Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderea sistemului SCADA


Anunt de participare (utilitati) numarul 119082/13.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala:  B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400604, Romania, Punct(e) de contact:  Pop Iuliana, Tel. +40 264/591.444, Email:  [email protected], Fax:  +40 264/592.619, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional licentiat clasa 1
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extinderea sistemului SCADA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La locatiile prevazute in sistemele zonale Cluj, Dej, Gherla, Huedin, Zalau, Simleu Silvaniei, Jibou , Cehu Silvaniei, conform cerintelor din Volumul 2 ? Caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cuprinde: Furnizare de produse si operatiuni/lucrari de instalare si punere in functiune a acestora (sistem SCADA) precum si servicii post vanzare conform cerintelor din Volumul 2 - Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42961200-2 - Sisteme Scada sau sisteme echivalente (Rev.2)
48420000-8-Pachete software si suite de pachete software de gestionare a instalatiilor (Rev.2)
51220000-0-Servicii de instalare de echipament de control (Rev.2)
72212514-5-Servicii de dezvoltare de software pentru acces la distanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea si implementarea extinderii sistemului SCADA existent al sistemului de alimentare cu apa si apa uzata Cluj si Salaj in conditiile Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 666, 094RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 67.000 lei, .Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Coeziune 74, 0%, Buget de stat 11, 3%, Buget local 1, 9%, Op.Reg.12, 8% , moneda contractului - Lei, moneda platilor - Lei , conform Contractului de finantare POS Mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Imputernicirea notariala privind autorizarea semnaturii, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Certificatul de atestare fiscala, Certificat pentru plata CAS ( dupa caz, acolo unde se vireaza individual), Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Declaratia de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificatul unic de inregistrare, Certificatul constatator de la Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) min. 10.000.000 lei , Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010(vizat pana la 31 mai 2011), vizate DGFP sau echivalent, .Angajamentul privind sustinerea financiara (dupa caz), Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indeplinirea in ultimii 3ani, max3contracte similare doc.de atribuire(SCADA)prin cumulare o valoare egala sau mai mare decat val.estim.a contractului.Din Lista sa rezulte: a)proiectarea si implem.SCADA cu transm.informatii spre dispecerate locale, centrale, transm.pachete date(GPRS), b).SCADA pt.manag.sistem. apa, apa uzata, servicii, dezvoltare, verificare, implem, instr.personal, transm.info.spre dispecerat prinGPRS, servicii transm.mesaje scurte(SMS) catre pers.intretinere-functia de teleservice c)telecontrolul retelelor de comunicatii sa includa programareRTU, configurare comunicatii,
furnizare, programare, configurare in dispecerat prinGPRS, alarmare prinSMS, d)implem.unui sistem de informatii ptr.manag.sistemelor apa, apa uzata cu realizare dispecerat control central cu telecontrol centre locale, sistemul incluz.dispecerat central, dispecerate locale, retea comunicatii, elemente de teren, prinGPRS.Manager proiect, respons.cu progresul implem.SCADA, inv.sup.lungadurata, IT&C, electronica ( E), comunicatii(C), automatizari (A);exper.in IT&C, electronica, comunicatii, automatiz, 1contrtact implem.SCADA ca MP;Analist sisteme, respons.cu procesul integrarii sistem.existent in extindereaSCADA, analizacerintelor, verif.tehn.proiect, inv.sup.lungadurata IT&C, ( E), ( C), (A), exp.inIT&C, electronica, comunicatii, automatizari;1contract implem.SCADA;Responsabil voltareSCADA, responsabil-coordonare activ.dezv.si implem.sistem , respectare alitate, inv.sup.lungadurata, (E), (C), (A), exper.in IT&C, electronica, comunicatii, automatiz.;certificare dezv.sisteme control de la producator-echipam.SCADA, 1contr.implem.SCADA;Respons.comunicatii, securitatea, informatiilor, inv.sup.lungadurataIT&C, (E), (C), (A), exp.IT&C, electronica, comunicatii, automatiz.,
experienta implem.SCADAprinGPRS, 1contract implem.SCADA, Respons.domeniu electric, inv.sup.lungadurata, electrotehnica, electronica, experienta electrotehnice, electronica, 1contr.implem.sisteme automatizare, CV, diplome, certificate, recomandari., ISO9001sauechiv, ISO14001sauechiv, extrascontracte, caietsarcinisauechiv, Certif.autoritate/client.Angaj.sustinere teh.prof., Acord asociere, Declar.partea/partile indeplinite de subcontact.si specializarea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
INV-46-2011-IP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2011 12:00
Locul: Sala de consiliu, sediul administrativ central, etajul 1, Compania de Apa SOMES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial pentru infrastructura de mediu ( POS Mediu) cu finantare preponderenta din Fonduri de Coeziune ? Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata din judetele Cluj/Salaj - imbunatatirea sistemelor de alimentare cu apa, canalizare si epurare in zona Cluj-Salaj
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Programul Companiei: Luni - Joi: orele 8, 00 la 15, 00, Vineri: orele 8, 00 la 12, 00 - Data vizitarii amplasamentului: 12.04.2011, orele 10, 00, lasediul S.C. Compania de Apa SOMES S.A., adresa: Bd. 21 Decembrie 1989, nr.79, Cluj-Napoca, Sala de consiliu, etaj 1. Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari :6 zile inainte de data limita de depunere a ofertei..Toate Clarificarile se vor comunica pe SEAP (www.e-licitatie.ro). Acordul contractual, conditiile obligatori, suplimentare, generale, Anexa la oferta, Clarificarile pe parcursul procedurii vor fi insusite de ofertanti si depuse in oferta. Documentatia de atribuire este publicata in Anexa (vezi profilul cumparatorului : www.e-licitatie.ro). Explicatii pentru descarcare documentatie: Se descarca(salveaza) toate arhivele(3) intr-un singur director local apoi se executa dublu click pe arhiva 1 autoexecutabila, se continua cu instalare(install), dupa care se poate vizualiza documentatia in directorul nou creat. Atasat anuntului se regasesc fisa de date a achizitiei si piese desenate in format pdf.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania de Apa Somes SA - Oficiul Juridic
Adresa postala:  B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400604, Romania, Tel. 0264/591.444, Email:  [email protected], Fax:  0264/592.619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2011 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer