Licitatie Publica - EXTINDEREA TRIBUNALULUI COVASNA
Anunt de participare numarul 124796/27.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL COVASNA
Adresa postala: str.KRIZA JANOS, nr.2, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520023, Romania, Punct(e) de contact: SCHIOPU OLGA, Tel. 0267317308, Email: [email protected], Fax: 0267317308, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDEREA TRIBUNALULUI COVASNA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MUNICIPIUL Sf.Gheorghe , STR, Kriza Janos , Nr.2 , jud.Covasna
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE EXECUTIE PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITIE?EXTINDEREA TRIBUNALULUI COVASNA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216112-2 - Lucrari de constructii de tribunale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati de lucari, alelistelor de utilaje si echipamente, precum si alte liste ale proiectului tehnic intocmit de S.C. PRO INVEST SRL ? SF.GHEORGHE, in conditiile caietului de sarcini si a detaliilor de executie, adjudecate prin licitatia de executie, anexe la contractul de antrepriza si a actelor aditionale ale acestuia.
Valoarea estimata fara TVA: 17, 330, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare , in cuantum de 87.000 lei.Garantie de buna executie, in cuantum de 8% din pretul total al contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat prin ordonatorul principal de credite ? Ministerul Justitiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Cazier judiciar sau certificate echivalente;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;
-Certificat de atestare fiscala DGFP;
-Certificate privind plata impozitelor si taxelor locale;
-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;
-Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006;
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat constatator (original sau copie)emis de Oficiul Registrului Comertului ;
-Certificat de inregistrare ca persoana juridica emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni.FIECARE ASOCIAT IN CAZUL UNEI ASOCIERI VA PREZENTA TOATE DOCUMENTELE SOLICITATE.
-Persoanelejuridice straine-Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident , cu traducerile in limba romana.(original sau copie, ,conform cu originalul??);
-declaratie asumare responsabilitate deschidere sediu in Romania si in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernicii pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat , prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, cf. prevederilor legislatiei fiscale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra medie anuala de afaceri, pe ultimii 3 ani, (2008, 2009, 2010)in domeniul de activitate aferent contractului de lucrari (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 17.330.000 lei si echivalent Euro.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
-Copii certificate pentru conformitate cu originalul pentru bilanturile contabile (inclusiv anexele) intocmite la 31.12.2008; 31.12 2009; 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente .Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economico-financiara prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente);
-Lichiditatea generala pentru anul financiar 2010;In cazul unei asocieri, indicatorul economico-financiar ?lichiditate generala? trebuie indeplinit, in mod individual, de fiecare asociat in cuantumul stabilit de autoritatea contractanta. Nivelul de lichiditate generala solicitat de autoritatea contractanta trebuie sa fie indeplinit de catre fiecare operator economic in parte, neputand fi admisa posibilitatea cumularii lichiditatii generale in cadrul unei asocieri de operatori economici.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie anuala de afaceri a ofertantului, pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent contractului de lucrari (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 17.330.000 leisi echivalentEuro.Pentru transformarea in lei/euro se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2008; 2009; 2010).Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea euro in lei, publicat pe site-ul WWW.bnr.ro (2008- 1 euro=3, 6827 lei: 2009-1 euro=4, 2383 lei;2010-1 euro =4, 2848 lei);
-Copii certificate pentru conformitate cu originalul pentru bilanturile contabile (inclusiv anexele) intocmite la 31.12.2008; 31.12 2009; 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente ;
-Lichiditatea generala trebuie sa fie cel putin 100% - pentru anul financiar 2010;Autoritatea contracatanta va descalifica orice ofertant daca lichiditatea generala, calculata conform bilantului contabil al ultimului an financiar prezentat (2010) este sub 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii ;
-Cel putin un contract al carui obiect a fost executia de lucrari similare.(Copie contract si PV-RTL);
-Cel putin o recomandare scrisapentru firma executanta , din partea unui beneficiar de lucrari similare(original sau copie , ,conform cu originalul??);
-Declaratie cu privire la utilajele, instalatiile si echipamentele aflate in proprietate sau in inchiriere;
-Efectivele medii anuale ale personalului angajat si conducere pentru anii 2008, 2009, 2010;
-Lista personalului?cheie?care va fi angajat in cadrul contractului, descriere pregatire profesionala si experienta, CV si atestate;
-Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului se vor prezenta contracte de prestari serviciiin original sau copie, ,conform cu originalul??.
Pentru persoane juridice straine-documentele de atestare profesionala echivalente specifice tarii in care ofertantul este rezident. Aceste documente vor fi insotite de traducerile autorizate in limba romana(original sau copie, ,conform cu originalul??).
-Pentru Personalul cheie minim solicitat, CV-urile acestora , documente privind calificarea, contractele de munca/prestari servicii in copie, semnat si stampilat de conformitate sau o lista cu personalul , vizata de I.T.M. ?original sau copie, conform cu originalul.Pentru responsabilul tehnic cu executia se vor atasa: copie atestat si legitimatia MLPAT.Daca un grup depune o oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
-Certificat ISO-9001, ISO-14001 si ISO-18001 sau echivalent-copie , ,conform cu originalul??;
-Declaratie respectare standardelor de calitate;
-Lista cuprinzand asociatii/subcontractantii si acordurile de asociere/subcontractare;
-Declaratie neincadrare in situatiile prevazute la art.la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006;
-Completaresi prezentare Formularul nr. 8-Declaratie privind calitatea participarii la procedura;
-Declaratia conditii de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cel putin un contract al carui obiect a fost executia de lucrari similare.(Copie contract si PV-RTL).Se considera experienta similara lucrari de constructii de cladiri de amploarea si complexitatea celui ce face obiectul prezentei proceduri (scoli, spitale, blocuri locuinte, sedii administrative). Se accepta numai contracte finalizate. Pentru fiecare contract mentionat se vor atasa documente suport (contractul si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii care sa se incadreze in termenul solicitat)-copie , ,conform cu originalul??;
-Personalul cheie minim solicitat: ?Manager de proiect;?Asistent manager de proiect, ?Sef santier constructii-atestat, prezenta permanenta pe santier;?Sef santier instalatii-atestat, prezenta permanenta pe santier;?Responsabil CQ -prezenta permanenta pe amplasament?RTE : atestat MLPAT;?Quantity surveyor ?Atasamentist?Coordonator SSM- atestat?Responsabil de Mediu ? atestat;CV-urile acestora , documente care sa justifice calificarea, contractele de munca sau deprestari servicii - copie cu semnatura si stampila de conformitate sau o lista cu personalul , vizata de I.T.M. ? in original sau copie , ,conform cu originalul??).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Obiectul reofertarii: PRETUL;Numarul de runde :1 ; Durata rundei: 1(una)zi;Licitatia electronica incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1129
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 11:00
Locul: Tribunalul Covasna , str. Kriza Janos, nr.2, jud.Covasna, etaj II, camera 55.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere poate participa orice reprezentant ai ofertantilor(in bazaimputernicirii si a actului deidentitate).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6 sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii pot fi depuse in termen de 5 zile, in conditiile OUG nr.34/2006, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
TRIBUNALUL COVASNA
Adresa postala: Str.Kriza Janos , nr.2, Localitatea: Sf.Gheorghe, Cod postal: 520023, Romania, Tel. 0267-317308, Email: [email protected], Fax: 0267-317308, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2011 13:54