Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Filtre de combustibil, aer si ulei?


Anunt de participare (utilitati) numarul 102000/15.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO-010867, Romania, Punct(e) de contact:  Mariana NICA, Tel. 021/319.24.28, In atentia:  Sef Serviciu Achizitii Servicii Investii Produse Combustibil, Email:  [email protected], Fax:  021/319.24.28, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
art. 8 lit.d) din OUG nr. 34/2006 - SocietateNationala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
, ,Filtre de combustibil, aer si ulei?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Franco loc de livrare ? achizitor SC CFR SCAD BRASOV SA strada Fundatura Harmanului. nr. 3, Brasov.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 138, 066 si 689, 472RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendar estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: primul contract subsecvent se va incheia cu termen de valabilitate 5 luni de la data semnarii acestuia urmand ca celellalte contracte subsecvente sa se incheie la interval de 5 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Filtre de combustibil, aer si ulei?
Lot 1: Filtru de ulei cutie de viteza
Lot 2: Filtru de ulei (mare)
Lot 3: Filtru de ulei fin
Lot 4: Filtru de ulei cod 1R ? 0726
Lot 5: Garnitura filtru ulei cod 6V ? 3907
Lot 6: Element filtrant ulei (cartus Filtrant micronic)
Lot 7: Filtru brut de motorina
Lot 8: Filtru de motorina
Lot 9: Filtru de motorina pt. instalatia de preincalzire
Lot 10: Prefiltru motorina cod 134-6307
Lot 11: Filtru motorina cod 1R ? 0756
Lot 12: Garnitura filtru motorina cod 5D -5957
Lot 13: Garnitura filtru combustibil (cartus filtrant)
Lot 14: Filtru de aer
Lot 15: Filtru aer cod 8N-6309
Lot 16: Saltele filtrante aer
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42913300-2 - Filtre de ulei (Rev.2)
42913400-3-Filtre de benzina (Rev.2)
42913500-4-Filtre de aspiratie a aerului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pentru acordul cadru:
Lot1.Filtru de ulei cutie de viteza min 36 buc - max 180 buc, Lot2.Filtru de ulei (mare)min 54buc- max.269buc, Lot3.Filtru de ulei fin min.57buc -max.287buc, Lot4.Filtru uleicod 1R-0726 min.103buc - max.513buc, Lot5.Garnitura filtru uleicod 6V-3907 min.65buc - max.327buc, Lot6.Element filtrant ule(Cartus Filtrant micronic) min.122buc - max.610buc, Lot7.Filtru brut de motorina min.52buc -max.260buc, Lot 8.Filtru de motorina min.124buc - max.620buc, Lot9.Filtru de mot.pt.instalatia de preincalzire min.52buc-max.260buc, Lot10.Prefiltru motorina cod 134-6307 min.42buc - max.208buc, Lot11.Filtru motorina cod 1R-0756 min.69buc - max.344buc, Lot12.Garnitura filtru motorina cod 5D-5957 min.34buc - max.168buc, Lot 13.Element filtrant combustibil(Cartus Filtrant) min.175buc - max.876buc, Lot14.Filtru de aer min.20buc - max.100buc, Lot15.Filtru aer cod 8N-6309 min.20buc - max.100buc, Lot16.Saltele filtrante aer min.17buc - max.84buc
Pentru primul contract subsecvent
Lot1.Filtru de ulei cutie de viteza min 7buc - max 36buc, Lot2.Filtru de ulei (mare)min 10buc- max.54buc, Lot3.Filtru de ulei fin min.11buc -max.57buc, Lot4.Filtru uleicod 1R-0726 min.21buc - max.103buc, Lot5.Garnitura filtru uleicod 6V-3907 min.13buc - max.65buc, Lot6.Element filtrant ule(Cartus Filtrant micronic) min.24buc - max.122buc, Lot7.Filtru brut de motorina min.10buc -max.52buc, Lot 8.Filtru de motorina min.25buc - max.124buc, Lot9.Filtru de mot.pt.instalatia de preincalzire min.10buc-max.52buc, Lot10.Prefiltru motorina cod 134-6307 min.8buc - max.42buc, Lot11.Filtru motorina cod 1R-0756 min.14buc - max.69buc, Lot12.Garnitura filtru motorina cod 5D-5957 min.7buc - max.34buc, Lot 13.Element filtrant combustibil(Cartus Filtrant) min.35buc - max.175buc, Lot14.Filtru de aer min.4buc - max.20buc, Lot15.Filtru aer cod 8N-6309 min.4buc - max.20buc, Lot16.Saltele filtrante aer min.3buc - max.17buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 138, 066 si 689, 472RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 6, 700 lei, constituita pe loturi conform Anexei B, Garantia de buna executie in valoare de 5%, fara TVA din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in stare de faliment ori lichidare, indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, indeplinirea conditiilor contractuale, in ultimii 2 ani, candamnari in ultimii 3 ani ;3.Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj);4.Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale;5.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta6.Certificat constatator, in original sau copie legalizata emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. bilantul contabil la 31.12.20092. declaratie privind cifra medie de afaceri si informatii generale3. informatii privind bonitatea
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.autorizatie de livrare (numai pentru comercianti)
2.certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevanteOfertantii ? persoane juridice romane ? trebuie sa indeplineasca cerintele OMT 290/2000, adica furnizorul sa furnizeze produsele solicitate in Caietul de Sarcini, sa aiba Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica/Agrement Tehnic, dupa caz, eliberat de AFER, in conformitate cu solicitarile din Caietul de sarcini, in termen de valabilitate.Ofertantii ? persoane juridice straine ? certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante si Agrement Tehnic eliberat de AFER, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si cerintele OMT 290/2000, in termen de valabilitate.3. certificate care atesta implementarea sistemului de calitate la producator si ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNTFC 33/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2010 11:00
Locul: SNTFC CFR Calatori SA, B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sect.1, Bucuresti, etaj IV sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de specialitate si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va descarca din anuntul de participare publicat in SEAP pe site-ul www.e-licitatie.ro. Observatie SNTFC CFR Calatori SA nu incheie contracte aferente infrastructurii de transport de interes national.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliu National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  str. Splaiul Independentei nr. 5, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre actul pe care contestatarul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010867, Romania, Tel. 021/319.95.28, interior 122961, Fax:  021/313.20.62
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2010 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer