Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderea si reabilitarea sistemului de alumentare cu apa si de canalizare in aglomerarea Petrosani-Municipiul Petrosani


Anunt de participare (utilitati) numarul 131395/09.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Apa Serv Valea Jiului S.A.
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 23, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Punct(e) de contact: Zbora Claudiu, Tel. 0723507766, Email: [email protected], Fax: 0254-546672, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional unic in Valea Jiului pentru sistemul de alimentare cu apa/apa uzata
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extinderea si reabilitarea sistemului de alumentare cu apa si de canalizare in aglomerarea Petrosani-Municipiul Petrosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Petrosani
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor pentru extinderea si reabilitarea sistemului de alumentare cu apa si de canalizare in aglomerarea Petrosani-Municipiul Petrosani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de executie pentru reabilitarea si extinderea retelekor de apa si apa uzata din Municipiul Petrosani dupa cum urmeaza:
- extindere si reabilitare retele de apa cu diametre intre 110 si 160 mm in lungime de peste 9, 5 km.
- extindere si reabilitare retele de apa cu diametre intre 250 si 800 mm in lungime de peste 25 km
- constructie statii de pompare ape uzate (2 bucati)
Valoarea estimata fara TVA: 28, 429, 417RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 280000 leiGarantia de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 85%, co-finantare nationala: buget de stat 13%, bugete consilii locale Valea Jiului si Consiliul Judetean Hunedoara 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere semnat intre parti. Se va prezenta la semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul)
Acorduri/contracte de subcontractare (daca este cazul)
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.180 din OUG 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006
Certifcat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului PresedinteluiANRMAP nr. 314/2010
Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat - eliberat
de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) sau echivalent.
Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarie sau echivalent, numai pentru sediul principal.
Cazier Fiscal eliberat de organele fiscale competente, valabil la data deschiderii;
Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), valabil la data deschiderii;
Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele .
Certificat constatator eliberat de Oficiul RegistruluiComertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) sau echivalent, in original sau copie semnata in conf.cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net,
rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii enerale, experienta cu clientul).Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 6 luni, in valoare de minim 4.000.000 lei, suplimentar fata de obligatiile
contractuale in desfasurare.Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani inanciari incheiati sa fie mai mare de 42.000.000 lei (se vor lua in considerare anii 2008, 2009, 2010).
Bilantul contabil pe ultimii trei ani (31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010), insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, in copie semnata in conf.cu originalul.
?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 ? se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani
Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractant
?Angajament ferm? ? in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006 ? se va face dovada resurselor tehnice si/sau profesionale
invocate, prin depunerea de documente justificative
Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei
similare se considera indeplinirea cerintelor pentru activitatile de
executie de mai jos:
Ofertantul trebuie sa fi realizat contracte care sa fi inclus lucrari de reabilitare sau executie retele de apa precum si lucrari de reabilitare sau executie retele de canalizare , lucrari a caror valoare cumulata sa fie de minim 28.000.000 RON
Ofertantul este obligat sa demonstreze ca detine acces
nerestrictionat pentru cel putin echipamentele si utilajele de mai jos, inclusiv combustibil, toate rezervele de consumabile, piese de schimb si unelte:
- Excavator ? 4 bucati;
- Buldozer ? 4 bucati;
- Incarcator frontal ? 2 bucati;
- Autobasculanta min 16 tone - 6 bucati;
- Compactor vibrator ? 2 bucati;
- Automacara 16 tone ? 1 buc;
- Macarale ? 1 bucati;
- Camion de transport ? 2 bucati;
- Mini ? excavator pentru spatii inguste ? 4 bucati;
- Pompe de turnare beton montate pe sasiu ? 2 bucati
Se solicita ca cerinta minima dovada accesului la un laborator, minim de gradul II, autorizat pentru incercari de betoane si otel beton(dotare proprie, contract servicii, conventie, etc.)
Resurse umane pentru executia de lucrari:
Manager de proiectResponsabil controlul calitatii
Responsabil SSM
Responsabil tehnic cu executia (RTE)
Inginer Hidrotehnic
Inginer lucrari civile
Inginer structuri
Inginer mecanic
Inginer electric
Inginer automatizare Scada
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: Componenta financiara
2.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor pe durata contractului
35%
Descriere: planificarea succesiunea si durata activitatilor
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2012 11:00
Locul: SC Apa Serv Valea Jiului SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VIZITAREA AMPLASAMENTULUI: 05.12.2011.Standarde de asigurarea calitatii: Certificat ISO 9001, sau Certificari echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data deschiderii ofertei.Standarde de protectia mediului: Certificarea sistemului de management al mediului ISO 14001 sau Certificari echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data deschiderii ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Apa Serv Valea Jiului SA - Biroul Juridic
Adresa postala: str. Cuza Voda nr. 23, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Tel. 0254543291, Email: [email protected], Fax: 0254546672
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2011 18:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer