Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FINALIZARE- REABILITARE CAMIN NR.2-COLEGIUL TEHNIC PETRU PONI


Anunt de participare numarul 68134/04.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: PAVAL CAMELIA, Tel.0234.317132, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FINALIZARE- REABILITARE CAMIN NR.2-COLEGIUL TEHNIC PETRU PONI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COLEGIUL TEHNIC PETRU PONI- MUNICIPIUL ONESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FINALIZARE- REABILITARE CAMIN NR.2-COLEGIUL TEHNIC PETRU PONI
-Caiet de sarcini;
- Instalatii incalzire et. II +III;
- Instalatii sanitare et. II +III;
- Instalatii sanitare et. III;
- Reparatii et. III;
- Cladire CT;
- Instalatii termodinamice;
-Lista cu cantitatile de utillaje si echipamente tehnologice, inclusiv dotarile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FINALIZARE- REABILITARE CAMIN NR.2-COLEGIUL TEHNIC PETRU PONI
- Caiet de sarcini;
- Antemasuratoare LICP20- Instalatii incalzire et. II +III;
- Antemasuratoare LICP30- Instalatii sanitare et. II +III;
- Antemasuratoare LICP50- Instalatii sanitare et. III;
- Antemasuratoare LICP70- Reparatii et. III;
- Antemasuratoare LICP80- Cladire CT;
- Antemasuratoare LICP90- Instalatii termodinamice;
- Lista cu cantitatile de utillaje si echipamente tehnologice, inclusiv dotarile.
Valoarea estimata fara TVA: 626, 230.85RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare=10000 lei , garantia de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local- cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.completare formular 12A
2.completare formular 12B
Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor in original sau in copie vizata cu stampila societatii;4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale: -din localitatea de inregistrare a sediului societatii si- din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractanta, numai in situatia in care oferta va apartine filialei/sucursalei/punctului de lucru.Acestea trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor in original sau in copie vizata cu stampila societatii;
5.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului in copie vizata cu stampila societatii;6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau in copie legalizata, din care sarezulte obiectul de activitate al societatii in conformitate cu obiectul contractului;7. completare Formular12C - privind calitatea de participant;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Informatii generale despre:
- declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fiede minim 1.800.000 lei;9. Bilantul contabil la 31.12.2007 inregistrat si vizat de organele competente.
IMPORTANT: Este considerat neeligibil ofertantul care depune bilantul contabil la 31.12.2007cuvalori mai mici decat0.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Lista principalelor lucrari similare obiectului contractului din ultimii5 ani formularul 12F si anexa;
11. Experienta similara: Autoritatea contractanta solicita prezentarea a minim o lucrare similara executata in ultimii 3 ani (si pana la 30.06.2008) cu o valoare de min. 180.000 lei (exclusiv TVA
12. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere-formular 12 I, precum si
13 lista persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului in cauza
-responsabil tehnic cu executia
- a unui responsabil CQ, autorizat de I.S.C.15. Recomandari din partea altor beneficiari , formularul 12H si anexa, 17. Certificate de calitate18. Informatii despre protectia, securitatea si sanatatea in munca
SR-EN-ISO 9001/2001 , SR-EN-ISO 14001/2001 ,
21. Formular 12G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: se vaachita la casieria autoritatii contractante sau prin OP in contul RO02TREZ06221360250XXXXX deschis la Trezoreria Onesti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2008 14:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Municipiului Onesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoane delegate din partea ofertantilor cu imputerniciri scrise si copie C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta valoarea cu pana la 50% in cazul in care apar lucrari suplimentare, conform art. 122 lit. i si j din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6 , SECTOR.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR. CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL MUNICIPIULUI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2008 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer