Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderea Tribunalului Covasna


Anunt de participare numarul 69827/11.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL COVASNA
Adresa postala: str.KRIZA JANOS, nr.2, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520023, Romania, Punct(e) de contact: SCHIOPU OLGA, Tel.0267317308, In atentia: MANAGER ECONOMIC, Email: [email protected], Fax: 0267317308
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extinderea Tribunalului Covasna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitate: Sf.Gheorghe str.Kriza Janos nr.2 Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitie 'Extinderea Tribunalului Covasna'
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total prestatii servicii:
Faze de proiectare in conformitate cu H.G. nr. 28/9.01.2008, privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii: - Studiu de fezabilitate cu studii geo-topo pe amplasament si , dupa caz , pe traseele retelelor de utilitati + P.U.D., R.L.U. + avize;
- Proiect tehnic (inclusiv P.A.C. + P.O.E.) + Documentatii verificatori proiect + Caiete de sarcini;
- Detalii de executie + Documentatie de licitatie;
- Urmarirea executiei (in afara fazelor determinante);
- Intocmirea raportului proiectantului la terminarea executiei;
- Programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp+ Proiectul as-built.Ofertantii vor depune ofertele de proiectare pentru toate obiectele prevazute in Tema de proiectare. Nu se accepta oferte numai pentru o parte din obiecte.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare prin aplicarea procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 450, 000 si 635, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.02.2009 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, in suma de 1.900 RON siGarantia de buna executie, in cuantum de 7% din pretul total al contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat prin ordonatorul principal de credite Ministerul Justitiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice forma de asociere conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
-Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat si bugetul local ( Formulare tip emise de autoritatile competente de pe raza careia operatorul economic (ofertantul) isi are sediul social , valabile la data depunerii ofertei, conform normelor legale).
-Certificat constatator (in original) eliberat de Oficiul Registrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator serviciului care face obiectul procedurii de licitatie deschisa.
-Certificat de inregistrare ca persoana juridica emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente solicitate: - Fisa de informatii generale conform Formularului nr. 4;
- bilanturile contabile aferente anilor 2005, 2006 si 2007, inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 635.000 RON, echivalent 168.016 EURO (1 EURO = 3, 7794 la 02.12.2008).In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens printr-o DECLARATIE PE PROPIA RASPUNDERE), cifra de afaceri va fi in procent de 50% din cuantumul precizat(respectiv 317.500 RON). In cazul asocierii intre un operator economic care se regaseste in categoria intreprinderilor mici si mijlocii si unul sau mai multi operatori economici care nu se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii , cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 635.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente solicitate:
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari (conform Formularului nr. 5);
- Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii (se va prezenta Manualul sistemului de management al calitatii atestat de un expert autorizat si Certificat privind sistemul de management al calitatii copie legalizata);
- Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant;
- Declaratie cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii (se vor prezenta CV-uri pentru persoanele de specialitate responsabile de indeplinirea contractului, pe specialitati, precum si declaratii pe propria raspundere ale acestora referitoare la lucrarile similare la care au participat in calitate de proiectanti de specialitate);
- Recomandari din partea a doi beneficiari pentru prestarea de servicii similare (cu stampilele si semnaturile lizibile acte prezentate in original);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a 3 (trei) contracte al caror obiecte a fost prestarea de servicii similare de proiectare a carorvaloare insumata este egala sau mai mare de 317.500 RON, echivalent 84.008 EURO (1 EURO = 3, 7794 la 02.12.2008).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2450/08.12.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.01.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face direct la casieria autoritatii contractante (Tribunalul Covasna -Sf.Gheorghe, str.Kriza Janos, nr.2 Jud.covasna)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2009 11:00
Locul: La sediul Tribunalului Covasna din Sf.Gheorghe , str.Kriza Janos , nr.2 , etaj.II, camera 55
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membrii comisiei de evaluare-experti cooptati in cadrul comisiei de evaluare-reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Proiectarea se va realiza etapizat. Fiecare faza de proiectare se va realiza numai dupa aprobarea fazei anterioare si in functie de alocatia bugetara anuala.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (C.N.S.C.)
Adresa postala: Str.STAVROPOLEOS, Nr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Covasna
Adresa postala: Str. Kriza Janos, Nr.2, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520023, Romania, Tel.0267-317308, Email: [email protected], Fax: 0267-317308
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii vor fi solutionate pe cale administrativ-jurisdictionala, potrivit Cap. IX din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2008 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer