Licitatie Publica - Extinderea sistemului informatic existent si servicii de implementare, training si mentenanta
Anunt de participare numarul 127547/02.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Dr. I. Cantacuzino
Adresa postala: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 73206, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Uleia, Tel. 2107100, Email: [email protected], Fax: 2106435, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extinderea sistemului informatic existent si servicii de implementare, training si mentenanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: str. Ion Movila nr. 5-7 sect 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 080, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea sistemului informatic existent si servicii de implementare, training si mentenanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72268000-1 - Servicii de furnizare de software (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extinderea sistemului informatic existent si servicii de implementare, training si mentenanta
Valoarea estimata fara TVA: 1, 080, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare de 1%din valoarea estimata fara TVA = 10.800 lei.garantia de buna executie a contractului 5% din valoarea contractului subsecvent, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de independenta si impartiabilitate.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.
Certificat de atestare fiscala privind achiztrea obligatiilor de plata catre bugetul de stat.
Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale.
Declaratie de independenta si impartialitate.
Certificat de inregistrare.
Certificat constatator.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.
media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 240000 lei ( 2 x valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent )ulimul bilant contabil.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 240000 lei ( 2 x valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Experienta similara.
Recomandari sau documente constatatoare.
Lisata cu personalul de specialitate ; se crere: director proiect, analist software, responsabil asigurarea calitatii, instructori utilizatori-5pers, echipa implementare-5pers, experti interoperabilitate-2pers.
ISO 9001;
ISO 14001;
ISO 27001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada realizarii a cel putin un proiect ce a implicat implementarea unui sistem informatic similar celui oferat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
metoda definire lista utilizator
10%
Descriere: lista utilizatori
3.
detaliere tipuri alerte
10%
Descriere: tipuri alerte
4.
introducere capitole foaie obs
10%
Descriere: foaie observatie
5.
detaliere formulare studii medicale
10%
Descriere: formulare studii medicale
6.
detaliere configurate alerte si avertizari
10%
Descriere: alerte si avertizari
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2011 11:00
Locul: str. ion movila nr. 5-7 sect 2; biroul achizitii publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr 6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): http//www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinat de un act al autoritatii contractante considerat ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DR. I. CANTACUZINO
Adresa postala: str. ion movila nr 5-7 sect 2, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 73206, Romania, Tel. 021.210.94.47, Email: [email protected], Fax: 021.201.94.47
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2011 10:21