Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Extinderea si reabilitarea retelelor de distributie si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare apa uzata din aglomerarea Calarasi?


Anunt de participare (utilitati) numarul 112503/08.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ECOAQUA SA CALARASI
Adresa postala:  str. Progresul, bloc BBB, etaj 3, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910001, Romania, Punct(e) de contact:  Toma Mircea ? Compartiment UIP, Tel. +40 242 312 705 , +40 242 313 765, +40 242 313 531, Email:  [email protected], Fax:  +40 242 311 923, Adresa internet (URL):  www.ecoaquacalarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Extinderea si reabilitarea retelelor de distributie si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare apa uzata din aglomerarea Calarasi?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Calarasi - jud. Calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuiri si extinderi retele de distributie apa aprox. 23 km si Inlocuiri si extinderi retele de canalizari aprox. 24 km, constructia a 2 statii de pompare ape uzate menajere si reabilitarea a douastatii de pompare ape uzate existenta, camine de vane, SCADA . Livrare autoutilitara combinata pentru curatare canale, autolaborator CCTV, autovidanja , apometre.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 37, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare :500.000 lei;Garantiede buna executie :10% din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune aproximativ 82% Co-finantare nationala aproximativ 18%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 24;
- Informatii generale despre ofertant-Formular 7;
- Date despre societatea mixta/consortiu ?Formular 8;
- Imputernicirea notariala ? Formular 4 ;
-Trecutul Litigios- Formular 9;
- Cazier judiciar al companieiin original;
- Certificatde cazier judiciar sau echivalent- Declaratie privind eligibilitatea-Formularul 10
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006-Formular 11;
- Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalent;
- Certificatul de atestare fiscala sau echivalent;
- Certificat pentru plata CAS, conform Fisei de date;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ;
a) Persoane juridice romane:
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente, valabile la data deschiderii ofertelor;
b) Persoane juridice straine:
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Scrisoare de bonitate bancara , prezentata conform Fisei de date2. Declaratie privind cifra de afaceri si profitul- Formular 22
3. Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, la data de, 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Nivel specific minim necesar:
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 8.000.000 Euro;
- Nivelul indicatorului financiar ?Lichiditatea generala?, calculat ca medie pe ultimii3 ani, sa fie cel putin egal cu cota de99%;4. Declaratie financiara recapitulativa (bilant)- Formular 13;Ofertantii vor depune documente justificative (copie bilanturi contabile toate anexele, la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, sau documente echivalente).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor completa, conform cerintelor Fisei de date , urmatoarele :
1. Formular 14 - Sistemul de Asigurare a Calitatii, la care se anexeaza :
Certificatele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data depunerii ofertei, conform Fisei de date ;
2.Formular 15- Experienta ca antreprenor/proiectant;
3.Formular 16- Experienta in contracte similare;
4.Formular 17- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ;
Din aceste documente trebuie sa rezulte :
Experienta similara in executie dovedita prin realizarea cumulativa a cel putin:
-Realizarea a cel putin un contract care cuprinde lucrari de alimentare cu apa de minimum 15 km
-Realizarea a cel putin un contract care cuprinde lucrari de canalizare de minimum 15 km
-Realizarea a cel putin uncontractprivind construirea unei statii de pompare ape uzate cu o valoare de minim 200.000 lei
5.Formular 18 - Personalul cheie angajat in contract;
6.Formular 19 : Experienta profesionala a personalului cheie;
7.Formular 20: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti;
8.Formular 21 : Declaratieprivind utilajele , instalatiile , echipamenteletehnicedecaredispuneoperatoruleconomic ;
9. Formular 25-Sanatate si securitate in munca10-Formular 27-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL8
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
165zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2011 11:00
Locul: SC ECOAQUA SA Calarasi, Str. Progresul, Bloc BBB, etaj 3, Compartiment UIP , Municipiul Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu- Axa1: "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata". Proiectul se numeste "Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare in jud Calarasi"
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
1. Pentru aceeasi autoritate contractanta , ofertantiicastigatori ai contractelor de Asistenta tehnica pentru managementul proiectuluisi pentru supervizarea lucrarilorproiectului?Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare in judetul Calarasi?, sunt exclusi de la procedura de adjudecare a prezentului contract. Conditiase aplica si subcontractorilor.2. Vizitarea santieruluise poate face in perioada13.12.2010-22.12.2010 si 03.01.2011-01.02.2011, Luni ?Joi : orele9.00-15.00, Vineri :9, 00-12, 00.3. Valoarea estimatareprezinta valoarea fondurilor disponibile la data semnarii contractului. Ofertele caredepasesc valoarea estimata vor fi respinse ca fiind inacceptabile.4. Pretul ramane ferm pe o perioada de 12 lunide la semnarea contractului. Dupa aceasta data, pretul contractului va fi ajustat , conform Fisei de date.5. Pretul Contractului nu include ?diverse si neprevazute?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. + 40 213 104 641, Email:  [email protected], Fax:  +40 213 104 642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Calarasi , Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str. Bucuresti , nr. 106, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910068, Romania, Tel. +40 242 311 947, +40 242 315 736, Email:  [email protected], Fax:  +40 242 316 157 , +40 242315 736
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Intermen de 10zile, incepand cuziua urmatoare luarii la cunostinta despreun act al autoritatii contractanteconsideratnelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ECOAQUA SA Calarasi-compartiment juridic
Adresa postala:  Str. Progresul, Bloc BBB, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910001, Romania, Tel. +40 242 312 705 , +40 242 313 765, ,Email:  [email protected], Fax:  + 40 242 311 923, Adresa internet (URL):  www.ecoaquacalarasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2010 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer