Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderea si reabilitarea statiei de epurare din aglomerarea Calarasi


Anunt de participare (utilitati) numarul 69457/28.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ECOAQUA SA CALARASI
Adresa postala: str. Progresul, bloc BBB, etaj 3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Punct(e) de contact: Toma Mircea, Compartiment UIP, Tel.+40242312705, +40242313765, +40242313531, Email: [email protected], Fax: +40242311923, Adresa internet (URL): www.ecoaquacalarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extinderea si reabilitarea statiei de epurare din aglomerarea Calarasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Calarasi - jud.Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem de epurare a apelor uzate menajere din aglomerarea Calarasi cu o capacitate de 83.300 PE incluzand: proiectare, obtinere avize, constructii pentru reabilitare, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune.
Descriere succinta:
Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, tratarea namolului, valorificarea biogazului, ingrosarea si deshidratarea namolurilor, dezafectare si demolare structuri vechi, testare, mentinerea statiei in regim de exploatare conform Listelor de Garantii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 53, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :1.000.000 lei; scrisoare de garantie bancara de buna executie :10% din valoarea contractului fara TVA;alte garantii cf. Caiet de sarcini
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune aproximativ 82% Co-finantare nationala aproximativ 18%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte privind situatia personala (cerinte obligatorii):
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 25;
- Informatii generale despre ofertant - Formular 7;
- Date despre societatea mixta/consortiu - Formular 8;
- Imputernicirea notariala -Formular 4;
- Cazier judiciar al companiei in original sau Formularul nr. 9-Trecutul Litigios, dupa caz;
- Declaratie privind eligibilitatea-Formular 10;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 -Formular 11;
- Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;
- Certificatul de atestare fiscala ;
- Certificat pentru plata CAS , conform Fisei de date ;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale , conform Fisei de dateCerinte privind inregistrarea (cerinte obligatorii):
A. Persoane juridice romane: Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor;
B. Persoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind cifra de afaceri si profitul- Formular 23, din care sa rezulte :
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 40.000.000 Euro;
2. Scrisoare de bonitate bancara, prezentata conform fisa de date(privind datele de identificare, tipul de capital, experienta cu clientul disponibilitate / acces la active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare suficiente pentru a indeplini fluxul de numerar pentru constructie potrivit contractului), din care sa rezulte ca ofertantul are :
-Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare , peste 1.700.000 Euro, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte;
3. Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, la data de :31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007;
4. Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente);
5. Declaratie financiara recapitulativa (bilant)- Formular 13
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor completa, conform cerintelor Fisei de date , urmatoarele :
1.Formular 15-Experienta ca antreprenor/proiectant;
2.Formular 16-Experienta in contracte similare;
3.Formular 17-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ;
Din aceste documente trebuie sa rezulte :
-Experienta similara in executie: realizarea a cel putin doua contracte care sa fi implicat constructia unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum de 80.000 PE pe fiecare contract;
-Experienta similara in proiectare: realizarea a cel putin doua contracte care sa fi implicat proiectarea unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum de 80.000 PE pe fiecare contract;
4.Formular 14-Sistemul de Asigurare a Calitatii, la care se anexeaza :
Certificatele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18000, sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data depunerii ofertei;
5.Formular 18 - Personalul cheie angajat in contract;
6.Formular 19 : Experienta profesionala a personalului cheie;
7.Formular 20: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti
8.Formular 21: Lista principalilor furnizori9.Formular 22 : Echipamente disponibile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL-5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S18-022961 din 26.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 900 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul documentatiei se achita numerar la casieria unitatiisau OP in contul RO59RNCB0098007808710001, BCR Calarasi.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2009 12:00
Locul: SC ECOAQUA SA , Str. Progresul, Bloc BBB , Compartiment UIP, municipiul Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu- Axa 1: "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata". Proiectul se numeste "Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in jud Calarasi"
VI.3) Alte informatii
1.Pentru aceeasi autoritate contractanta , ofertantiicastigatori ai contractelor de Asistenta tehnica pentru managementul proiectuluisi pentru supervizarea lucrarilorproiectului, sunt exclusi de la procedura de adjudecare a prezentului contract. Conditiase aplica si subcontractorilor.2. Vizitarea santierului este obligatorie iar Autoritatea contractanta va emite un Certificat de vizitare a santierului care va fi depus la oferta ca Nivel specific minim necesar.Perioada vizitarii: 10-19.12.2008 si 12-30.01.2009, orele: 10.00-15.00.3. Valoarea estimata reprezintavaloarea fondurilor disponibile la data semnarii contractului.Ofertele care depasesc valoarea estimata vor fi respinse ca fiind inacceptabile.4. Pretul ramane ferm pe o perioada de 12 luni de la semnarea contractului.Dupa aceasta data, pretul contractuluiva fiajustat conform Fisa de date, in limita bugetului maxim disponibilla data finalizarii contractului , respectivpana la59.900.000 lei, dupa care pretul contractuluiramane ferm.5. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare / aditionale, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in aceasta procedura.6. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioarade lucrari suplimentare /aditionale , care nu au fost incluse in contractul initial , dar care datorita unor circumstante neprevazute au devenit necesare pentru indeplinireacontractului.7.Pretul Contractului nu include diverse si neprevazute.8.Ofertantul va completa Formularul 26 - Sanatate si protectia muncii, conform Fisa de date.9.Se va depune si Garantia companiei mama-Formularul nr. 24, dupa caz.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40213195180, Email: [email protected], Fax: +40213321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel multzece zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ECOAQUA SA Calarasi-compartiment juridic
Adresa postala: Str. Progresul, Bloc BBB, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Tel.40 242 312705 , +40 242 313765, + 40 242 313531, Email: [email protected], Fax: +40242311923, Adresa internet (URL): www.ecoaquacalarasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2008 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer