Licitatie Publica - Finalizarea cazanului nr.2 de 420 t/h cu functionare pe gaze naturale de la SC CET ARAD SA
Anunt de participare (utilitati) numarul 144238/11.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE ARAD S.A.
Adresa postala: CALEA 6 VANATORIFN, Localitatea: Arad, Cod postal: 310162, Romania, Punct(e) de contact: TATIANA ZAHARIA, Tel. +40 257-307407, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 257-213160, Adresa internet (URL): www.cetarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Finalizarea cazanului nr.2 de 420 t/h cu functionare pe gaze naturale de la SC CET ARAD SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul SC CET Arad SA
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciului Finalizarea cazanului nr. 2 de 420 t/h cu trecerea pe gaze naturale din SC. CET ARAD SA. cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini. Valoarea estimata totala a contractului este de 39558484 lei din care valoarea pentru diverse si neprevazute este de 1477849 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
51130000-2 - Servicii de instalare de generatoare cu aburi, de turbine, de compresoare si de arzatoare (Rev.2)
45231110-9-Lucrari de pozare de conducte (Rev.2)
51131000-9-Servicii de instalare de generatoare cu aburi (Rev.2)
51135100-8-Servicii de instalare de arzatoare (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreg serviciul conform cerintelor din caietul de sarcini. Valoarea estimata totala a serviciului este de 39558484 lei din care valoarea estimata pentru diverse si neprevazute, cuprinsa in devizul general, este de 1477849 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 39, 558, 484RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 760.000, 00 lei, cu valabilitate minim 120 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare conform HG 925/2006 in vigoare, art.86. In instrumentul de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va insera in mod expres, cerintele prevazute la art. 86 din H.G. 925/2006 si la art. 278¹ din OUG 34/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Echivalentul pentru valuta se va determina corespunzator cursului de schimb anuntat de BNR pentru data de...(cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei transmisa in anuntul de participare). Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006. Garantia de Buna Executie = 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a GBE, conform HG 925/2006 in vigoare, art.90 si Ordinul 1045/2011 si se va face printr-un instrument de garantare eliberat de o societate bancara.Garantia de buna executie se va restitui de catre Achizitor conform HG 925 art. 92.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse atrase (credit bancar)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea: Completare si semnare Formular nr. 1-Declaratia de eligibilitate trebuie sa fie valabila cel putin 120 de zile de la data depunerii ofertelor.-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o
declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181: Completare si semnare Formular nr.2-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantuluidin procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹: Completare si semnare Formular nr. 3 (in limba romana sau traducere autorizata)Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procesul de achizitie publica, sunt: - Director General ing. Moisa Pavel- Director Tehnic ing. Malos Robert
- Director Economic ec. Toma Valentina
- Sef Birou Achizitii ing. Zaharia Tatiana4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: Completare si semnare Formularnr. 4 - conform Ordinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010 (in limba romana sau traducere autorizata)In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaIn cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor eligibile de plata: Certificate constatatoare (original/copie legalizata/copie lizibila certificata « conform cu originalul », semnata si stampilata), privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, si la taxele locale.Se vor prezenta ca documente edificatoare: a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata impozitele si taxele catre bugetele componente ale bugetului general consolidat. (original/copie legalizata/copie lizibila certificata « conform cu originalul », semnata si stampilata)
b) Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata « conform cu originalul », semnata si stampilata)
Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota :
1. documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana2. Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.3. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.4. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (2) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Forma de inregistrare - Persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.2. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
3. Avind in vedere cerintele impuse de HG 584/2004 privind conditiile introducerii pe piata a echipamentelor sub presiune, ofertantul va trebui sa detina urmatoarele autorizatii necesare pentru indeplinirea contractului:
- Autorizatie ISCIR pentru instalare, montare si reparare cazane de abur cu Qmin=420t/h; Tmin=540°C, Pmin=140bar.
- Autorizatie ISCIR pentru montare si reparare conducte metalice pentru abur cu Pmin=140 bar si Tmin 540°C.
- Autorizatie ISCIR pentru montare, PIF, reparare si intretinere ?Instalatii de ardere si instalatii de automatizare pentru cazane?
- Autorizatie pentru executia, verificarea si revizia instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune de lucru mai mica sau egala cu 6 bar ? eliberata de ANRE.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subcontractantul daca este cazul - detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizatia.Tertul sustinator nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa tranferabila.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind autorizarea ISCIR este considerata indeplinita prin luarea in calcul a resurselor tuturor membrilor grupului sau pe cele ale subcontractantului, cu conditia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile respective.Tertul sustinator poate sustine un operator economic prin punerea la dispozitia sa a resurselor umane/tehnice autorizate cu care se va realiza ulterior partea din contract pentru care aceste autorizari se impun.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii
cerintelor mentionate Formular nr. 5 - Informatii generale - cifra globala de afaceri in ultimi 3 ani
Cerinta minima: cifra globala de afaceri in ultimi 3 ani sa fie de minim 76.000.000 lei, demonstrata pe baza bilanturilor contabile aferente.- Documente prin care ofertantii trebuie sa demonstreaze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de catre banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow, necesar prestarii serviciului pentru o perioada de 4 luni in suma de 11.000.000 lei
Modalitatea de indeplinire
Prezentare: -situatiile financiare incheiata
La 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012, vizate si inregistrate conform reglementarilor in vigoare ale Ministerului Finantelor. In aceste sens se vor prezenta bilanturi contabile/ extrase de bilant/rapoarte de audit/rapoarte ale cenzorilor.- avind in vedere termenul limita prevazut de lege la care operatorii economici au obligatia depunerii si inregistrarii bilantului contabil aferent ultimului an financiar, se accepta in locul bilantului pentru ultimul an financiar prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea cifrei de afaceri.
- Declaratii/scrisori bancare - acestea vor contine informatii despre bonitatea financiara a operatorului economic - date de
identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatori ai performantei financiare,
experienta de lucru cu clientul, etc. Pentru calcul se va lua cursul lei/valuta, comunicat de BNR din ultima zi bancara a fiecarui an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular 6A - Experienta similara Ofertantul va prezenta lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca a prestat servicii similare prin cel putin 1 contract max. 3 contracte a carui/caror valoare valoare cumulata a fost de min. 38.000.000, 00 lei fara TVA. Experienta similara in calitate de unic antreprenor, asociat sau subcontractant va fi demonstrata prin contract/contracte de servicii similare ca natura si complexitate avand ca obiect: instalare/reparatii la cazane de tipul celui care face obiectul achizitiei sau echivalent. (Echivalent inseamna, in acest caz, un cazan care functioneaza cu: debit abur-intre 330 si 1050 t/h, temperatura abur-intre 480 si 600°C, presiune abur-intre 100 si 200bar). Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar: Copie dupa partile relevante din contractul prezentat ca experienta similara /sau PV de receptie de la Beneficiarul investitiei respective, conform HG 51/1996 / sau Recomandare (Formular 7) din partea Beneficiarului, care va cuprinde modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului, daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale/totale de lucrari, cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formular nr. 6A ? experienta similaraNumarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor
calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Recomandarea (Formular 7) trebuie sa fie semnata de un reprezentant legal
sau de imputernicitul acestuia din partea beneficiarului serviciului si sa contina obligatoriu urmatoarele informatii:
numele beneficiarului, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniuPentru echivalarea contractelor incheiate in alte monede, se va lua in calcul, cursul BNR leu/valuta, din data incheierii contractului respectiv.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila certificata «conform cu originalul», semnata si stampilata.
-Formular nr. 8 - declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de
transport, echipamentele tehnice, inclusiv laboratoarele pentru determinari si incercari specifice, de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.In vederea indeplinirii contractului in conditiile cerute de HG 584/2001 si intocmirea dosarului pentru certificarea (punerea in functiune) a cazanului, ofertantul trebuie sa detina (in dotare proprie / inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie), minim urmatoarele: - Laboratoare de control nedistructiv pentru fiecare din procedeele CND:
- Radiatii penetrante (RT)
- Ultrasunete pentru imbinari sudate (UTs)
- Ultrasunete a tablelor (UTt)
- Masurarea grosimii cu ultrasunete (UTg)
- Lichide penetrante (PT)
- Particole magnetice (MT)- minim 2 instalatii de tratament termic al sudurilor cu putere minima de 120KW.
- minim 1 instalatie de control nedistructiv mobila cu radiatii penetrante.
- minim 1 defectoscop ultrasonic pentru controlul sudurilor.
- minim 1 aparat de masurare grosime cu ultrasunete portabil, al materialelor metalice.
- minim 1 instalatie de control cu pulberi magnetice.
- minim 1 aparat portabil pentru masurarea duritatii.
- minim 1 aparat de analiza spectrala calitativa (stiloscop)
- minim 1 aparat de masurare grosime cu ultrasunete portabil pentru vopsitorii.
- minim20 de instalatii de sudare electrica manuale de min 200A
- minim 10 instalatii de sudare semiautomata electrica de min. 400A-Contract cadru cu o firma autorizata pentru reciclarea vatei minerale rezultate din demontari .
Modalitatea de indeplinire
Declaratia va fi insotita de documente care atesta detinerea (prin dotare proprie/inchiriere sau prin alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si
laboratoarelor implicate in realizarea contractului.- Autorizatii ISCIR pentru laboratoarele de control nedistructiv pentru fiecare din procedeele:
- Radiatii penetrante (RT)
- Ultrasunete pentru imbinari sudate (UTs)
- Ultrasunete a tablelor (UTt)
- Masurarea grosimii cu ultrasunete (UTg)
- Lichide penetrante (PT)
- Particole magnetice (MT)-Autorizatie ? laborator de grad II- eliberat de Inspectoratul de stat in Constructii ? pentru laboratoarele CND-Autorizatie de transport surse de radiatii penetrante pentru laborator CND-RT? eliberata de CNCAN.
- Autorizatie de utilizare instalatii radiologice pentru laborator CND-RT eliberat de CNCAN.Prezentarea asigurarii (in dotare proprii sau prin contracte sau conventii de inchiriere a echipamentelor, mijloace fixe si alte dotari care sunt considerent strict necesare pentru indeplinirea contractului) copii lizibile certificate «conform cu originalul», semnate si stampilate dupa autorizatii laboratoare, contracte, facturi, angajamente de punere la dispozitie etc., in functie de forma de detinere.
-Formular nr. 9 - declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul
tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut, in
vederea prestarii serviciului.
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca, pentru executarea serviciului are disponibil, minim, urmatorul personal tehnic de specialitate: - Responsabil cu supravegherea lucrarilor de la instalatiile sub presiune clasice (pentru cel putin doua persoane)
- Responsabil tehnic cu sudura la instalatiile sub presiune clasice (pentru cel putin o persoana)
- Lista sudorilor autorizati si copiile dupa autorizatiile sudorilor conform SREN287-1
Autorizatiile trebuie sa acopere toate procedeele de sudare, tipodimensiunile si materialele necesare realizarii obiectivului.
Se vor prezenta autorizatiile pentru sudare conform cerintelor din caietul de sarcini.
-Lista personalului CND propriu si copii autorizatii, conform EN473.
Se vor prezenta:
? Minim 1 autorizatie in domeniul MT ? nivel 2;
? Minim 1 autorizatie in domeniul RT ? nivel 2;
? Minim 1 autorizatie in domeniul UT ? nivel 2;
? Minim 1 autorizatie in domeniul PT ? nivel 2;
? Minim 1 autorizatie in domeniul VT ? nivel 2;
- Manager al sistemelor de management al calitatii (minim 1 persoana)-Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii(minim 1 persoana)
-Responsabil tehnic cu executia pentru lucrarile de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologiceindustriale (minim 1 persoana)
-Responsabil tehnic cu executia in domeniile: rezistenta si stabilitate, siguranta in exploatare, siguranta la foc, sanatatea oamenilor, refacerea si protectia mediului, izolatie termica, hidrofuga si economia de energie, protectie impotriva zgomotului(minim1 persoana)-Inspector de protectia muncii (minim 1 persoana )
- Instalator autorizat grd. ID sau IID (minim 1 pers) si instalator grd.IIID (minim 3 pers)? conform Ord. ANRE nr. 89/2009
Modalitatea de indeplinire
- Atestat ISCIR pentru ?Responsabil cu supravegherea lucrarilor de la instalatiile sub presiune clasice?, in conformitate cu PT ISCIR C1-2010
- Atestat ISCIR pentru ?Responsabil tehnic cu sudura la instalatiile sub presiune clasice? pentru cel putin o persoana- in conformitate cu PT ISCIR C1-2010
- Lista sudorilor autorizati si copiile dupa autorizatiile sudorilor conform SREN287-1
Autorizatiile trebuie sa acopere toate procedeele de sudare, tipodimensiunile si materialele necesare realizarii obiectivului.-Lista personalului CND propriu si copii autorizatii, conform EN473.
Se vor prezenta:
- Minim 1 autorizatie in domeniul MT ? nivel 2;
- Minim 1 autorizatie in domeniul RT ? nivel 2;
- Minim 1 autorizatie in domeniul UT ? nivel 2;
- Minim 1 autorizatie in domeniul PT ? nivel 2;
- Minim 1 autorizatie in domeniul VT ? nivel 2;
- Certificat pentru ?Manager al sistemelor de management al calitatii? ? minim 1 persoana- Decizie pentru ? Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii? ?minim 1 persoana.
- Certificat de Atestare pentru?Responsabil tehnic cu executia pentru lucrarile de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologiceindustriale? ? minim 1 persoana- Certificat de Atestare tehnico-profesionala pentru? Responsabil tehnic cu executia? in domeniile: rezistenta si stabilitate, siguranta in exploatare, siguranta la foc, sanatatea oamenilor, refacerea si protectia mediului, izolatie termica, hidrofuga si economia de energie, protectie impotriva zgomotului- minim1 persoana-Certificat pentru ?Inspector de protectia muncii? ? minim 1 persoana- Autorizatie pentru Instalator autorizat grd. ID sau IID (minim 1 pers) si instalator grd.IIID (minim 3 pers)? conform Ord. ANRE nr. 89/2009
Pentru personalul propus, se vor prezenta copii dupa contractul de munca/contract de colaborare/contract de prestari servicii, Declaratie de disponibilitatea (Formular 14), copii dupa diploma de studii/atestate/certificate/autorizatii si curiculum vitae (Formular 13), in original/copie legalizata/copie lizibila certificata «conform cu originalul», semnate si stampilate.
Informatii privind subcontractanti Formular nr. 12 G - ?Declaratie privind
partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?
Lista cu subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare: - Formular AS - ?Acord de subcontractare?
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi
subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv,
prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui
subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa
conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale
Informatii privind asociatii - Formular AA - ?Acord de asociere?, in original sau copie legalizata de catre organisme competente, in limba romana sau traducere autorizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat(valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.
Modalitatea de indeplinire
In cazul asocierii se va respecta Art.44 din OUG 34/2006
Ofertele depuse de operatori economici, parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele: a) Oferta sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii si categoriile de servicii executate de acestia;b) Oferta sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;c) sa fie numit partenerul conducator al asociatiei (Liderul), numire
care trebuie confirmata prin imputernicire scrisa, de fiecare partener in parte;d) Oferta sa includa un acord de asociere care sa stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor.e) Toti partenerii asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata contractului;Asocierea nu va fi modificata, pe durata contractului, decat cu aprobarea achizitorului. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala.
In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea economico-financiara si tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul.
Certificarea sistemului calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO
9001/2008, relevant in raport cu serviciul care urmeaza a fi prestat.
Modalitatea de indeplinire
Documentul(ele) vor fi emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate din sfera domeniului activitatilor aferente obiectului procedurii. Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata «conform cu originalul», semnata si stampilata)- Documentele emise in alta limba decat limba romana se vor prezenta in copie insotite de
traduceri autorizate.
Certificarea sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/2005 relevant in raport cu serviciul care urmeaza a fi prestat.
Modalitatea de indeplinire
Documentul(ele) vor fi emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de mediu pentru domeniul deactivitate din sfera domeniului activitatilor aferente obiectului procedurii.Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata «conform cu originalul», semnatasi stampilata)Documentele emise in alta limba decat limba romana se vorprezenta in copie insotite de traduceri autorizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2013 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.11.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2013 12:00
Locul: SC CET ARAD SA, str. 6 Vinatori FN, Arad, Romania, cod postal 310162
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Toate documentele de calificare solicitate prin fisa de date trebuie sa fie prezentate in ofertele depuse, altfel ofertele vor fi considerate inacceptabile, exceptie fiind situatia prevazuta la art. 11, alin. 4, cu respectarea alin. 5, HG 925/2006. Nu se admit completari cu documente dupa data limita de depunere a ofertei. Dupa deschiderea ofertelor se vor cere numai clarificari la documentele depuse, daca este cazul.2. Ofertantul/candidatul isi poate demonstra situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert, in conditiile art. 186 si 190 din OUG 34/2006. Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. Angajamentul va face parte integranta din contractul de achizitie publica.3. In conformitate cu Art 189 alin (1) din OUG 34/2006, achizitorul are dreptul de a verifica/controla - direct sau prin intermediul unei autoritati competente apartinand statului in care operatorul economic este stabilit, si cu conditia acordului acestei autoritati - capacitatile ofertantului, metodele de studiu si cercetare utilizate, precum si masurile aplicate pentru controlul calitatii.4. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala vor prezenta obligatoriu decalaratiile de neincadrare in situatiile prevazute la art 180 si 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 in vigoare.5. Ofertantul va efectua in mod obligatoriu o vizita in teren pentru vizualizarea amplasamentului cazanului care reprezinta obiectul procedurii, in urma unei cereri scrise adresata achizitorului. Ca urmare a vizitei, autoritatea contractanta va emite un PV de vizita amplasament, o copie a acestui PV se depune la oferta in propunerea tehnica.6. Valoarea estimata a contractului este de 39.558.484 lei din care 1.477.849 lei reprezinta "diverse si neprevazute.7.In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de atac sunt cele precizate la art. 2562 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiu Juridic
Adresa postala: Calea 6 Vanatori FN, Localitatea: Arad, Cod postal: 310162, Romania, Tel. +40 0257307587, Email: [email protected], Fax: +40 0257213160, Adresa internet (URL): www.cetrad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2013 14:39