Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Finantare rambursabila in valoare de 4.000.000 lei pentru realizarea de investitii de interes local


Anunt de participare numarul 71480/03.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Titu
Adresa postala: Str. Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1, Localitatea: Titu, Cod postal: 135500, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Andrei, Tel.0245651095, Email: [email protected], Fax: 0245651097, Adresa internet (URL): https: //www.e-licitatie.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Finantare rambursabila in valoare de 4.000.000 lei pentru realizarea de investitii de interes local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: orasul Titu, judetul Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Finantare rambursabila in valoare de 4.000.000 lei pentru realizarea de investitii de interes local, cu perioada de utilizare de 2 ani, termen de creditare 10 ani din care perioada de gratie 2 ani, rambursare in 96 de rate lunare egale, rata dobanda ROBOR 1M + marja per an calculata la sold si formula de calcul neschimbata, rambursari anticipate cu comision 0
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Finantare rambursabila in valoare de 4.000.000 lei pentru realizarea de investitii de interes local, cu perioada de utilizare de 2 ani, termen de creditare 10 ani din care perioada de gratie 2 ani, rambursare in 96 de rate lunare egale, rata dobanda ROBOR 1M + marja per an calculata la sold si formula de calcul neschimbata, rambursari anticipate cu comision 0
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 000, 000 si 8, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 40.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Confirmarea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat prin certificate constatatoare (valabile pentru trimestrul in cursul caruia are loc deschiderea ofertelor)original sau copie legalizata; Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute in art.180 sau art.181 operatorii economici straini pot prezenta orice document edificator din acest punct de vedere in tara de origine sau tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva; Daca in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit nu se emit asemenea documente sau documentele respective nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si art.181, ofertantul poate depune o declaratie pe propria raspundere data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, modificata si completata; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata); Autorizatia de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei valabila la data deschiderii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (copii dupa bilant vizat si inregistrat de organele competente); Formular 2- Informatii Generale;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale creditari din ultimii 3 ani precum si minim 2 recomandari din partea beneficiarilor pentru cele mai importante servicii de acordare credit cuprinse in lista, vizate de Comisia de avizare a creditelor din Min. Finantelor, dintre care una sa fie cel putin egala cu 2.100.000 lei; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere; Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii; Autoritatea contractanta solicita operatorilor economici sa indice in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii. care sunt in vigoare la nivel national si care trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului de servicii; Informatii privind cadrul de reglementare in domeniul conditiilor de munca si de protectia muncii se pot obtine prin accesarea site-ului www.mmuncii.ro;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2009 13:00
Locul: Str. Garii, nr. 21, Sala de sedinte a Consiliului Local
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.4) 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Titu, biroul juridic
Adresa postala: Str. Garii, nr. 21, oras u, Judet Dambovita, Localitatea: Titu, Cod postal: 135500, Romania, Tel.0040245651095, Email: [email protected], Fax: 0040245651097
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2009 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer