Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderea spre sud a danei de gabare din Portul Constanta


Anunt de participare (utilitati) numarul 135502/14.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Dezvoltare Achizitii Publice, Tel. +40 241601123, In atentia: Director General Adjunct-MIHAI GHEORGHIADE; Mihaela Staetu - Sef Serv. Dezvoltare-Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala Administratia Porturilor Maritime SA Constanta
Adresa postala: Port Constanta, Poarta nr.1, Gara Maritima ? Registratura, cam.217, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Domnul Director General Adjunct, Tel. +40 241601123, In atentia: D-lui MIHAI GHEORGHIADE, Fax: +40 241619512
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extinderea spre sud a danei de gabare din Portul Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Port Constanta-Latura interioara a Digului de Nord
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il reprezinta proiectarea si executia obiectivului EXTINDEREA SPRE SUD A DANEI DE GABARE DIN PORTUL CONSTANTAContractantul va avea sarcina de a intocmi Proiectul Tehnic, Detalii de executie, Studii de teren (ridicari hidrografice si studii geotehnice), documentatie pentru obtinere Certificat de Urbanism si avize ? in ipoteza expirarii valabilitatii acestora, documentatie pentru obtinere Autorizatie de Construire, inclusiv verificarea tehnica a proiectului, intocmire Punct de vedere cu privire la executia lucrarilor, intocmire Proiect de urmarire a comportarii in timp a constructiei, si de a executa si pune in functiune obiectivul mai sus mentionat. Proiectantul va acorda asistenta tehnica de-a lungul executiei lucrarilor.
Dana de gabare este amplasata pe latura interioara a Digului de Nord al Portului Constanta, la sud de Unitatea Militara. C.N. A.P.M. a hotarat utilizarea acestei dane pentru exploatare portuara. In acest scop s-a construit un cheu in lungime totala de 310 m, incepand de labazinul danelor militare si s-a realizat un teritoriu cu o suprafata de 36.000 mp.Pe acest teritoriu a fost realizat un terminal de cereale.C.N. A.P.M. doreste sa extinda spre Sud cheul existent. Din scenariile prezentate in Studiul de Fezabilitate, s-a ales varianta prelungirii spre Sud a frontului de acostare existent cu 85 ml si pe directia Est-vest cu inca 85 ml pana la coltul de Nord-Vest al danei si realizarea umpluturilor intre latura de Sud a teritoriului existent aferent danei de gabare si noul cheu .
Solutia constructiva prevede realizarea unui cheu de greutate in lungime de 170 ml din blocuri prefabricate de beton montate suprapus, formand pile independente de 5, 5m lungime, iar in spatele cheului se va obtine din umpluturi un teritoriu portuar de 10.900 mp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45241000-8 - Lucrari de constructii de porturi (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lungime cheu = 170 ml ,
Suprafata teritoriu = 10.900 mp
Valoare servicii proiectare: 771.250 lei
Valoare executie lucrari: 18.054.030 lei
Valoarea estimata fara TVA: 18, 825, 280RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
I.Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 190.000 lei echivalentul a aprox. 46.100 euro la cursul Bancii Europene, 1 euro=4, 1221 lei (pt a beneficia de reducerea de 50% a garantiei se va prezenta declaratia pe proprie raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM).Modul de constituire: Instrument de garantare emis de o banca pt participare la licitatie/Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari Formularul 11A/11B din Sectiunea IV sau OP cu conditia confirmarii(stampilarii)acestuia de catre banca; Conturile CN APM unde poate fi depusa garantia sunt: (in LEI): RO83BRDE140SV06373001400 la BRD;(in EURO)RO96BRDE140SV16846801400;II- Perioada de valabilitate a garantiei pt participare va fi cel putin egala cu perioada min de valabilitate a ofertei-cel putin 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.III.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Nota?Pt participarea la procedura este obligatorie constituirea garantiei de participare.Comisia de evaluare va respinge oferta candidatului/ofertantului, in cadrul sedintei de deschidere, daca acesta nu face dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabilitate solicitate sau care nu contine si traducerea legalizata pt instrumentele de garantare redactate in limba straina.In cazul in care sunt aplicabile dispozitiile art. 278 indice 1 OUG 34/2006, suma ce va fi retinuta din garantia de participare, va fi: .....c) intre 4.200.001lei si 42.000.000 lei inclusiv ?7.980 lei +0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei, adica 9.443 lei, echiv. a 2.991 euro.Instrumentul de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari din Romania se va prezenta in original.Instrumentul de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate se va prezenta in original insotit de traducerea legalizata/autorizata in limba romana in anexa. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari reprezinta 5% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre Antreprenor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Contractantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contractul de lucrari, valabil si in vigoare pana la receptia finala a lucrarilor si remedierea oricaror defectiuni. (in conformitate cu art. 90 pct. (1) din HG 925/2006).Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare si fonduri structurale ale Uniunii Europene prin POS-T 2007-2013Axa prioritara 2 - Domeniul Major de Interventie 2.3 Modernizarea si dezvoltarea porturilor dunarene si maritime
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I.Art. 180
Ofertantul va prezenta :
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare
-Ofertantul va prezenta Formularul 12A din Sectiunea IV, semnat de catre reprezentantul sau legal
II.Art. 181
Ofertantul va prezenta :
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioareOfertantul va prezenta Formularul 12B din Sectiunea IV, semnat de catre reprezentantul sau legal
III. Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat
Modalitatea de indeplinire:
-Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare deschiderii ofertei privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari socialela bugetul consolidat general, sub forma de formulare eliberate de autoritatile competente
-Certificat privind impozitele si taxele locale (pe raza careia societatea are sediul social) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele/candidaturile.
-Cazier fiscal (in perioada de valabilitate), eliberat de DGFP, din care sa reiasa ca nu are fapte inscrise in cazierul fiscal .
Documentele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau ?copie conform cu originalul?, pe formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Persoanele juridice straine In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratieautentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In ceea ce priveste certificatele de atestare fiscala, cazier fiscal, persoanele juridice straine vor prezenta documente justificative care sa dovedeasca indeplinirea cerintelor conform documentatiei (de ex. pe langa formularele tip, se vor prezenta extrase din legislatia in vigoarea a tarii respective, insotite de traducere autorizata in limba romana, care sa certifice modalitatea de indeplinire a cerintelor asa cum este reglementata in tara respectiva).Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele juridice straine vor prezenta Certificate/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea acestora in limba romana de catre persoane sau institutii autorizate.
Nota : Se vor avea in vedere prevederile Ordinului nr.2618/2011 pentru modificarea si completarea Ordinului MFP nr. 752/2006.
Precizari:
a.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente
b.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul ( dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu .
IV.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura
Ofertantul va prezentaFormularul 12C din Sectiunea IV Formulare
V.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Ofertantul va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Formularului 12D din Sectiunea IV Formulare
VI.Neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Ofertantul/subcontractantul/tertul sustinator va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind Neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1(evitarea conflictului de interese) conform Formularului 12E din Sectiunea IV
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: Mihai Gheorghiade-Director General Adjunct, Presedinte al Comisiei de licitatie, Membrii comisie licitatie: Constantin Rodeanu, Maria Mergiu, Florin Chirila, Nicoleta Andronache, Tanase Pepi, Lica Cozma, Cristiana Racautanu, Mihaela Staetu, Membrii de rezerva: Laurentiu Teodoru, Luciana Mocanu, Anca Bratu, Angela Badea, Laura Banica, Bogdan Gheorghiu Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
1)Ofertantul va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu date actualizate, emis cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte adresa si obiectul de activitate al ofertantului (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator emis de ONRC) in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila si va fi in termen la data deschiderii ofertelor
Nota : Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/ candidatul este stabilit.Din documente trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri ;
Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate / atestate la autoritatile competente din tara respectiva.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre persoane sau institutii autorizate. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele vor avea mentionata perioada de valabilitate.
Nota : In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare din membrii asocierii.In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate( principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.
Nota : Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.
Ofertantulvaprezenta Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM Conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul, pentru a beneficia de prevederile acesteia
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani va fi cel putin egala cu 33.900.000 lei, respectiv 8.224.000 euro, la cursul Bancii Central Europene la 31 martie 2011, 1euro=4, 1221lei.Nota: a) Conversia in lei a cifrei de afaceri, se va realiza la cursul mediu anual aferent fiecarui an in parte(2009, 2010, 2011)comunicat de BCE;b)Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor transforma mai intai valoarea in euro si apoi in lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul Bancii Central Europene, iar apoi se va proceda ca la pct.a).
Informatii privind sustinere terti(financiar)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara (pentru prestari servicii de proiectare)
Ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani, calculatipana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, a cel putin unui contract de proiectare infrastructura portuara (cheuri si teritorii castigate asupra marii, diguri), cu o valoare egala sau mai mare de 300.000 lei , adica 72.500 euro, raportat la cursul de schimb al BNR din data semnarii contractului de proiectare (aceasta valoare cuprinde numai partea prestata de operatorul economic ofertant, in cazul in care a participat intr-o asociere sau ca subcontractor)
Experienta similara(pt exec.lucrari)
Ofertantul va face dovada exec.si fin.in ultimii 5 ani, calculati pana la data lim stab.pt depunerea ofertelor, a cel putin 1 contract cu o val. de min 9.000.000lei, echiv. a 2.185.000 euro, raportat la cursul de schimb BNR din data semnarii contr.de lucr., care a avut ca obiect exec. de lucr. similare contractului ce urmeaza a fi atribuit?(ctii de cheuri si teritorii castigate asupra marii).(aceasta val. trebuie sa reprezinte numai partea exec. de operatorul ec. ofertant, in cazul in care a participat intr-o asociere sau ca subcontractor)-In conditiile respectarii valorilor impuse pt contractul de proiectare, cat si pt contractul de exec. luc., pt indeplinirea cerintelor min privind Experienta similara, se poate nominaliza 1 singur contract ce are ca obiect atat proiectarea, cat si exec. lucrar.similare contractului ce urmeaza a fi atribuit. Contr. trebuie sa fie exec.si finalizat in ultimii 5 ani, calculati pana la data lim. stabilita pt dep ofertelor.
Utilaje
-Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;Declaratie privind laboratorul de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Operatorul trebuie sa faca dovada ca detine sau are contract/precontract/angajament, pe toata durata de derulare a contractului cu laborator autorizat cu grad corespunzator lucrarilor, pentru efectuarea probelor si determinarilor necesare in executie.
Pentru serviciile de proiectare ofertantul trebuie sa detina licenta de program si sa faca dovada punerii la dispozitie a echipamentelor tehnice necesare studiilor de teren si proiectarii propriu-zise, resurselor de studiu si cercetare necesare proiectarii.
Personal: Asigurarea cu personal calificat: un coordonator de proiect(reprezentantul antreprenorului) cu pregatire si experienta profesionala relevanta in aceasta calitate (minim 3 ani experienta profesionala in aceasta calitate sau in pozitii similare cum ar fi manager proiect sau adjunct manager proiect in cadrul unor contracte similare cu obiectivul supus achizitiei), minim un sef de santier cu experienta profesionala in constructii hidrotehnice (minim 3 ani experienta in calitate de sef santier), minim un responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii montaj atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pentru categoria constructii hidrotehnice si/sau constructii de porturi
un responsabil cu controlul calitatii CQ(minim 3 ani experienta profesionala in asigurarea calitatii in pozitiile de Responsabil control calitate/responsabil asigurarea calitatii/sef de laborator, in domeniul lucrarilor hidrotehnice)-un coordonator in materie de sanatate si securitate in munca.-Pentru activitatea de proiectare ofertantul va face dovada ca va pune la dispozitie proiectanti specializati cu experienta in domeniul lucrarilor ce fac obiectul achizitiei, care au participat la cel putin un proiect similar.
Informatii privind sustinere terti (tehnic si profesional)
Informatii privind subcontractantii
In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Precizari:
a)Autoritatea Contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
Informatii privind asocierea
Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Standarde privind asigurarea calitatii.Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001, sau echivalent
Standarde privind protectia mediului
Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de protectie a mediului, respectiv detine certificare ISO 14001, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Pozitia din Planul de achizitii pe anul 2012 ? Cap. C, pct.7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2012 12:30
Locul: Sediul CN APM SA Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise si a copiei actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Transport 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
Oferta care va fi declarata castigatoare trebuie sa fie considerata admisibila in urma verificarilor si sa indeplineasca cerintele tehnice minime si obligatorii conform Fisei de date a achizitiei si Caietului de sarcini.Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe locul 1: Ofertele clasate pe primul loc cu preturi egale vor fi departajate prin reofertarea propunerii financiare in plic inchis depus la Registratura Companiei Nationale ?Administratia Porturilor Maritime? SA Constanta.Ofertantii au obligatia de a indica in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii in conformitate cu Legea privind securitatea si sanatatea in munca nr. 319/2006 si a Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.319/2006 aprobate prin HG 1425/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, HG nr. 1091/2006 privind cerinte minime de securitate si sanatate pentru locul de munca, HG 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santiere temporare sau mobile si Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor.Solicitarile de clarificari pot fi transmise astfel: prin fax la numerele: 0241/619512, 0241/601046;prin posta la adresa: Compania Nationala Administratia Porturilor Maritime SA Constanta, Incinta Port, Poarta nr.1, Gara Maritima-depuse la adresa de mai sus, cam.217, Registratura
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizam faptul ca termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala ?Administratia Porturilor Maritime? SA Constanta - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Incinta Port constanta, Poarta nr.1, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241601671, Fax: +40 241619512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2012 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer