Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Facilitati pentru accesul persoanelor cu handicap in reteaua de metrou existenta. Lifturi si platforme


Anunt de participare (utilitati) numarul 96471/23.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii., Tel.021.319.36.01 / 5402 , 5474, In atentia: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii., Email: [email protected], Fax: 021.312.51.49, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Facilitati pentru accesul persoanelor cu handicap in reteaua de metrou existenta. Lifturi si platforme
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In reteaua de metrou, conform specificatiilor din sectiunea II
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea detaliilor de executie si executarea lucrarilor pentru obiectivul de metrouFacilitati pentru accesul persoanelor cu handicap in reteaua de metrou existenta. Lifturi si platforme
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
42416000-5-Ascensoare, schipuri, dispozitive de ridicare, scari si trotuare rulante (Rev.2)
45220000-5-Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
45234122-7-Lucrari pentru metrou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari pentru facilitarea accesului persoanelor cu handicap locomotor, in statiile de pe Magistrala 1, 2, 3 si Racord 2, de metrou cu ajutorul lifturilor si platformelor, in conformitate cu cerintele din Caietele de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 72, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la procedura este de 700.000 lei, sau echivalentul in euro la cursul BNR, precizat in documentatie;garantia de buna executie: 7% din pretul fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din alocatie de la bugetul de stat si credit extern BEI etapa III.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia sa-si legalizeze asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate;Declaratia privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, precum si a impozitelor si taxelor locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii cu 30 de zile anterior datei stabilite pentru depunerea /deschiderea ofertelor. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial pentru pers. juridice romane, respectiv documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca pers. juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, pentru pers. juridice straine, din care sa rezulte :
obiectul de activitate al ofertantului;
ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Prezentare de documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca pers. juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducere legalizata si autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
datele de identificare ale operatorului economic;
-cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani: minim 135.000.000 lei sau echivalentul in euro lacursul BNR, precizat in documentatie.
Prezentarea in copie a bilanturilor contabile intocmite corespunzator exercitiilor financiare incheiate in ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate prezenta cifra de afaceri in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.
- Capacitatea economica si financiara a unui ofertant, sau a unui grup de ofertanti , poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant . In acest caz, sustinatorul va prezenta in forma autentica un angajament ferm (conform formularului 13a), in sensul art. 186 din O.U.G. 34/2006, ca va pune la dispozitia candidatului, (sau a grupului de ofertanti, dupa caz), resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in nici una dintre situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG 34/2006 (se va completa formularul 12A ).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara ofertantii vor prezenta o declaratie (Formularul nr. 12F din Sectiunea IV) privind contractele similare realizate, respectiv al caror obiect sa se incadreze din punct de vedere al codificarii CPV in codul precizat la cap. II.1.6.Cerinta minima impusa:
1. Prezentarea de contracte indeplinite si finalizate (receptionate) in ultimii 5 ani in valoare de minim 66.000.000 lei, astfel: - 1 pana la 3 contracte indeplinite si finalizate (receptionate), avand ca obiect furnizarea de echipamente de tipul celor ofertate in cadrul procedurii, cu lucrarile de montaj aferente acestora, in valoare cumulata de minim 28.000.000 lei;
- 1 pana la 3 contracte indeplinite si finalizate (receptionate), avand ca obiect lucrari cu incadrare in codul CPV: 45220000-5 -Lucrari de inginerie si constructii sau 45234122-7 - Lucrari de metrou, in valoare cumulata de minim 38.000.000 lei.
2. Recomandari in copie, de la beneficiarii lucrarilor similare. Recomandarile vor cuprinde informatii privind obiectul contractului (valoarea, perioada de derulare, modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale).3. Se va prezenta o lista cu nominalizarea personalului cheie propus pentru indeplinirea contractului.4. Se vor prezenta CV-uri pentru: persoana direct responsabila cu indeplinirea contractului, pentru responsabilul tehnic cu executia (RTE) si pentru responsabilul cu asigurarea calitatii (CQ). Pentru responsabilul tehnic cu executia si responsabilul cu asigurarea calitatii se vor prezenta in copie doc. privind atestarea corespunzatoare calitatii propuse.5. Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate privind: atestarea sistemului de management al calitatii, la nivelul ISO 9001/2000; atestarea sistemului de management de mediu la nivelul ISO 14001; atestarea sistemului de management al securitatii si sanatatii in munca, la nivelul ISO 18001.
6. Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura.
7.Prezentarea declaratiei privindistoricul litigiilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Performante tehnice
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; durata unei runde: 1 zi; licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei mentionate.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2010 11:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T.I., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, cam 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire (fisa de date, tabelul listelor de cantitati, modelul de contract si modelele formularelor) este publicata in SEAP, fiind anexata la prezentul anunt de participare. Sectiunea IIa documentatiei Caietul de sarcini se va ridica de la sediul autoritatii contractante, mentionat la punctul I.1), deoarece din motive tehnice nu poate fi atasata la documentatia de atribuire (in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti, Sectia a 9a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: B-dul Unirii, nr. 37, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal (Conform prevederilor art. 256/2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic S.C.Metrorex S.A.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.638.75.15, Email: [email protected], Fax: 021. 312.51.49
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2010 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer