Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderea si reabilitarea capacitatilor de tratare a apei in aglomerarile Sulina, Macin si Isaccea


Anunt de participare (utilitati) numarul 74069/24.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Aquaserv S.A.
Adresa postala: Str. Rezervorului nr.2, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820131, Romania, Punct(e) de contact: ION BISERICA, Tel.0240524310, Email: [email protected], Fax: 0240524310
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extinderea si reabilitarea capacitatilor de tratare a apei in aglomerarile Sulina, Macin si Isaccea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Sulina, orasul Macin, orasul Isaccea Jud. Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem de productie, tratare a apei potabile pentru aglomerarea Sulina, cu o capacitate de 20.000 m3/zi incluzand: proiectare, obtinere avize, constructii, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune, perioda de notificare a defectelor.
Sistem de productie, tratare a apei potabile pentru aglomerarea Macin, cu o capacitate de 2.500 m3/zi incluzand: proiectare, obtinere avize, constructii, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune, perioda de notificare a defectelor. Sistem de productie, tratare a apei potabile pentru aglomerarea Isaccea, cu o capacitate de 1.500 m3/zi incluzand: proiectare, obtinere avize, constructii, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune, perioda de notificare a defectelor.
Descriere succinta:
Aglomerarea Sulina
Sistem de productie si tratare a apei potabile, reabilitare statii de clorinare, reabilitare si extindere statii de pompare apa potabila precum si conductele tehnologice aferente.
Aglomerarea Macin
Sistem de productie apa, reabilitarea frontului de captare subteran , reabilitare statii de clorinare, reabilitare si extindere statii de pompare apa potabila precum si conductele tehnologice aferente, reabilitare rezervor si constructia unui nou rezervor.
Aglomerarea Isaccea
Sistem de productie si tratare a apei potabile, noi rezervoare precum si conductele tehnologice aferente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 15, 917, 890RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC poate opta pentru achiz ult lucrari similare de la op ec castigator cf art.122, j, 2/OG34
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Scrisoare de garantie bancara de participare 320.000 lei;
- Scrisoare de garantie bancara de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune aproximativ 80, 2% Co-finantare nationala aproximativ 19, 8%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Informatii generale despre ofertant
- Date despre societatea mixta/consortiu- Imputernicirea notariala - Privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului- Trecutul Litigios (cazierul judiciar)Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document - conform Fisa de date.
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 OG34/2006
- Certificatul constatator eliberat de Registrului Comertului sau echivalentul pentru nume complet, sediul, persoanele autorizate
- Certificatul de atestare fiscala- Certificat pentru plata CAS -conform Fisei de date
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - conform Fisei de date
Pentru: a) Persoane juridice romane:
- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului /autorizatie de functionare /altele echivalente valabile le data deschiderii ofertelor
- Certificat de inregistrare
b) Persoane juridice straine:
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare , peste 1.200.000 Euro, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte;
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 7.100.000 Euro;
-Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, tipul de capital, experienta cu clientul disponibilitate/acces la active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare suficiente pentru a indeplini fluxul de numerar pentru constructie potrivit contractului).
-Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007
-Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat construirea unei statii de tratare a apei potabile cu o capacitate de minimum de 20.000 m3/zi pentru fiecare contract, atestate prin copie dupa certificatul de receptie finala semnat de Beneficiar, Inginer si Antreprenor. Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 5ani fata de data prezentarii ofertei.Certificatul de receptie finala se va prezenta pentru fiecare referinta mentionata. Experienta similara inseamna executarea de lucrari cu CPV-uri similare cu cele ale prezentului contract incluzand lucrari de foraje noi, statii de tratare/clorinare, reabilitari de foraje, reabiltari statii de pompare, etc.- Realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat proiectarea unei statii de tratare a apei potabile cu o capacitate de minimum de 20.000 m3/zi, pentru fiecare contract, atestate prin copie dupa certificatul de receptie finala semnat de Beneficiar, Inginer si Antreprenor. Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 5 ani fata de data prezentarii ofertei. Certificatul de receptie finala se va prezenta pentru fiecare referinta mentionata. Experienta similara inseamna proiectarea de lucrari cu CPV-uri similare cu cele ale prezentului contract incluzind lucrari de foraje noi, statii de clorinare reabilitari de foraje, reabiltari statii de pompare, etc.
- Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si experienta in contracte similare;
- Certificatele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18000, sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data depunerii ofertei;
- Declaratie privind personalul cheie angajat in contract, CV, atestate tehnico-profesionale, autorizatii, valabile la data depunerii ofertei;
- Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea Contractului;
- Declaratie privitoare la subcontractanti;
- Declaratie privind principalii furnizori
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2009 12:00
Locul: Locul: SC AQUASERV SA Tulcea, Str. Rezervorului, Nr. 2, TULCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu- Axa1: "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata". Proiectul se numeste "Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si apa uyata in jud Tulcea"
VI.3) Alte informatii
1. Pretul Contractului nu include Diverse si neprevazute2. Intrucat documentatia de atribuire depaseste volumul alocat de 5 MB, aceasta nu se poate fi atasata prezentului anunt de participare. Autoritatea contractanta va pune la dispozitie documentatia de atribuire pe suport magnetic (CD), conform Art.II, alin. 5, lit.2 din OUG nr.19/7 martie 2009.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: +4021-332.12.40, ,Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. AQUASERV S.A. TULCEA
Adresa postala: Str. Rezervorului, Nr. 2, Punct(e) de contact: Dl. Biserica Ion Sef compartiment achizitii, ,Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820131, Afghanistan, Tel.+40 240 524 310, Email: [email protected], Fax: +40 240 524 310
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2009 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer