Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderesi supraetajare sediu RADET CONSTANTA, str. Badea Cartan nr. 14


Anunt de participare (utilitati) numarul 25417/26.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie Energie Termica Constanta
Adresa postala: Bdul. Tomis nr. 107, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900669, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel.0241616881, Email: [email protected], Fax: 0241616881
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extinderesi supraetajare sediu RADET CONSTANTA, str. Badea Cartan nr. 14
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Constanta , Radet Constanta str.Badea Cartan nr. 14
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia are ca obiect , lucrari de extindere si supraetajare a sediului din str.Badea Cartan nr. 14
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262000-1 - Lucrari speciale de constructii, altele decat lucrarile de acoperire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
intre 850000si 1040000lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 850, 000 si 1, 040, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
se pot suplimenta cantitatile dar nu mai mult de 5% din cantitatea initiala
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare20000 lei2.Garantia de buna executiein cuantum de 5%din valoarea contractului faraTVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sURSE PROPRII.plata se va face in termen de 30 zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certif.constatator priv. obligatiile de plata impozite se taxe la bugetul de stat.2.Certf.const.priv. impoz. si taxe locale.3.Declar. priv eligibilitatea.4.Declar.priv. neincadrarea in prev art181/OUG 34/2006.cERTIF. EMIS DE orc, autoriz.de functionare, certif. de inrefidtrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa se informatii generale din care sa reiasa cifra medie de afaceripe ultimmi 3 ani egala cel putin ce 3000000lei 2.Bilant contabil cu balanta de verif. pe ultimii 2 ani. 3.Indicatori economico -financiari, Raf, Rsp, Rsg, Rlc.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori si beneficiari2.Recomandari(3)scrise si semnate de benef. 2.3Declaratie priv. utilajele si dotarile necesare in vederea indeplinirii contractului.4.Decl.priv.nr. mediu de salar.si sudori autori. de ISCIR precum si pers. responsabila cu execut. contractului 5. Dovada ca are ISO 90001, 14001SIoh sas 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: IN URMA UNEI CERERI SCRISE CU O ZI INAINTE PE FAX 0241616881 incepand cu data de 10 08 2007
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2007 12:00
Locul: CONSTANTARADET CONSTANTABDUL TOMIS NR.107
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare , repre. ai ofertant. in baza unei imputernicire scrise, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104602, Email: [email protected], Fax: 0213104602
Organism competent pentru procedurile de mediere
nu
Adresa postala: nu, Localitatea: nu, Cod postal: nu, Romania, Tel.nu, Fax: nu
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia se poate depune in termen de 10 zile dela luarea la cunostintadespre un act considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma de Distributie Energie Termica
Adresa postala: bdul Tomis nr.107, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900669, Romania, Tel.0241616881, Email: [email protected], Fax: 0241616881
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2007 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer