Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Facilitate de credit de tip plafon descoperit de cont pentru SC Electrica SA si filialele sale (Electrica Distributie Muntenia Nord, Electrica Distributie Transilvania Nord, Electrica Distributie Transilvania Sud si Electrica Furnizare)?


Anunt de participare (utilitati) numarul 134579/06.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA CLAUDIU TITA, Tel. +40 212085309, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Facilitate de credit de tip plafon descoperit de cont pentru SC Electrica SA si filialele sale (Electrica Distributie Muntenia Nord, Electrica Distributie Transilvania Nord, Electrica Distributie Transilvania Sud si Electrica Furnizare)?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul S.C. ELECTRICA S.A.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea de resurse financiare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare de credit
Valoarea estimata fara TVA: 32, 550, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.), de o societate de asigurari sau prin virament bancar.Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in valoare de 100.000 RON, valabila pentru o perioada de 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor preliminare.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: cod IBAN: RO79RNCB0074022253590001?BCR, sector 3. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor preliminare.De asemenea, garantia de participare constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari va stipula faptul ca: La cererea scrisa a autoritatii contractante, institutia care a emis instrumentul de garantare va da curs cererii autoritatii contractante si in cazul aplicarii dispozitiilor art. 2781 alin (1) din OUG nr.34/2006. -Avand in vedere dispozitiile art.89, alin.(3) din HG nr.925/2006 respectiv specificul contractelor de servicii de acordare de credit ce vor fi atribuite, garantia de buna executie va fi in cuantum de 0, 001% din valoarea in lei fara TVA a contractului si va putea fi constituita si prin depunerea acestei sume la casieria autoritatii contractante in conformitate cu dispozitiile art.90, alin(2) din HG nr.925/2006.-Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original.-Modul de restituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: Conform art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse proprii. Rambursarea creditului si a costurilor aferente se va face in conformitate cu clauzele contractului de credit.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(a)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea-Completata in conformitate cu Formularul 3din SectiuneaIII-Formulare.Observatie: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
(b)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Completata in conformitate cu Formularul nr. 4din SectiuneaIII-Formulare Observatie: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(c)Informatii privind asociatii (Numai daca este cazul)-In cazul asocierii se va prezenta un acord sau o scrisoare preliminara de asociere cu respectareaFormularului nr. 5 din SectiuneaIII-Formulare (d)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completata in conformitate cu Formularul nr. 6din SectiuneaIII-Formulare.Observatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006toti candidatii/candidatii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Pentru completarea acestei declaratii precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Ioan FOLESCU ? Director General;Silvia PREDA? Director Economic;Silvia NIJLOVEANU ? Director Juridic si Resurse Umane;Ioan SILVAS ? Director General Adjunct;Claudiu TITA-Director Achizitii;Diana NEACSU-Sef Serviciu Achizitii; Emilia MARIN-Sef Serviciu Finaciar Fiscalitate, Florentina Marin- Sef Birou Trezorerie.(e)Certificat de participare la ?licitatie? cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP.Completata in conformitate cu Formularul nr. 7 din SectiuneaIII-Formulare.Observatie: Vor semna Certificatul de participare la ?licitatie? cu oferta independenta toti candidatii/candidatii asociati/subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire. Pentru Persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data solicitata de prezentare a acestuia de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: -unul dintre domeniile de activitate ale candidatului corespunde obiectului procedurii;Pentru Persoane juridice straine: Documente edificatoare pentru dovedirea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale (certificate, caziere judiciare, forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, alte documente echivalente eliberate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident). Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Pentru toate categoriile de candidati mai sus enumerati la literele a si b se vor prezenta copiilegalizate sau fotocopii lizibile certificate ?Conform cu originalul? semnate si stampilate, ale autorizatiei de functionare emisa de catre Banca Nationala a Romaniei/Autoritatea de Supraveghere a tarii de origine.Observatie: Toate documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in Limba Romana. Observatia este valabila atat pentru oferta inaintata cat si pentru documentele ce o insotesc.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani.
Prezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Prezentarea prestarilor de servicii ce se confirma prin minim 1 recomandare / certificare / confirmare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Punctajul total acordat pentru fiecare oferta se calculeaza pe baza formulei: P(total) = P(f) x F % + P(t) x T % in care: F % reprezinta ponderea corespunzatoare punctajului financiar (60%); T % reprezinta ponderea corespunzatoare punctajului tehnic (40%);P(f) reprezinta punctajul financiar;P(t) reprezinta punctajul tehnic.Punctajul financiar P(f) se acordade catre comisia de evaluare pe baza aprecierii urmatoarelor criterii, astfel: Pf1 -Ratadobanzii (ROBOR 1M valabil la 12.03.2012 + marja) - 60 puncte (se ia in calcul 1 an = 360 zile);Pf2 -Comisionul de acordare a facilitatii - 20 puncte;Pf3 ? Comisionul de gestiune ? 10 puncte;Pf4 ? Comisionul pentru angajamente potentiale ? 10 puncte;Total punctaj financiar: 100 de puncte. NOTA: Cea mai buna oferta primeste punctajul maxim, restul ofertelor primesc 0 (zero) puncte. Nu se acorda punctaje intermediare.Algoritmul de calcul pentru punctajul financiar total este urmatorul: P(financiar) = Pf1 + Pf2 + Pf3 + Pf4
2.
Punctaj tehnic
40%
Descriere: PT se acorda: Pt1?garantii?50 pct(Acoperire cu garantii intre 0% si 50%-50 pct;Acoperire cu garantii intre 50% si 100%-25pct;Acoperire cu garantii intre 100% si 120%-10pct;Acoperire cu garantii peste 120%-0pct).NOTA: ofertantii care vor cere garantii neexprimate in procente vor primi 0pct.Pt2?bonitatea?50pct(Banca care ofera cea mai buna categ. de rating(locul1)?50pct;Categ. de rating 2?25pct;Categ. de rating 3?10pct;Restul si fara rating?0pct).Pentru incadrarea in categ. de rating, se va avea in vedere rating-ul de credit pe termen lung (prime, highgrade, uppermedium grade, lowermedium grade, noninvestment grade etc).Pentru ofertantul care este cotat de mai mult de 1 din cele 3 agentii internationale(Standard&Poors, Moodys, Fitch), se va lua in calcul rating-ul cel mai mic.Rating-ul va fi punctat astfel: Moody?s: Long-termAaa/Aa1 Aa2 Aa3/A1 A2 A3; Standard&Poor?s: Long-termAAA/AA+ AA AA-/A+ A A-;Fitch: Long-termAAA/AA+ AA AA-/A+ A A-;Total: 100pct;Algoritmul de calcul este: Ptehnic total =Pt1+Pt2
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9900/6552/15.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2012 11:00
Locul: Sediul S.C. ELECTRICA S.A. Bucuresti, str. Grigore Alexandrescu nr. 9, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati precum si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus candidatura/oferta in cadrul procedurii de atribuire a contractului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a)Responsabilitatea pentru corecta functionare a S.E.A.P. revine operatorului acestui sistem.b)Prin depunerea unei oferte preliminare/finale, ofertantul accepta in prealabil conditiile generale si particulare care guverneaza acest contract ca singura baza a acestei proceduri de atribuire, indiferent care sunt conditiile proprii de vanzare ale ofertantului.c)Ofertantii au obligatia de a analiza cu grija Documentatia de atribuire si sa pregateasca oferta preliminara/finala conform tuturor instructiunilor, formularelor, prevederilor contractuale si Documentatiei Descriptive continute in aceasta Documentatie.d)Nici un cost suportat de operatorul economic pentru pregatirea si depunerea ofertei preliminare/finale nu va fi rambursat. Toate aceste costuri vor fi suportate de catre operatorul economic ofertatant, indiferent de rezultatul procedurii.e)Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: Candidatul/ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.f)Orice candidat interesat are dreptul de a solicita in scris, pe adresa autoritatii contractante, clarificari privind Documentatia de atribuire, in termenul mentionat in Documentatia de atribuire.g)Toti candidatii vor prezenta separat in plicul exterior ce contine documentele aferente Etapei I- fisa cu informatii generale din care sa rezulte toate elementele de identificare ale societatii care apar si in contract (adresa, telefon, fax, adresa e-mail, cod postal, cont bancar, CIF, inregistrare la Registrul Comertului, persoana/persoanele autorizata/autorizate sa semneze/vizeze contractul, persoana de legatura).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul de exercitare a cailor de atac 10 zile in conform. cu dispoz. art.256^2 din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrica SA ? Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: str. Grigore Alexandrescu nr.9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Tel. +40 212085012, Email: [email protected], Fax: +402 12085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2012 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer