Licitatie Publica - Extinderea Tribunalului Covasna
Anunt de participare numarul 66358/15.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL COVASNA
Adresa postala: str.KRIZA JANOS, nr.2, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520023, Romania, Punct(e) de contact: Olga Schiopu, Tel.0267317308, Email: [email protected], Fax: 0267317308, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extinderea Tribunalului Covasna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Str. Kriza Janos, Nr.2, Localitate: Sfantu Gheorghe, Cod Postal: 520023
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitie , ,Extinderea Tribunalului Covasna"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total prestatii servicii : Faze de proiectare in conformitate cu H.G. nr. 28/9.01.2008, privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii: - Studiu de fezabilitate cu studii geo-topo pe amplasament si , dupa caz , pe traseele retelelor de utilitati + P.U.Z., R.L.U. + avize;
- Proiect tehnic (inclusiv P.A.C. + P.O.E.) + Documentatii verificatori proiect + Caiete de sarcini;
- Detalii de executie + Documentatie de licitatie;
- Urmarirea executiei (in afara fazelor determinante);
- Intocmirea raportului proiectantului la terminarea executiei;
- Programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp+ Proiectul as-built.Ofertantii vor depune ofertele de proiectare pentru toate obiectele prevazute in Tema de proiectare. Nu se accepta oferte numai pentru o parte din obiecte.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare prin aplicarea procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 500, 000 si 627, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.12.2008 pana la 31.12.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie :1900 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul statului- Proiectarea se va realiza etapizat. Fiecare faza de proiectare se va realiza numai dupa aprobarea fazei anterioare si functie de alocatia bugetara anuala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1. Certificat constatator (in original) eliberat de Oficiul Registrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator serviciului care face obiectul procedurii de licitatie deschisa;
2. Certificat de inregistrare ca persoana juridica emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente solicitate: - Fisa de informatii generale conform Formularului nr. 4;
- bilanturile contabile aferente anilor 2005, 2006 si 2007, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 2.240.000 RON, echivalent 599.957 EURO (1 EURO = 3, 7336 la 01.10.2008).In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), cifra de afaceri va fi in procent de 50% din cuantumul precizat(respectiv 1.120.000 lei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente solicitate: - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari (conform Formularului nr. 5);
- Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii (se va prezenta Manualul sistemului de management al calitatii atestat de un expert autorizat si Certificat privind sistemul de management al calitatii copie legalizata);
- Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant;
- Declaratie cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii (se vor prezenta CV-uri pentru persoanele de specialitate responsabile de indeplinirea contractului, pe specialitati, precum si declaratii pe propria raspundere ale acestora referitoare la lucrarile similare la care au participat in calitate de proiectanti de specialitate);
- Recomandari din partea a doi beneficiari pentru prestarea de servicii similare (cu stampilele si semnaturile lizibile acte prezentate in original);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: Ofertantii vor face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a 3 (trei) contracte al caror obiecte a fost prestarea de servicii similare de proiectare a carorvaloare insumata este egala sau mai mare de 314.000 lei, echivalent 84.101 EURO (1 EURO = 3, 7336 la 01.10.2008).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1863 din 03.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.11.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2008 11:00
Locul: Sediul Tribunalului Covasna din Sf.Gheorghe , str.Kriza Janos , Nr.2 , Et.II , Cam.55
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (C.N.S.C.)
Adresa postala: Str.STAVROPOLEOS, Nr.6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Localitate: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Covasna,
Adresa postala: Str. Kriza Janos, Nr.2, Localitate: Sfantu Gheorghe, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520023, Romania, Tel.0267-317308, Email: [email protected], Fax: 0267-317308
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii vor fi solutionate pe cale administrativ-jurisdictionala, potrivit Cap. IX din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2008 17:12