Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - finalizare nava fluviala de nava fluviala de comandament


Anunt de participare numarul 64025/18.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala: Str. Razoare, nr.5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Marketing Achizitii Planificare Logistica, Tel.3162598, 3182597 int. 19360, 19361, 19362, In atentia: drei Comanescu Raluca, Email: [email protected], Fax: 4085039, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
finalizare nava fluviala de nava fluviala de comandament
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul I..J.P.F. GIURGIU dana Politiei de Frontiera
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se va finaliza executia unei nave fluviale de comandament
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34510000-5 - Nave (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 5, 857, 777RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 60.000 lei, scrisoare de garantie bancara; garantie de buna executie: 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului - scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractare;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind calitatea de participant la procedura; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, fondul de pensii si fondul de somaj; certificat privind taxele si impozitele locale- din care sa rezulte ca nu are datorii la momentul eliberarii, valabile la data deschiderii ofertelor, in original sau in copie legalizata; certificat constatator- in original; autorizatie de functionare/ altele echivalente, in termen de valabilitate la data depunerii plicurilor, in original sau copie legalizata; certificat de inregistrare- copie legalizata); adresa de la instanta competenta din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu se afla sub incidenta Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata , ,conformcu originalul, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila), informatii generale despre firma privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii a operatorului economic in domeniul achizitiei in cauza
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nivel minim impus pentru media cifrei de afceri pe ultimii 3 ani: 5.857.777 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor livrari de produse sau reparatii de produse, in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; livrarile de produsese confirma prin prezentarea unor certificate/ documente (procese verbale de receptie partiale / finale, copii ale contractelor etc.) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientulbeneficiar; in cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; recomandari din partea altor beneficiari- se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare contract deprodusecare va fi prezentat in sustinerea capacitatii tehnice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
lista a principalelor livrari de produse sau reparatii de produse, in ultimii 3 ani- din care cel putin una are ca obiect livrarea de produse cu aceeasi functionalitate (nivel minim impus 1.500.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2008 09:00
Locul: sediul autoritatii contractante mentionat la sectiunea I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant din partea fiecarui operator economic, cu act de identitate si imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
termen limita pentru solicitarea clarificarilor: 28.10.2008;pentru elaborarea ofertei in volum complet si corect, ofertantii pot solicita vizionarea navei in stadiul in care se afla si a proiectului tehnic, sens in care se vor adresa catre: Inspectoratului General al Politiei de Frontiera, Str. Razoare nr. 5, sector 6, BucurestiTel: + 40 (0) 21 408 74 08, fax: + 40 (0) 21 408 74 08, E-mail: [email protected] persoana de contact: Costin Cicic; la elaborarea ofertei este necesara consultarea atat a specificatiei tehnice anaveifluviale de comandament elaborata de specialistii I.G.P.F., cat si a celei elaborata de ICEPRONAV-proiectantul navei, care poate fi pusa la dispozitie doar pe suport hartie, in baza unei solicitari scrise si depuse la sediul autoritatii contractante (Inspectoratului General al Politiei de Frontiera, Str. Razoare nr. 5, sector 6, Bucuresti, Directia Management Naval, Serviciul Asigurare Tehnica de Marina, tel. 316.25.98, 316, 25.97, interior 19135, 19415, 19416). raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi publicate pe www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: SplaiulIndependentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021-319.51.80, Fax: 021-332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta de un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: str. Razoare, nr 5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Tel.021-316.25.98, Email: [email protected], Fax: 021-408.50.39, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2008 16:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer