Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Finantare rambursabila in valoare de 4.600.000 lei


Anunt de participare numarul 142753/28.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL SUCEAVA
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Chiru, Tel. +40 0230212696, Email: [email protected], Fax: +40 0230520593, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Finantare rambursabila in valoare de 4.600.000 lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: municipiul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract privind finantare rambursabila interna/externa in valoare de 4.600.000 lei, cu o maturitate cuprinsa intre minim 5 ani si maxim 10 ani, in vederea finantarii unor investitii de interes public local
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in valoare de 4.600.000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 938, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 50.000 lei- Garantiei de participare se constituie in lei, constituita in conditiile art. 86 alin. (1), (2) si (3) din HG 925/2006;
- Autoritatea contractanta accepta si constituirea garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara emisa de banca in nume propriu, in conditii impuse de documentatia de atribuire.- Se poate constitui si prin ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, in contulRO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792.- Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde suma de 6.718, 249 lei in cazul in care se oferta se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG 34/2006;
- dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile, egala cu perioada de valabilitatea a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere.Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor.- In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz.- ehivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.- Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand aceasta din urma se afla in oricare din situatiile descrise la art. 87 alin. (1) din HG 925/2006. Cuantumul acesteia este de 0, 1% din pretul contractului, si se va constitui pentru perioada de tragere de 1 an;Modul de constituire a garantiei de buna executie: - se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, inainte de intrarea in vigoare a contractului de servicii de acordare de credite, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostinta despre faptul ca contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada de tragere;Garantia de buna executie se va restitui in cel mult 14 zile de la expirarea perioadei de tragere a creditului, daca achizitorul nu va ridica pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular;In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.2) Completare Formular 12B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.Formularul 12 B va fi insotit de urmatoarele documente:
Certificate de atestare fiscala eliberate de DGFP teritoriala si Primaria de care apartine ofertantul privind plata taxelor si impozitelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste certificate.
3)Completare Formular 12 B ?TERT, prezentat in original, in cazul in care ofertantul prezinta un tert sustinator.
4) Completare Formular 69^1, prezentat in original. Fiecare ofertant/candidat/ofertant asociat/ subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: -Ion Lungu ? primar
- Ovidiu Doroftei ? viceprimar- Gavril Varvara ? viceprimar;
- Ioan Ciutac ? secretar municipiu.- Carmen Cordus, sef Serviciu Contabilitate- Mihaela Siriteanu, viza control financiar preventiv propriu- Mirela Sofian, viza control financiar preventiv propriu
Membrii comisiei de evaluare:
- Mihail Jitariuc, director Directia Patrimoniu
- Elisabeta Vaideanu, director executiv
- Carmen Cordus, sefServiciul financiar-contabilitate
- Camelia Damian, sefServiciu patrimoniu- Paul Iftimie, Sef Serviciu contencios administrativ- Chiru Luminita, consilier Compartimentul achizitii publiceMembri de rezerva ai comisiei de evaluare:
- Florin Cerlinca, director DGTI
- Mirela Sofian, sef Serviciu Buget
- Mihaela Olariu, consilier Serviciul Contencios administrativ
- Rodica Mihalescu Done , consilier Compartimentul achizitii publice.5) Certificate de participare cu oferta independenta - Completare Formular 314, prezentat in original.
6) Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta 1A). Persoane juridice romane:
Certificat emis de ONRC, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre judecatorul sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
B). Persoane fizice romane
Documente edificatoare, care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, forma de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in aceste documentetrebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
C).Persoane juridice /fizice straine
Documente din care sa reiasa forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limitata de depunere a ofertelor.
Nota: In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte documentele solicitate laCerinta 1 - pct. A), B) si C) de mai sus, dupa caz.
Cerinta 2
A).Persoane juridice /fizice romane: Autorizatie de functionare de la BNR, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
B). Persoane juridice /fizice straine: Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident. Documentul va fi prezentat in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
C). Persoane juridice /fizice straine: Certificat de Rezidenta Fiscalasau echivalent (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, prezentata in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Nota: In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte documentele solicitate la Cerinta 2 ? lit. A), B) si C) de mai sus, dupa caz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentare Formular 2- Fisa de Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv 2010, 2011 si 2012.
Aceasta trebuie sa fie in cuantum de minim 2.900.000 lei.
In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.
Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri medie anuala sa fie de minim 2.900.000lei;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul 2 in original.Cifra medie de afaceri globale calculata pentru anii financiari 2010, 2011 si 2012 trebuie sa fiein cuantum de minim 2.900.000lei.Cifra medie de afaceri globala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri globale obtinute de candidat in anii financiari precizati.Pentru calculul echivalentei leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara - Formular 12E.Candidatul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin Documentatia descriptiva, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Candidatul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare.
Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular 12 G si Acordurile de subcontractare incheiate cu fiecare subcontractant.Ofertantii sunt obligati sa precizeze:
- partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;
si
- datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formular 12Ein original.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Se va prezenta Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare, in original.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Toti candidatii care indeplinesc cerintele minime de calificare vor fi preselectati si vor fi invitati sa participe la etapa de negociere a procedurii.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Pret calculat prin RIR (Rata interna de rentabilitate)
2.
Maturitatea creditului
15%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 15
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S016-023011 din 23.01.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2013 12:00
Locul: sediul Primariei municipiului Suceava, B-dul 1 Mai, nr. 5A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Numar de operatori economici preconizat - minim 3.Toti candidatii care indeplinesc cerintele minime de calificare vor fi preselectati si vor fi invitati sa participe la etapa de negociere a procedurii.In cazul in care numarul candidatilor preselectati este mai mic decat 3, autoritatea contractanta va continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile solicitate.In etapa de negociere, se trece la procedura de negociere, daca exista cel putin un candidat care a indeplinit criteriul de preselectie.Municipiul Suceava va derula negocieri cu fiecare candidat preselectat in parte.Negocierile se vor desfasura in runde succesive, pana la identificarea si stabilirea, pe baza criteriului de atribuire, a celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic.In cadrul negocierilor, se vor analiza toate aspectele tehnice, financiare si juridice ale viitorului contract.Criteriul de atribuire se va aplica ofertelor finale rezultate in urma negocierilor, oferte care nu mai pot fi imbunatatite de catre operatorii economici.Contractul se va incheia numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale.Contractul de achizitie publica ce urmeaza a fi incheiat constituie informatie de interes public si, in consecinta, nu va fi supus reglementarilor privind secretul bancar.Candidatul are obligatia ca in termen de 10 zile lucratoare de la transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii si/sau de la obtinerea de catre autoritatea contractanta a avizului favorabil din partea Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, sa semneze contractul de credit si sa puna la dispozitie creditul bancar autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Suceava - Serviciul contencios administrativ, juridic
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5a, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Tel. +40 0230212696, Email: [email protected], Fax: +40 0230520593, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2013 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer