Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderea si reabilitarea retelelor de apa potabila, contorizare si Statia de Tratare a Apei Potabile, Piatra Neamt, Romania ISPA 2002 RO 16 P PE 023-08


Anunt de participare (utilitati) numarul 70495/01.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt
Adresa postala: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Harabagiu, Tel.0233/233340 int 130, Email: [email protected], Fax: 0233/218937, Adresa internet (URL): www.apa-serv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extinderea si reabilitarearetelelor de apa potabila, contorizare si Statia de Tratare a Apei Potabile, Piatra Neamt, Romania ISPA 2002 RO 16 P PE 023-08
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Principala locatie a lucrariiPiatra Neamt, jud. Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il reprezinta: lucrari de reabilitare si extindere a retelelor de apa potabila, instalarea hidrantilor, reabilitarea a 5 grupuri de rezervoare, reabilitarea captarii de adancime Vaduri, instalarea decontoare de apa, lucrariSCADA, un nou sistem de dozare a sulfatului de aluminiu la Statia de Tratare a Apei Batca Doamnei.
Cantitatilesunt specificate in caietul de sarcini compus din: Specificatii tehnice (Vol III), Listele de cantitati (Vol IV) si in desene (Vol V).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului il reprezinta: lucrari de reabilitare si extindere a retelelor de apa potabila, instalarea hidrantilor, reabilitarea a 5 grupuri de rezervoare, reabilitarea captarii de adancime Vaduri, instalarea decontoare de apa, lucrariSCADA, un nou sistem de dozare a sulfatului de aluminiu la Statia de Tratare a Apei Batca Doamnei.
Cantitatilesunt specificate in caietul de sarcini compus din: Specificatii tehnice (Vol III), Listele de cantitati (Vol IV) si in desene (Vol V).
Valoarea estimata fara TVA: 5, 745, 638EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare -114910 euro(Detalii in documentatia suplimentara)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat 100% de Uniunea Europeana prin fonduri ISPACota de TVA se va plati de catre Compania Judeteana APA SERV S.A..
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea:
Cerinta obligatorie: prezentare formular nr. 12A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181:
Cerinte obligatorii :
1. completarea formularului nr. 12B. din Sectiunea Formulare ;
2. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat.
3. Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local.
Toate certificatele/documentele de la punctele 2 si 3 de mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitate de exercitare a activitatii:
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Autorizatie de functionare / altele echivalente, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate efectuarea lucrarilorsolicitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele emise in alta limba decat limbaromana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana- o cifra de afaceri medie anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 2 ani, in suma de 8.000.000 euro.
Pentru aceasta operatorul economic va prezenta documente edificatoare cum ar fi : - bilantul contabil in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul pentruperioada: 2006, 2007 si semestrul I 2008;
- declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului care vizeaza activitatea din ultimii 2 ani (2006, 2007 si semestrul I 2008).- Operatorul va completa Fisa deidentificare fiscala din formularul Anexa VIIA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Operatorul economic va prezenta :
- formularulB2 - informatii generale.
- o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si la resursele de studiu si cercetare;
- informatii privind masurile de protectia muncii pe care operatorul le va lua in timpul indepliniriicontractului de servicii ;
- minim 2 scrisori de recomandare - Formular C3
- Cerinte privind standarde deasigurare a calitatii
Operatorul economic va dovedi ca este certificatSR EN ISO 9001 din 2001 sau echivalent. Aceststandard este identic cu Standardul European EN ISO 9001 :2000.
- Cerinteprivindstandarde de protectie a mediului
Operatorul va dovedi ca este certificatSR EN ISO 14001 din 2005 sau echivalent. Acest standard este identic cu standardul european EN ISO 14001:2004.- Cerinte privindsecuritatea si sanatatea in munca OHSAS 18001 :2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Durata de executie
30%
Descriere:
3.
Garantia de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
ISPA 2002 RO 16 P PE 023-08
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S147-198045 din 31.07.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2009 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Nota: Pretul documentatiei depinde de forma in care este solicitata (pe CD sau pe hartie)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2009 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2009 12:00
Locul: Str.Lt. Draghiescu, Nr. 20, Piatra Neamt, Judetul Neamt, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate sa participe din partea ofertantilor trebuie sa prezinte imputernicire de reprezentare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.+4 0234 513 296, Email: [email protected], Fax: +4 0234 514 275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In zece zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Lt. Draghiescu, Nr. 20, Piatra Neamt, Judetul Neamt, Romania, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233233340, Email: [email protected], Fax: 0233218937, Adresa internet (URL): www.apa-serv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2008 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer