Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderea si reabilitarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare din municipiul Sibiu si comuna Selimbar


Anunt de participare (utilitati) numarul 131141/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA - CANAL S.A. SIBIU
Adresa postala:  Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550096, Romania, Punct(e) de contact:  IOAN STURZ, Tel. 0269 222916, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0269 223468, Adresa internet (URL):  http: //www.apacansb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extinderea si reabilitarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare din municipiul Sibiu si comuna Selimbar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Sibiu, municipiul Sibiu si comuna Selimbar
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea si reabilitarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare din municipiul Sibiu si comuna Selimbar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? Extindere si reabilitare retele de alimentare cu apa si canalizare in Municipiul Sibiu
? Extindere si reabilitare retele de alimentare cu apa in Municipiul Sibiu
- Extindere si Reabilitare retea de distributie apa potabila;
? Extindere ? 3799 m
? Reabilitare ? 11373 m
- Vane aferente retelei de distributie;
- Bransamente consumatori;
- Echipament pentru detectare pierderi din sistemul de alimentare cu apa;
? Extindere si reabilitare retele de canalizare in Municipiul Sibiu
- Extindere si reabilitare retea de canalizare ape uzate menajere (colectoare si camine de vizitare);
? Extindere ? 4244 m
? Reabilitare ? 14560 m
- Racorduri consumatori;
- Statie de pompare ape uzate menajere ? 1 buc;
- Conducta de refulare de la statia de pompare ape uzate ? 420 m;
- Echipament pentru intretinerea retelelor de canalizare.
? Dotari pentru Operatorul Regional
- Echipamente, software , hardware pentru GIS retele apa-canal;
- Echipamente, software , hardware pentru Modelare matematica retele apa-canal;Aductiune apa potabila si statie de pompare ape uzate menajere pentru localitatea Selimbar
? Aductiune apa potabila pentru Comuna Selimbar
- Conducta de aductiune apa potabila ? 3251 m;
- Vane aferente retelei de aductiune;
? Statie de pompare ape uzate menajere pentru localitatea Selimbar
- Statie de pompare ape uzate menajere ? 1 buc;
- Conducta de refulare de la statia de pompare ape uzate ? 77 m;
? Rezervor de inmagazinare pentru localitatea Mohu
- Rezervor de inmagazinare;
- Statie de clorare;
- Legatura rezervor la reteaua de distributie a localitatii ? 300 m.
Valoarea estimata fara TVA: 51, 449, 992RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 1000000 lei, garantie de buna-executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene(Fondul de Coeziune)=76, 52%Co-finantare nationala=23, 48%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaCazier judiciar al companieiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de statCertificat privind plata obligatiilor catre bugetul local
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Operatorul economic va prezenta imputernicire autentificata, semnata de catre administrator, sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmeiCertificatul de participare la procedura cu oferta independentaCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente
Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunanul Teritorial/altele echivalente
Ofertantii straini vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere (Formularul 5)prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital).2. Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate la Directia Finante Publice (autoritati competente); acestea vor fi prezentate in copie, semnata de reprezentantul legal si stampilata;Persoanele juridice straine vor atasa, in copie, insotite de traducere in limba romana efectuata de catre un traducator autorizat, , documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Formularul nr.6 ? Informatii generale - din Sectiunea Formulare (completat)Cifra de afaceri medie in ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2008, 2009, 2010 trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 100.000.000 lei.
4. Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilorpentru perioada impusa de minimum 1 luna calendaristica, in valoare de minim 1.700.000 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofert.va prezenta lista cu lucr execut in ultimii 5 ani impliniti la data termenului lim pt dep. ofertei
-Ofert trebuie sa fi executat, in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract similar (Reabilitare si extindere retele de alimentare cu apa si/sau canalizare) cu val de cel putin 50.000.000 lei.-Se vor prezenta: Fisa de Exper similara (Formularul nr.9), copii ale contract de executie care certifica exper simil, insotite de copii ale Proceselor-Verbale de Receptie la Terminarea Lucrarilor, care sa faca dovada executarii contractului la val prezentata.
- Document de mai sus vor contine in mod obligat urmatoarele infor:
? Beneficiar contr;
? Execut contract
? Obiect contract si tipul de lucr prevaz a se realiza, inclusiv cantitati;
? Perioad de desfas a contr
? Val contr;
? Val efectiv realizata de natura si complex proiect supus prezentei proceduri-Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, utilaje pentru constructii, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului ? se va prezenta Formularul nr.10.
-Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine, are contracte?cadru de inchiriere si detine acces nerestrictionat pentru cel putin echipamentele si utilajele de mai jos, inclusiv combustibil, toate rezervele de
consumabile, piese de schimb si unelte: Excavator minim 16to. ? 3 bucati;Buldozer 150 CP ? 2 bucati; Incarcator frontal ? 2 bucati;Autobasculanta 16 tone- 2 bucati;Compactor vibrator ? 10 tone ? 2 bucati;Automacara 16 tone ? 1 buc;Echipament de sudura/taiere pentru conducte din PEID ? 2 buc, Utilaj de forare orizontala, dirijat ? 1 buc.
-informatii generale privind angajatii ? Formularul nr. 11--Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor conform ? Formularul nr. 12
-Este obligatoriu ca din echipa de proiect sa faca parte cel putin:
? Reprezentant Contractor /Manager de contract
? Responsabil AQ;
? Responsabil Tehnic cu Executia (RTE)
-certificat ISO 9001, ISO 14001 sau echiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2011 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2011 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofert., observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetele SIBIU si BRASOV?finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Tel. -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sc Apa-Canal SA Birou Juridic
Adresa postala:  STR ESCHIL, NR 6, Localitatea:  SIBIU, Cod postal:  550096, Romania, Tel. 0269222916
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer