Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extinderi retele canalizare pe str. Sighet si intr. Pancota, inclusiv racorduri pana la limita de proprietate si Statie de pompare


Anunt de participare numarul 51682/07.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Raluca Dumitrache, Tel.209.61.98, Email: [email protected], Fax: 209.60.99
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extinderi retele canalizare pe str. Sighet si intr. Pancota, inclusivracorduri pana la limita de proprietate si Statie de pompare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Str. Sighet, intr. Pancota , sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intrarea Pancota
-Extindere retele publice de canalizare in sistem unitar , pe o lungime de 158 m, PVC - De 315 mm. Se vor executa 21 racorduri , 4 camine de vizitare si 8 guri de scurgere.
Str. Sighet
-Extindere retele publice de canalizare pe o lungime de 139 m din PVC De 315 mm. Se vor executa 22 racorduri, 4 camine de vizitare si 6 guri de scurgere.
-Statia de pompare ape menajere este de tip cheson din beton armat cu D=6 m, H=6, 5 m .
-Conductele de refulare sunt in numar de 2 : o conducta de refulare pentru apa menajera care are lungimea de 305m din PEID De 50 mm si o conducta de refulare apa meteorica avand o lungime de 305 m din PEID De 20mm .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232152-2 - Statie de pompare (Rev.1)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extinderi retele canalizare pe str. Sighet si intr. Pancota, inclusivracorduri pana la limita de proprietate si Statie de pompare
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare este de 3000 lei ; Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului de lucrari fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget general al Consiliului Local al Sectorului 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare fiscala;Certificat constator emis de Registrul Comertului sau echivalente emise cu cel mult 30 zile inaintea datei licitatiei, orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - la data de 30.04. 2008 .
Certificatele prezentate vor fi valabile la data deschiderii licitatiei.
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 ;Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare.
Bilantul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat la organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-minim600000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala;Sustinere tehnica, subcontractanti; Experienta similara-Lista principalelor lucrari similare (retele hidroedilitare, statii de pompare ) incepute si finalizate in ultimii 5 ani, continad valori, perioade de executie, beneficiari.Resurse tehnice-se vor prezenta informatii referitoare la utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
Candidatii vor prezenta lista personalului de specialitate de care dispunein special pentru asigurarea controlului calitatii - RTE si CQ pentru lucrari similare; Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrarisi C.V.-urile aferente;
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului de specialitate angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
durata de executie
5%
Descriere:
3.
experienta similara
20%
Descriere:
4.
asigurarea cu personal
4%
Descriere:
5.
perioada de garantie acordata lucrarii
10%
Descriere:
6.
programul calitatii propus pe lucrare
5%
Descriere:
7.
Certificate ISO 9001/2000, ISO 14001/2004, OHSAS 18001/1999
6%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria Primariei Sectorului 2, str. Chiristigiilor 11-13 , luni-joi ora 12.00-16.00, vineri 12.00-13.00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2008 14:00
Locul: Primaria Sectorului 2, str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai firmelor ofertante sau imputerniciti ai acestora, comisia de evaluare, specialisti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2008 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer