Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDEREA SISTEMULUI INFORMATIC ACTUAL AL RETELEI SI SERVICII DE MENTENANTA, TRAINING SI IMPLEMENTARE ULTERIOARA


Anunt de participare numarul 113374/24.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala:  str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050098, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Dobos, Tel. 021.314.00.15, In atentia:  Andreea-Raluca Hardau, Email:  [email protected], Fax:  021.314.00.15, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDEREA SISTEMULUI INFORMATIC ACTUAL AL RETELEI SI SERVICII DE MENTENANTA, TRAINING SI IMPLEMENTARE ULTERIOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: SUUB - Str. Splaiul Independentei, nr. 169, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 34, 000 si 1, 224, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile alocate de Fondul National Unic al Asigurarilor de Sanatate si Buget de Stat Transferuri Actiuni Sanitare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caiet sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72268000-1 - Servicii de furnizare de software (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 34, 000 si 1, 224, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in suma fixa 1% din val.maxima fara TVA=12.240, 00lei.Garantie de buna executie 5% din val.fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul National Unic al Asigurarilor de Sanatate, Buget de Stat Transferuri Actiuni Sanitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate -formularul nr.1, - original semnat si stampilat.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? formular nr.2, - original semnat si stampilat.
3.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Localedin care sa rezulte faptul caoperatorul economicsi-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local.4.PrezentareaCertificatului eliberat de Administratia Finantelor Publicedin care sa rezulte faptul ca operatorul economicsi-a indeplinit obligatiile fiscale de platacatre bugetul de stat
5.Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C , - copie semnata si stampilata conf.cu originalul.6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertei, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul 3 Informatii Generale ? in original
2. Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pentru anii 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente, prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al candidatului/ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : ISO 9001, sau echivalent ? copie semnata si stampilata.
2.Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al mediului in conformitate cu unul din standardele : ISO 14001, sau echivalent ? copie semnata si stampilata.
3.Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al securitatii si sanatatii ocupationale, in domeniul ce face obiectul contractului, in conformitate cu standardul OHSAS 18001 sau echivalent ? copie semnata si stampilata.
4.Personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului (echipa responsabila de derularea proiectului)
5.Prezentarea listei principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani.Formular nr. 5 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani . Formular nr. 6 ? Experienta similara - detalierea contractelor prezentate in Formularul nr 5 si prezentate ca experienta similara conform cerintelor privind experienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
solutia tehnica
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
51207
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2011 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2011 11:00
Locul: SUUB - Str. Splaiul Independentei nr. 169, sector 5, Serv. Achizitii, Parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai agentilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str. Spl. Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040022, Romania, Tel. 021.319.16.74, Email:  [email protected], Fax:  021.319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 255-(1), Art.256-(1), Art.256^2-(1), litera a)10 zile din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCA PRICOP & BANU
Adresa postala:  Blvd. Lascar Catargiu, nr. 12, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010671, Romania, Tel. 021.311.26.88, Fax:  021.311.26.89
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer