Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Filtre de aspiratie a aerului


Anunt de participare (utilitati) numarul 143975/29.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Barajului nr.6, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540191, Romania, Punct(e) de contact: Paul Radut, Tel. +40 265404154, Email: [email protected], Fax: +40 265306098, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Filtre de aspiratie a aerului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile beneficiarului
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 49, 999 si 548, 630RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trimestrial sau ori de cate ori apare o nevoie noua.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare filtre de aspiratie a aerului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42913500-4 - Filtre de aspiratie a aerului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Anexa la caiet de sarcini din cadrul Capitolului II cuprinde informatiile privind obiectul contractului si cantitatile solicitate: acord cadru: cantitati maxime
Lotul 1 - 244 bucati, Lotul 2 - 374 bucati, Lotul 3 ? 347 bucati, Lotul 4 ? 398 bucati, Lotul 5 - 240 bucati, Lotul 6 - 231 bucati, Lotul 7 ? 207 bucati, Lotul 8 ? 172 bucati, Lotul 9 - 246 bucati, Lotul 10 ? 546 bucati, Lotul 11 ? 610 bucati, Lotul 12 ? 152 bucati;
cantitati minime: Lotul 1 - 28 bucati, Lotul 2 - 22 bucati, Lotul 3 ? 29 bucati, Lotul 4 ? 30 bucati, Lotul 5 - 19 bucati, Lotul 6 - 17 bucati, Lotul 7 ? 30 bucati, Lotul 8 ? 30 bucati, Lotul 9 - 18 bucati, Lotul 10 ? 15 bucati, Lotul 11 ? 37 bucati, Lotul 12 ? 17 bucatiContractul subsecvent cel mai mare: cantitati maxime
Lotul 1 - 28 bucati, Lotul 2 - 22 bucati, Lotul 3 ? 29 bucati, Lotul 4 ? 30 bucati, Lotul 5 - 19 bucati, Lotul 6 - 17 bucati, Lotul 7 ? 30 bucati, Lotul 8 ? 30 bucati, Lotul 9 - 18 bucati, Lotul 10 ? 15 bucati, Lotul 11 ? 37 bucati, Lotul 12 ? 17 bucati, cantitati minime: cantitatile minime ale contractului subscvent cel mai mare sunt de o bucata in cadrul fiecarui lot
Valoarea estimata fara TVA: intre 49, 999 si 548, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare in lei este de: Lot 1-220.86, Lot 2- 999.38, Lot 3-1.260.64, Lot 4-1.692.76, Lot 5-229.98, Lot 6- 415.32, Lot 7- 960.94, Lot 8-762.56, Lot 9- 253.64, Lot 10- 1.132.42, Lot 11-2.242.96, Lot 12-801.14.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; (data la care se va face echivalenta leu/euro la cursul comunicat de BNR este data publicarii anuntului de participare in SEAP)In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractantul principalIn cazul asocierii, garantia de participare se poate depune de oricare dintre asociati.Forma de constituire a garantiei pentru participare.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Virament bancar (ordin de plata sau fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in conformitate cu art.86 alin 5 lit a) din HG 925/2006 actualizata, cont IBAN RO30 CRDZ 002A 0018 1056 9001 deschis la Nextebank Tg.-Mures.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancara ori de o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante.Garantia de participare care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinseCuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de: Lotul 1 ? 0 lei, Lotul 2 ? 0 lei, Lotul 0 lei, Lotul 4 ? 846, 38 lei, Lotul 5 ? 0 leiLotul 6 ? 0 lei, Lotul 7 ? 0, Lotul 8 ? 0 lei Lotul 9 ? 0 lei, Lotul 10 ? 0 leiLotul 11 ? 1.121, 48 lei, Lotul 12 ? 0 leiGarantia de participare se va restitui in conditiile prevazute de art 88 din HG 925/2006 actualizata Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul fara TVA al contractului.Garantia de buna executie se constituie in una din urmatoarele forme : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau daca partile convin, prin retineri succesive din plata cuvenita din facturile partiale, in conditiile art 90 alin 3 din HG925/2006 actualizata. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art 92 alin 1 din HG 925/2006 actualizata, respectiv in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
-Declaratie de eligibilitate
Declaratie de eligibilitate conform art.180 din OUG 34/2006 actualizata se va completa Formularul 1 din capitolul III Formulare
Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizataDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata se va completa Formularul 1.B din capitolul III Formulare (acest document va fi depus si de tertul sustinator, pentru lit.a, c^1 si d);
Cerinta nr.3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata. Se va completa Fornularul 1.C din capitolul III Formulare Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Director General Corin Emil Cindrea, Director Departament Tehnic Achizitii Lucian Barsan, Director Cristian Cioban, Director Exploatare Dezvoltare ing. Ioan Stefan, Inginer Sef Exploatare ing. Ioan Scridon, Sef Birou Contracte cons.jur Madalina Pirlea, inlocuitor sef birou cj.Adina Zeces, Sef Serviciu Achizitii ing. Ovidiu Alexa, inlocuitor sef serviciu Nicolae Puscas, cj. Andrea Cerghizan, cj Anda Cozma, ec. Florin Ciopaian, ec. Matei Roxana, ec. Marioara Obreja, ing. Alexandru Lit, ing.Romulus Boila. (acest document va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).
Cerinta nr.4
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Se va completa Formularul 1.D din capitolul III Formulare
Cerinta nr.5
- Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;
Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independentase va completa Formularul ANEXA din capitolul III Formulare
Cerinta nr.6
- Certificate privind datoriile
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul, neprezentarea certificatelor mentinate anterior duce la excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului
Un ofertant nu are voie in cadrul aceleiasi proceduri, sub sanctiunea excluderii de la procedura:
a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comuneb) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul altei oferte
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte Cerinta nr.1
-inregistrare persoane juridice/fizice romane
- - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul). Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere ofertelor, cu cod CAEN corespunzator obiectului contractului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeazaToate certificatele/documentele/formularele trebuie sa fie prezentate in original, sau copie certificata , ,conform cu originalul, , si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
-Fisa de informatii generale
-Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin: L 1-2.874 lei, L 2-9.108 lei, L 3-10.566 lei, L 4-13.660 lei, L 5-1.896 lei, L 6-3.852 lei, L 7-13.834 lei, L 8-13.660 lei, L 9-2006 lei, L 10-5.260 lei, L 11-14.742 lei, L 12-8.540 lei.Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi precizata si in euro iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR respectiv: 2009 - 4, 2373 lei; 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379 lei.Daca oferta se face pe mai multe sau pe toate loturile cerinta privind cifra de afaceri se va raporta la valoarea lotului cel mai mare pentru care se depune ofertaIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 2 din Capitolul III - Formulare
Capacitatea economica si financiara a unui ofertant pot fi sustinute, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva coform Art. 186 OUG 34/2006 si Art. 190 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.
Modalitatea de indeplinire
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cel putin un contract prezentat in lista principalelor livrari va avea ca obiect furnizarea de produse similare celor supuse prezentei proceduri, efectuat in ultimii 3 (trei) ani, cu o valoare de cel putin: L 1-1.437 lei, L 2- 4.554 lei, L 3-5.283 lei, L 4- 6.830lei
L 5-948 lei, L 6-1.926 lei, L 7-6.917 lei, L 8-6.830 lei, L 9-1003 lei, L 10-2630 lei, L 11-7.371 lei, L 12-4.270 leiExperienta similara va fi precizata si in euro iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR conform anului in care a fost incheiat contractul, respectiv: 2009 - 4, 2373 lei; 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379 lei.Daca oferta se face pe mai multe loturi cerinta privind experienta similara se va raporte la lotul cel mai mare pentru care se face ofertaIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind experienta similara se cumuleaza de la toti componentii asocierii
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular 4 din Capitolul III-Formulare
Cerinta nr.2- contractul prezentat pentru dovedirea experientei similare se confirma prin prezentarea unor certificate / documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarul contractului prezentat,
Modalitatea de indeplinire
Cerificate constatatoare, copii contracte, PV de receptie, daca beneficiarul nu este autoritate contractanta se va completa Formularul 5 din Capitolul III-Formulare.
Capacitatea tehnica si proferionala a unui ofertant pot fi sustinute, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva coform Art. 186 OUG 34/2006 si Art. 190 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.
Modalitatea de indeplinire
-
Cerinta nr.1
Implementarea standardului demanagement al sistemului calitatiidin seria ISO 9001 sau echivalent
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind managementul calitati trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea de contract implicata in derularea contractului
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta certificate sau documente emise de organisme abilitate care sa ateste implementarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent
Documentele vor fi prezentate in copie cu mentiunea , ,Conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2013 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2013 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din str.Barajului nr.6, Tg.Mures, Jud.Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii desemnati ai comisiei de evaluare precum si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Informatii privind reluarea competitieiContractele subsecvente se vor incheia trimestrial sau ori de cate ori apare o nevoie noua.Pentru fiecare contract subsecvent, autoritateacontractanta va solicita o noua oferta de pret de la toti operatorii semnatari ai acordului cadru. Ofertele se prezinta in scris, pana la termenul limita impus de autoritatea contractanta prin invitatia de ofertare. Contractul subsecvent se va incheia cu operatorul economic care a prezentat oferta cu pretul cel mai scazut.Departajarea ofertelor cu acelasi pret.In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret total pe lot, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul total pe lot cel mai scazut.In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.Acordul cadru se va semna cu ofertanti clasati pe primele trei locuri in clasamentul ofertelor admisibile depuse.Documentele solicitate prin DA sunt obligatorii, se vor solicita clarificari doar la documentele depuse.Ofertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. Se va completata Anexa 1 cuprinsa in Capitolul III.Se va prezenta modelul de contract (cap IV), vizat de catre reprezentantii legali ai ofertantului pe fiecare pagina, in vederea insusirii clauzelor contractuale specifice. Neprezentarea modelului de contract semnat si stampilat la deschiderea ofertelor, se considera acceptare tacita de catre ofertant a clauzelor contractuale, acestea nemaiputand fi modificate ulterior.Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari cu privire la continutul documentatiei de atribuire si implicit si cu privire la clauzele contractuale obligatorii(ce sunt parte a documentatiei de atribuire).Daca un operator economic considera ca anumite clauze sunt defavorabile, va solicita autoritatii contractante clarificari, inclusiv modificarea lor, astfel incat daca aceste clauze vor fi amendate/modificate ele sa fie aduse la cunostinta tuturor operatorilor economici interesati pana la data limita de depunere a ofertelor.Prin urmare clauzele contractuale obligatorii pot fi modificate si aduse la cunostinta tuturor celor interesati pana la data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, in timp ce clauzele specifice pot fi negociate/modificate atata timp cat nu introduc conditii care ar fi permis atribuirea contractului unui alt operator economic sau daca modificareanu schimba balanta economica a contractului in favoarea contractantului. Clauzele specifice ale contractului pot fi negociate/modificate la solicitarea ofertantului cu acceptul autoritatii contractante daca propunerile sunt justificate sau in conformitate cu anumite obligatii prevazute de legislatia in vigoare si daca nu sunt dezavantajoase autoritatii contractante si inainte de luarea hotararii privind atribuirea contractului de achizitie publica.Daca autoritatea contractanta nu este de acord cu aceste modificari, va comunica acest fapt ofertantului, iar daca acesta isi mentine pozitia, in conformitate cu prevederile art.36, alin.2, literele a si b din HG 925/2006 actualizata, oferta va fi considerata neconforma.La luarea hotararii privind atribuirea contractului, se va considera faptul ca aceste clauze contractuale sunt studiate, analizate si acceptate de catre ambele parti contractuale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractante pe care orice persoana care se considera vatamata il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA - STTMTg MuresBiroul Juridic
Adresa postala: str. Barajului, nr.6, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540191, Romania, Tel. +40 265250501, Fax: +40 265306098
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2013 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer