Licitatie Publica - EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN AGLOMERAREA FALTICENI
Anunt de participare (utilitati) numarul 131800/29.11.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACET S.A. Suceava
Adresa postala: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720183, Romania, Punct(e) de contact: Groza Stefan, Tel. 0230206315, In atentia: ing. Radu Chisalita, Email: [email protected], Fax: 0230520941, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN AGLOMERAREA FALTICENI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Falticeni, jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea si reabilitarea retelelor de apa si canalizare, reabilitarea instalatiilor hidraulice la rezervoare, statii de pompare ape uzate si conducte de refulare constand in: constructie, pregatire personal exploatare, testare si punere in functiune.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul include:
Retea de alimentare cu apa
? Reabilitare retea de alimentare cu apa in lungime totala de aprox. 10 km? Extindere retea de alimentare cu apa in lungime totala de aprox. 16 km
? Reabilitare instalatiilor hidraulice aferente rezervoarelor de la Tampesti, Pietrari si Opriseni
Retea de canalizare
? Reabilitare retea de canalizare in lungime totala de aprox. 1.8 km;
? Extindere retea de canalizare in lungime totala de aprox. 22.7 km;
? 5 statii de pompare apa uzata noi
Valoarea estimata fara TVA: 39, 448, 271RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 590.000 lei. Valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantie de buna executie 10% din valoarea acceptata a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de Coeziune si Co-finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr.11 Declaratie privind eligibilitatea
- Formularul nr.12 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
- Certificatul de atestare fiscala
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor- Certificat pentru plata CAS
- Formularul nr. 7Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006
- Formularul nr.6 Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta
- Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr.14 Declaratie financiara recapitulativa: Informatii privind bilantul contabil
Ofertantii vor depune Bilanturile Contabile, Contul de Profit si Pierdere, Toate Anexele, la datele de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice
Cerinte minime obligatorii:
- Dovada ca Ofertantul are acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 3 luni, in valoare de minim 3, 9 milioane Lei, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare
- Media globala a cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu40 milioane Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta specifica minima obligatorie: Experienta ca operator economic in lucrari de constructii executate in ultimii in 5 ani (Ianuarie 2007 pana la data depunerii ofertei):
Cel mult 4 contracte de lucrari executate in valoare cumulativa de cel putin 39 milioane Lei. Contractele de lucrari trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele categorii:
a) executia de lucrari pentru reabilitarea si/sau extinderea retelelor de distributie apa;
b) executia de lucrari pentru reabilitarea si/sau extinderea retelelor de canal;
c) executia de lucrari pentru reabilitarea si/sau constructia a cel putin un rezervor de apa avand structura integrala din beton armat;
d) constructia a cel putin o statie de pompare ape uzate
- Formularul nr.17 Experienta similara- Formularul nr.18 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Formularul nr. 20 Personalul principal (cheie) angajat in contract
- Formularul nr. 21 CV: Experienta profesionala a personalului cheie
- Formularul nr. 22 Angajament de participare
- Formularul nr. 23 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
- Formularul nr. 19 Declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de asociati/subantreprenori
- Certificatul ISO 14001 sau Standardele echivalente
- Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
FA-RB-CL03
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2012 12:30
Locul: la sediul Autoritatii Contractante mentionat la punctul 1.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor participa la deschiderea ofertelor prin persoane imputernicite in scris.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavopoleus nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art. 256^2 / OUG 34/ 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al S.C ACET S.A Suceava
Adresa postala: str . Mihai Eminescu nr.5, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720183, Romania, Tel. 0230206315, Email: [email protected], Fax: 0230520941
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2011 18:26