Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Facilitati pentru accesul persoanelor cu handicap in reteaua de metrou existenta. Lifturi si platforme


Anunt de participare (utilitati) numarul 82220/14.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii., Tel.021.319.36.70, In atentia: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii., Email: [email protected], Fax: 021.312.51.49, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Facilitati pentru accesul persoanelor cu handicap in reteaua de metrou existenta. Lifturi si platforme
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In reteaua de metrou, conform specificatiilor din sectiunea II
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea detaliilor de executie si executarea lucrarilor pentru obiectivul de metrouFacilitati pentru accesul persoanelor cu handicap in reteaua de metrou existenta. Lifturi si platforme
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
42416000-5-Ascensoare, schipuri, dispozitive de ridicare, scari si trotuare rulante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari pentru facilitarea accesului persoanelor cu handicap locomotor, in statiile de pe Magistrala 1, 2, 3 si Racord 2 (st. Basarab 2 si st. Grivita) de metrou cu ajutorul lifturilor si platformelor, in conformitate cu cerintele din Caietele de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 55, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la procedura este de 850.000 lei, sau echivalentul in euro la cursul BNR, precizat in documentatie; garantia de buna executie: 7% din pretul fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din alocatie de la bugetul de stat si credit extern garantat de stat (BEI III).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia sa-si legalizeze asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate;
Declaratia privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006;
Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial pentru pers. juridice romane, respectiv documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, pentru persoane juridice straine, din care sa rezulte :
obiectul de activitate al ofertantului;
nu sunt inscrise mentiuni speciale privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Prezentare de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident; documentele prezentate vor fi insotite de traducere legalizata si autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- datele de identificare ale operatorului economic;
- cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani: minim 160.000.000 lei sau echivalentul in euro la cursul BNR, precizat in documentatie.
Prezentarea in copie a bilantului contabil aferent exercitiului financiar precedent (2008), vizat si inregistrat de catre organele competente, sau orice alte documente care sa ofere o imagine fidela a situatiei sale financiare si economice (declaratii bancare, scrisori de bonitate, etc).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara ofertantii vor prezenta o declaratie (Formularul nr. 12F din Sectiunea IV) privind contractele similare realizate, respectiv al caror obiect sa se incadreze din punct de vedere al codificarii CPV in codul precizat la cap. II.1.1).Cerinta minima impusa:
- un contract similar, indeplinit si finalizat (receptionat) in ultimii 5 ani, in valoare de minim 16.000.000 lei, sau
- trei contractesimilare indeplinite si finalizate (receptionate) in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 27.500.000 lei. In cazul contractelor a caror derulare s-a desfasurat si in afara perioadei mentionate (ultimii 5 ani), se vor prezenta obligatoriu documente oficiale edificatoare (documente de receptie partiala, documente de plata, etc) privind partea indeplinita (obiect si valoare) in cadrul perioadei solicitate.
2. Recomandari in copie, de la beneficiarii lucrarilor similare. Recomandarile vor cuprinde informatii privind obiectul contractului, valoarea, perioada de derulare, modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale.3. Se va prezenta o lista cu nominalizarea personalului cheie propus pentru indeplinirea contractului.4. Se vor prezenta CV-uri pentru: persoana direct responsabila cu indeplinirea contractului, pentru responsabilul tehnic cu executia (RTE) si pentru responsabilul cu asigurarea calitatii (CQ). Pentru responsabilul tehnic cu executia si responsabilul cu asigurarea calitatii se vor prezenta in copie doc. privind atestarea corespunzatoare calitatii propuse.5. Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate privind: atestarea sistemului de management al calitatii, la nivelul ISO 9001/2000 corespunzator activitatii care face obiectul prezentei proceduri; atestarea sistemului de management de mediu la nivelul ISO 14001;atestarea sistemului de management al securitatii si sanatatii in munca, la nivelul ISO 18001.
6. Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
60%
Descriere:
2.
Performante tehnice si alte conditii solicitate
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; durata unei runde: 1 zi; licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei mentionate.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S50-072624 din 13.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2009 11:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T.I., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, cam 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire ( fisa de date, tabelul listelor de cantitati, modelul de contract si modelele formularelor) este publicata in SEAP, fiind anexata la prezentul anunt de participare. Sectiunea IIa documentatiei Caietul de sarcini se va ridica de la sediul autoritatii contractante, mentionat la punctul I.1), deoarece din motive tehnice nu poate fi atasata la documentatia de atribuire ( in SEAP).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti, Sectia a 9a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: B-dul Unirii, nr. 37, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal (Conform prevederilor art. 256/2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2009 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer