Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FINANTARE RAMBURSABILA INTERNA - Servicii de acordare a unui credit in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public judetean


Anunt de participare numarul 113277/23.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Calarasi
Adresa postala:  Str 1Decembrie 1918, nr1, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910019, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriel Dima, Tel. 0242311302, Email:  [email protected], Fax:  0242331609, Adresa internet (URL):  www.calarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FINANTARE RAMBURSABILA INTERNA - Servicii de acordare a unui credit in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public judetean
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: consiliul judetean calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FINANTARE RAMBURSABILA INTERNA - Servicii de acordare a unui credit in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public judetean
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contratarea unei finantari rambursabile interne in suma de 20.000.000 lei pe o periada de 13 ani( 3 ani perioada de gratie si 10 ani perioada de rambursare)
Valoarea estimata fara TVA: 19, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 300.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii + fonduri europene FEDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza la notariat in cazul castigarii licitatiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
contractul se va incheia dupa ce CJC va obtine avizul favorabil al comisiei de autorizare a imprumuturilor locale
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Prezentare Formularul 1, Declaratie priind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 Formularul 2
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la datadeschiderii ofertelor (original);
Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei (copie) - valabila la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane juridice/fizice romane, se va prezenta ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, sau raportul de audit din anul precedent.
Certificat ANAF si buget local valabile la data deschiderii ofertelor
Fisa de informatii generale Prezentare Formularul 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii de creditare prestate in ultimii trei anisocietatilor comerciale, autoritatilor sau institutiilor - formularul 10
Cerinte minime impuse pentru experienta similara:
Prezentarea unui contract similar de servicii cu valoarea de cel putin 19.300.000 RON
Ofertantul va prezenta minim o recomandare din partea beneficiarilor imprumuturilor mentionate. Recomandareavor fi prezentate in original sau copie legalizata.Prezentarea obligatorie - FORMULAR 11?Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S160-247374 din 19.08.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2011 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri europene FEDR
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
finanatrea se va face din buget propriu + fonduri europene FEDR
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
cnsc
Adresa postala:  str stavropoleos nr6 sect 3, Localitatea:  bucuresi, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel bucuresti (cale de atac)
Adresa postala:  splaiul independentei nr.5, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213195176, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 10 zile incepand cu ziua urmatoare celei in care s-a luat la cunostinta, a unui act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CJ Calarasi
Adresa postala:  str 1 dec. 1918 nr 1, Localitatea:  calarasi, Cod postal:  910019, Romania, Tel. 0242311301, Email:  [email protected], Fax:  0242331609, Adresa internet (URL):  www.calarasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2010 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer