Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDEREA SI REABILITAREA RETELELOR DE APA SI APA UZATA DIN MUNICIPIUL SUCEAVA


Anunt de participare (utilitati) numarul 132929/08.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACET S.A. Suceava
Adresa postala: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720183, Romania, Punct(e) de contact: Groza Stefan, Tel. +40 0230206315, In atentia: ing. Radu Chisalita, Email: [email protected], Fax: +40 0230520941, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni apartinand unei unitati teritorial administrative, care desfasoara activitati relevante in baza unui drept exclusiv acordat de comunitatea locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
EXTINDEREA SI REABILITAREARETELELOR DE APA SI APA UZATA DIN MUNICIPIUL SUCEAVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: loc. Suceava, jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ext.ret.de distr.cu circa 31, 4 km, reabil.ret.de distr.pt.25, 4 km, exec. unei st. noi de pomp. apa, ext. ret. de canal. cu circa 32, 7 km, reabil.ret.de canal.pt.circa 6 km, exec.a 5 st.de pomp.apa uz.si a conduct.de ref. aferente si reabil. unei st. de repomp. ape uz. exist.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul include:
Retea de alimentare cu apa
? Extinderea retelei de distributie cu circa 31, 4 km, ? reabilitarea retelei de distributie pentru circa 25, 4 km,
? executia unei statii noi de pompare apa
Retea de canalizare
? extinderea retelei de canalizare cu circa 32, 7 km
? reabilitare retea de canalizare pentru circa 6 km
? executia a 5statii de pompare apa uzata si a conductelor de refulare aferente
? reabilitarea unei statii de pompare apa existente.
Valoarea estimata fara TVA: 73, 516, 603RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1.100.000 RON.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata poate fi : - Scrisoare de garantie bancara pentru participarea cu oferta la procedura de atribuire la contractul de achizitie publica, sauPolita de asigurare emisa de o societate de asigurari (completata conform Formularului nr. 4), - prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de cater banca pana la data deschiderii ofertelor;In oricare forma va fi emisa garantia bancara de participare va fi irevocabila.Valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi prezentata doar in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a respinge documentul privind Garantia de participare daca ofertantul nu respecta Formularul 4 ? Scrisoarea de garantie bancara/ Polita de asigurare pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis pe numele oricarui membru al Asocierii. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea acceptata a contr.fara TVA si va fi constit.in moneda contr.Modul de constit.a garantiei de buna executie, poate fi prin: -Scrisoare de garantie bancara de buna exec.?conf.model din vol.3 sect.2 a carei valab.va coresp.cu per.de valab.a contr.- Polita de asig.emisa de o soc.de asig., a carei valab.va coresp.cu per.de valab.a contr.- prin retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale conf.prev.art.90(3)din HG 925/2006 cu toate compl.si modif.ult.Garantia de buna executie va face referire expresa la contr.incheiat cuAut.Contr., va contine numele in clar al Aut.Contr.si va contine parafa lizibila a instit.emitente si/sau semn.aut.Nu se admite prez.unor doc.de garantare de buna exec.comune cu alte investitii.In cazul unei asoc., doc./contul privindgarantia bancara de buna exec.va fi emisa/deschis integral in numele si pt.Liderul asoc.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de Coeziune si Co-finantare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze :
- Formularul nr. 11 Declaratie privind eligibilitatea
- Formularul nr. 12 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
-Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.
-Certificat pentru plata CAS din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.
- Formularul nr. 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, referitor la aceasta procedura sunt: - Stefan Groza, Director General;
- Radu Chisalita, sef UIP ? FC;
- Ion Postolache, sef UIP - ISPA
- Formularul nr. 6 Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte:
- Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Ofertantii vor prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 3 luni, in valoare de minim 7.350.000 Lei, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare;
Cerinta nr. 2
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010 sau 2009, 2010, 2011 daca are inregistrat bilantul contabil pe anul 2011) sa fie mai mare sau egala cu73.500.000 Lei. Ofertantii vor depune Bilanturile Contabile, Contul de Profit si Pierdere, Toate Anexele, la datele de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 sau 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011(daca are inregistrat bilantul contabil pe anul 2011) vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (sau autoritati similare competente in tarile de origine) sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta ca operator economic in lucrari de constructii executate in ultimii in 5 ani:
Cel mult 3 contracte de lucrari executate in valoare cumulativa de cel putin 66.000.000 Lei. Contractele de lucrari trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele categorii:
a) executia de lucrari pentru reabilitarea si/sau extinderea retelelor de distributie apa;
b) executia de lucrari pentru reabilitarea si/sau extinderea retelelor de canal;
c) constructia a cel putin o statie de pompare ape uzate
Cerinta nr. 2
Studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor
1. Manager de Proiect / Reprezentantul Antreprenorului ? experienta profesionala in calitate de Manager/Coordonator de Proiect sau Reprezentant al Antreprenorului inlucrari de infrastructura de apa si canalizare dovedita prin participarea la cel putin un proiect.
2. Sef de santier alimentare cu apa - experienta profesionala inlucrari de infrastructura de apa sau canalizare dovedita prin participarea la cel putin un proiect
3. Sef de santier retea de canalizare - experienta profesionala inlucrari de infrastructura de apa sau canalizare dovedita prin participarea la cel putin un proiect
Cerinta nr. 3
Declaratie referitoare lautilajele / echipamentelor / dotarilor de constructii de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Ofertantul va prezenta copii dupa:
- Doc.ce demonstr.detinerea (dotare proprie / prin contr.de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, inst., echip.teh. si laboratoarelor implicate in realizarea contr.de lucr.- Autorizatii ISCIR valab. pt. utilajele si echip.relevante;
-Autorizatii ISCIR valab. pt. sudori in metal (daca este cazul);
-Autorizatii ISCIR valab. pt. sudori in polietilena (daca este cazul);
Printre utilajele, instal., echip.teh. necesare pentru exec.contr.se numara si un laborator aut. de analize si verif.a activ. in constr.avand minim gradul III, in conform.cu legisl. romaneasca in vigoare, pe care op.ec.trebuie sa demonstr.ca il detine (dotare proprie/prin contr.de inchiriere sau alte forme de punere la disp.).
Cerinta nr. 4
Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze
Cerinta nr. 1 - Certificatul ISO 14001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei
Documentul trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.
Cerinta nr. 2 - Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei.
Documentul trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SV-RB-CL01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S92-151336 din 13.05.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2012 12:30
Locul: la sediul Autoritatii Contractante mentionat la punctul I.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor participa la deschiderea ofertelor prin persoane imputernicite in scris.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Fiecare doc.va fi semnat de reprez.legal al of.particip.in nume propriu/liderului asoc. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta pers., aceasta va prezenta o imput.(F.nr.8).Inf.despre of.trebuie sa prez.: ?F.nr.5 Decl.privind calit.de particip.la proced.?F.nr.9 Inf.gen.despre of.?F.nr.10 Date despre asoc.?Acordul sau scrisoarea prelim.de asoc.(daca este cazul)?Certificat de inreg.in scopuri de TVA?F.nr.13-Identif.finan.In cazul unei asoc., contul va apartine Liderului de asoc.In cazul unei asoc.pers.care a semnat of., aut.sa ang.of.lider, trebuie conf.prin inaintarea imputer.semnate in orig.de toti reprez.cu drept de semnatura ai part.Toate doc.vor avea, pe langa semn., data complet.si va fi mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Toate doc.vor indeplini cer.solicit.si vor fi in termen de valabil.la data deschid.of.Doc.pt.care nu este prev.o per.de valab.stab.de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 zile inainte de data deschid.of.In sit.in care val.prez.in doc.of.sunt exprim.in euro pt.conversia in LEI se va util.in mod oblig.curs. leu/euro mediu comunicat de B.C.E.pt.anul respect., conf.tab.urm.: ANUL CURS RON / EURO2006 3, 52582007 3, 33532008 3, 68262009 4, 23992010 4, 2122Pt.doc.expr.in alte monede decat euro, pt.conver.se va folosi rata medie anuala de schimb comun.de catre B.C.E.pt.anul in care doc.respect.a fost emis/semnat. In cazul doc.emise in alta moneda decat Leu, in anul 2011, se va util.cursul mediu de schimb publicat de B.C.E. la finele anului 2011.- In cazul in care pe primul loc se vor clasa doua sau mai multe of.contin acelasi pret, Aut.Contr.va solicita of.care au of.cel mai mic pret o noua prop.finan., modalit.de dep.in plic inchis, caz in care contr.va fi atrib.of.a carui noua prop.finan.are pretul cel mai scazut.Of.care vor depune o noua of.finan.vor fi invit.sa participle la sedinta in cadrul careia vor fi deschise plicurile cu noile of.finan.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art.256^2 / OUG 34/ 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al S.C ACET S.A Suceava
Adresa postala: str . Mihai Eminescu nr.5, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720183, Romania, Tel. +40 0230206315, Email: [email protected], Fax: +40 0230520941
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2012 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer