Licitatie Publica - Extinderea Statiei de epurare a apelor uzate Danutoni - etapa de tratare biologica, finalizare lucrari, Masura ISPA 2000/RO/16/P/PE/009
Anunt de participare (utilitati) numarul 64873/26.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Apa Serv Valea Jiului S.A.
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 23, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Punct(e) de contact: Monica Tarcea, Tel.0254-543144, Email: [email protected], Fax: 0254-546672
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extinderea Statiei de epurare a apelor uzate Danutoni - etapa de tratare biologica, finalizare lucrari, Masura ISPA 2000/RO/16/P/PE/009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Valea Jiului - Danutoni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop continuarea lucrarilor de executie a investitiei Extindereastatiei de tratare a apelor uzate Danutoni-etapa de tratare biologica, Valea Jiului, Romaniaconform proiectului initial intocmit de firma VA TECH WEABAG. Lucrarea a inceput in data de 04.08.2003 in baza contractului semnat intre O.P.C.P. in calitate de Autoritate Contractanta si firma VA TECH WABAG in calitate de Contractor. Contractul presupunea proiectarea si executia lucrarilor de catre Contractant iar Autoritatea Contractanta isi va indeplini obligatiile pentru implementarea masurii dupa cum sunt definite in Acordul de Implementare incheiat intre Ministerul Finantelor Publice prin Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Consiliul Judetean Hunedoara -Beneficiar Local siSC APA SERV VJ Petrosani Beneficiar Final. Data de finalizare a contractului a fost 31.12.2007. Datorita problemelor intervenite in implementarea masurii, perioada de valabilitate a Memorandumului de finantare a fost extinsa pana in 30.06.2009. Contractorul a suspendat lucrarile si a parasit santierul in 25.07.2007. Prin urmare continuarea lucrarilor ramase de executat e posibila cu un nou contractor care va avea obligatia sa finalizeze lucrarile respectand proiectul initial existent la sediul Autoritatii Contractante si care va fi pus la dispozitia noului Contractor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252100-9 - Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Continuarea lucrarilor nefinalizate din cadrul Masurii ISPA Valea Jiului 2000/RO/16/P/PE/009
Valoarea estimata fara TVA: 1, 796, 932.29EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 8.985 euroGarantia de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
29%Guvernul Romaniei71%Fonduri de coeziune
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
1. Memorandum de finantare privind acordarea de asistenta financiara pentru extinderea Statiei a apelor uzate Danutoni2. Fidic Rosu- CLAUZE GENERALE, Conditii de contract pentru constructii pentru cladiri si lucrari ingineresti proiectate de catre beneficiar.- CLAUZE PARTICULARE
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situtiile prevazute la art.180, 181 ale OUG 34/2006
Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente, valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil si anexe la bilant intocmite pentru exercitiile financiare 2005, 2006 si 2007, vizate si inregistrate de organele competente.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)
2. Informatii privindcifra de afaceri: Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007).(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
3. Se va prezenta o scrisoare bancara de confirmare a accesului la o linie de credit (lichiditati) pentru proiectul pentru care se depune oferta, pentru o suma de minim 4.000.000 EUR, pe toata durata proiectului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Resurse umane si structura managementului: Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal
2. Informatii privind dotarile specifice: Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la dotarile specifice lucrarilor de constructii montaj.
3. Informatii privind subcontractanti / asociatii: Ofertantul liderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii / subcontractorii.Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere / subcontractare.
4.Lista principale livrari/prestatii/lucrari in ultimii 5 ani:
Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similarapentrucontractele similare (domeniul retelelor de canalizare si a statiilor de epurare), indeplinite si finalizatein decursul ultimilor 5 ani.In cazul asocierilor in consortiu (participatiune) conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.Se vor prezenta doar contracte in care ofertantul a fost contractant principal (nu subcontractant, nu partener minoritar in consortiu). Pentru operativitatea evaluarii experientei similare, ofertantii sunt rugati sa prezinte doar acele contracte care indeplinesc cumulativ cerintele mentionate mai sus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se obtine in baza unei solicitari scrise de la sediul autoritatii contractante. Modalitati de plata: OP, numerara la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2008 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante S.C APA SERV VALEA JIULUI S.A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai operatorilor economici care au depus oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura ex-ISPA 2000/RO/16/P/PE/009
VI.3) Alte informatii
Asistenta financiara acordata prin Decizia Comisiei Comunitatii Europene C(2007)6160Se solicita ofertantilor sa inspecteze locatia proiectului si imprejurimile pentru a evalua, pe proprie raspundere, cheltuiala si risc datele necesare pentru a pregati oferta.Vizitarea amplasamentului de catre ofertant se va face pana la data de 21.10.2008, iar procesul verbal in urma vizitei in teren se va prezenta la sedinta de deschidere a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6, sector3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 332034, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C Apa Serv Valea Jiului S.A - Serviciul Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda nr.23, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Tel.0254/543144, Email: [email protected], Fax: 0254/546672
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2008 16:15