Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderea si reabilitarea retelelor de distributie si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare apa uzata din aglomerarile Fundulea si Lehliu


Anunt de participare (utilitati) numarul 92023/09.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ECOAQUA SA CALARASI
Adresa postala: str. Progresul, bloc BBB, etaj 3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Punct(e) de contact: Toma Mircea Compartiment UIP, Tel.+40 242 312 705 , +40 242 313 765, +40 242 313 531, Email: [email protected], Fax: +40 242 311 923, Adresa internet (URL): www.ecoaquacalarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extinderea si reabilitarea retelelor de distributie si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare apa uzata din aglomerarile Fundulea si Lehliu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasele Fundulea si Lehliu - jud. Calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Fundulea - Extinderi retele de distributie apa aprox. 9 km si extinderi canalizari aprox. 10 km, constructia a 2 statii de pompare ape uzate menajere.Sistem de monitorizare SCADA.Achizitii apometre.
Lehliu - Extinderi si inlocuiri retele de distributie apa aprox. 3 km si extinderi si inlocuiri canalizari aprox. 11 km, extinderea sireabilitarea a 2 statii de pompare ape uzate menajere. Sistem de monitorizare SCADA. Achizitii apometre.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 19, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :300000 lei lei;garantiede buna executie :10% din valoarea contractului fara TVA; alte garantii conform Caiet de sarcini
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune aproximativ 82% Co-finantare nationala aproximativ 18%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular 24-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
2.Formular 7-Informatii generale despre ofertant
3.Formular 8-Date despre societatea mixta/consortiu
4.Formular 4-Imputernicirea notariala
5.Cazier judiciar al companiei in original sau Formularul nr. 9-Trecutul Litigios, dupa caz
6.Formular 10-Declaratie privind eligibilitatea;
7.Formular 11-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;
8.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, conform Fisei de date .
9.Certificat de atestare fiscala conform Fisei de date .
10.Certificat pentru plata CAS - conformFisei de date .
11.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, - conform Fisei de date .
a)Persoane juridice romane : Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente, valabile la data deschiderii ofertelor.
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente, valabile la data deschiderii ofertelor;
b)Persoane juridice straine : Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular 22: Declaratie privind cifra de afaceri si profitul , din care sa rezulte : Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 6.000.000 Euro,
2. Scrisoare de bonitate bancara, prezentata conform fisa de date(privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul). Acest Formular, specific autoritatii competente din Romania sau tara de origine, trebuie sa demonstreze ca ofertantul are disponibilitate sau acces la active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare suficiente pentru a indeplini fluxul de numerar pentru constructie potrivit contractului.Scrisoarea de bonitate bancara, va fi prezentata ca document original sau copie legalizata la notariat, valabila la data deschiderii ofertelor.
-Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, peste 4.000.000 Lei, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte;
3.Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, la data de, 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
4. Formular 13 - Declaratie financiara recapitulativa (bilant). Ofertantii vor depune documente justificative (copie bilanturi contabile toate anexele, la data de 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, sau documente echivale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor completa, conform cerintelor Fisei de date , urmatoarele :
1.Formular 14 - Sistemul de Asigurare a Calitatii, la care se anexeaza :
Certificatele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18000, sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data depunerii ofertei, conform Fisei de date ;
2.Formular 15 - Experienta ca antreprenor/proiectant;
3.Formular 16 - Experienta in contracte similare;
4.Formular 17 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ;
Din aceste documente trebuie sa rezulte :
Experienta similara in executie de minimum 5 ani dovedita prin:
Realizarea a cel putin un proiect cu o valoare minima de 12.000.000 Lei, care cuprinde lucrari de alimentare cu apa si canalizare inclusiv statii de pompare ape uzate(lucrari incadrate in acelasi CPV ca si prezentele lucrari) atestate prin copii dupa certificatul de receptie finala semnat de Beneficiar, Inginer si Antreprenor. Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 5 ani fata de data prezentarii ofertei. Certificatul de receptie finala se va prezenta pentru fiecare referinta mentionata.5.Formular 18 - Personalul cheie angajat in contract; Conform Fisei de date
6.Formular 19 - Experienta profesionala a personalului cheie; Conform Fisei de date;
7.Formular 20 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti; Conform Fisei de date
8.Formular 21 - Declaratieprivind utilajele , instalatiile, echipamenteletehnicedecaredispuneoperatoruleconomic ; Conform Fisei de date
9.Formular 25 - Sanatate si securitatea muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL11
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.01.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
165zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2010 11:00
Locul: SC ECOAQUA SA Calarasi, Str. Progresul, Bloc BBB, etaj 3, Compartiment UIP , Municipiul Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu- Axa1: "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata". Proiectul se numeste "Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in jud Calarasi"
VI.3) Alte informatii
1. Pentru aceeasi autoritate contractanta , ofertantiicastigatori ai contractelor de Asistenta tehnica pentru managementul proiectuluisi pentru supervizarea lucrarilorproiectului , sunt exclusi de la procedura de adjudecare a prezentului contract. Conditiase aplica si subcontractorilor. 2. Vizitarea santieruluise poate face in perioada14.12.2009-12.01.2010 , orele :09, 00-15.00. 3.Valoarea estimatareprezinta valoarea fondurilor disponibile la data semnarii contractului. Ofertele caredepasesc valoarea estimata vor fi respinse ca fiind inacceptabile.4.Pretul ramane ferm pe o perioada de 12 luni de la semnarea contractului. Dupa aceasta data, pretul contractuluiva fiajustat , conform Fisei de date.5. Pretul Contractului nu include diverse si neprevazute.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+ 40 213 104 641, Email: [email protected], Fax: +40 213 104 642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 213 195 180, Email: [email protected], Fax: + 40 213 321 240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ECOAQUA SA Calarasi-compartiment juridic
Adresa postala: Str. Progresul, Bloc BBB, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Tel.+40 242 312 705 , +40 242 313 765, Email: [email protected], Fax: + 40 242 311 923, Adresa internet (URL): www.ecoaquacalarasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.12.2009 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer