AutoritatiiContractante consideratnelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APAVIL SA ? Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Carol I, nr. 3-5, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240591, Romania, Tel. 0250739580, Email: [email protected], Fax: 0250738903, Adresa internet (URL): www.apavil.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2011 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer