Licitatie Publica - Extinderi retele apa si canalizare pe str. Ciorchinilor, Garbov , Coifului si Zalelor, inclusiv bransamente si racorduri pana la limita de proprietate
Anunt de participare numarul 51868/09.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Raluca Dumitrache, Tel.209.61.98, Email: [email protected], Fax: 209.60.99
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extinderi retele apa si canalizare pe str. Ciorchinilor, Garbov , Coifului si Zalelor, inclusiv bransamente si racorduri pana la limita de proprietate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: zona Baicului 2, str. Ciorchinilor, Garbov, Coifului si Zalelor, sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Strada Ciorchinilor
-Extindere retele publice de apa pe o lungime de 91 m din PEID PE 100, De 125.Se vor executa 10 bransamente .-Extindere retele publice de canalizare pe o lungime de 125 m din care 63 m (menajera ) si 62 (meteorica) , PVC De 315 mm.Se vor executa 11 racorduri, 6 camine de vizitare ( 3 pe reteaua menajera si 3 pe reteaua meteorica ) si 6 guri de scurgere.Strada Garbov
-Extindere retele publice de apa pe o lungime de 60 m din PEID PE 100, De 125 mm. Se vor executa 11 de bransamente, 1 hidrant subteran.-Extindere retele publice de canalizare in sistem divizor , pe o lungime de 97 mdin care 49( menajera ) si 48 ( meteorica ), PVC De 315 mm. Se vor executa 11 racorduri, 2 camine( unul pe reteaua menajera si unul pe reteaua meteorica ) si 2 guri de scurgere.
scurgere.Strada Zalelor
-Extindere retele publice de apa pe o lungime de 143 m din PEID PE 100, De 125 mm .Se vor executa 31 de bransamente, 1 hidrant.-Extindere retele publice de canalizare pe o lungime de 193 mdin care 123 m( menajera)si 70 m (meteorica) PVC De 315 mm. Se vor executa 31 racorduri, 5 camine siguri de scurgere.Strada Coifului
-Extindere retele publice de apa pe o lungime de 77 m din PEID PE 100, De 125 mm. Se vor executa 10 de bransamente , 1 hidrant subteran.-Extindere retele publice de canalizare in sistem divizor , pe o lungime de 149 m, din care 73 (menajer) si 76 (meteorica), PVC De 315-400 mm. Se vor executa 10 racorduri, 5 camine si 4 guri de scurgere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extindere retele publice apa si de canalizare, inclusiv bransamentele si racordurile pana la limita de proprietate, pe str. Ciorchinilor, Garbov Zalelorsi Coifului.
Valoarea estimata fara TVA: 950, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 3.000 lei; garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului de lucrari fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget general al Consiliului Local al Sectorului 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare fiscala; Certificat constator emis de Registrul Comertului sau echivalente emise cu cel mult 30 zile inaintea datei licitatiei, orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - la data de 30.04. 2008 .Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 .Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare.
(Ofertantii vor prezenta informatii cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari/clienti.)
Bilantul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat la organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-minim700.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare generala
2. Sustinere tehnica
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze si cu propriile date.3. Experienta similara
-Lista principalelor lucrari similare ( apa si canalizare ) incepute si finalizate inultimii 5 ani, continad valori, perioade de executie, beneficiari.-Candidatii pot prezenta si alte informatii care sa dovedeasca experienta tehnica.
4. Resurse tehniceSe vor prezenta informatii referitoare la utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
5.Candidatii vor prezenta lista personalului de specialitate de care dispunein special pentru asigurarea controlului calitatii - RTE si CQ pentru lucrari apa, canal
6. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrarisi C.V.-urile aferente
7. Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului de specialitate angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
ISO 9001 sau echivalente.Certificat ISO 14001 sau echivalente.OHSAS 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lucrarile similare prezentate in fisa trebuie sa fie insotite de minim 2 contracte apa - canal minim300.000 lei, cu procese verbale de receptie si recomandari vizate de ISCB;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria Primariei Sectorului 2, str. Chiristigiilor 11-13 , luni-joi ora 11.00-16.00, vineri 11.00-13.00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2008 11:00
Locul: Primaria Sectorului 2, str. Chiristigiilor nr. 11-13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai firmelor ofertante sau imputerniciti ai acestora, comisia de evaluare, specialisti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavoproleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 2, Directia Juridica
Adresa postala: Str.Chiristigiilor nr.11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel.209.60.16., Fax: 209.60.16
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2008 10:19