Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Finalizarea Digului de Larg din Portul Constanta


Anunt de participare (utilitati) numarul 89823/31.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Finantari Externe, Tel.0241-601123, 601589, In atentia: Emil Sorin Banias Director Tehnic , Mihaela Staetu Sef Birou Achizitii Finantari Externe, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241/619512, 601374, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Finalizarea Digului de Larg din Portul Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Port Constanta Sud
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii pentru finalizarea digului de larg din Portul Constanta, de la km 4+850 la km 5+900, respectiv prelungirea cu 1.050 m a digului existent
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45241300-1 - Lucrari de constructii de diguri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii pentru finalizarea digului de larg din Portul Constanta, de la km 4+850 la km 5+900, respectiv prelungirea cu 1.050 m a digului existent
Valoarea estimata fara TVA: 117, 898, 740EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea de achizitie lucrari suplimentare conform art 122 lit j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: cuantum de 1.472.450 lei, echivalentul a 350.000 euro, scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o institutie bancara sau de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale ale Uniunii Europene si surse de la bugetul de stat, finantare prin POS-T
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind : eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/ 2006, calitatea de participant la proceduraCertificat constatator si certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri, corespunzatoare activitatii de executie lucrari, pe ultimii trei ani : minim 525.875.000 LEI , echivalentul a 125.000.000 EURO ; 1 EURO = 4, 207 LEI
Obligatii contractuale in desfasurare daca este cazulBilanturilecontabile: 31.12.20006;31.12.2007; 31.12.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie, care vor contine valori, perioada si locul de executie al lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, declaratie privind dotarea tehnica si personalul tehnic, standarde de asigurarea calitatiiPrezentarea a cel putin unui contract de executie cu activitati similare, respectiv Lucrari executie diguri, cu o valoare egala sau mai mare decat 231.385.000 LEI, echiv. a 55.000.000 EURO; 1 EURO = 4, 207 LEI.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Informatii privind subcontractantii
Standarde de asigurare a calitatii ISO9001 si OHSAS 18001
Standarde de protectie a mediului: ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S41-060010 din 28.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2009 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2009 13:00
Locul: Sediul CN APM SA Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial in Transporturi 2007 - 2013
VI.3) Alte informatii
Documentatia se solicita prin transmiterea unei scrisori de intentie, continand datele firmei interesate, imputernicire pentru persoana care ridica CD-ul cu documentatie de la sediul CN APM SA
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616 003, Fax: 0241/606 597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN APM SA Constanta, Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Incinta Port, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel.0241-601704, Fax: 0241-619512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2009 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer