Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Finantare rambursabila interna in valoare de 5.000.000 lei pentru realizarea investitiei de interes public local ?Reabilitare termica locuinte colective?


Anunt de participare numarul 143807/23.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Titu
Adresa postala: Str. Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1, Localitatea: Titu, Cod postal: 135500, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Andrei, Tel. +40 0245651095, Email: [email protected], Fax: +40 0245651097, Adresa internet (URL): https: //www.e-licitatie.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Finantare rambursabila interna in valoare de 5.000.000 lei pentru realizarea investitiei de interes public local ?Reabilitare termica locuinte colective?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: orasul Titu
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Finantare rambursabila interna in valoare de 5.000.000 lei pentru realizarea investitiei de interes public local ?Reabilitare termica locuinte colective?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Finantare rambursabila interna in valoare de 5.000.000 lei pentru realizarea investitiei de interes public local ?Reabilitare termica locuinte colective?
Valoarea estimata fara TVA: 4, 113, 001RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
144 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
? Cuantumul garantiei de participare: 8 000 lei .? Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO73 TREZ 2765 006X XX00 0062 ? Trezoreria Titu) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta la cursul BNR este 06.06.2013. Cuantum: 3%din valoarea contractului fara TVA1.Garantia de buna executiese constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se va constituiin termen de 14 zile lucratoare de la data cand ofertantulva lua cunostinta despre faptul ca s- a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale? Daca partile convin, garantĂ­a de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conditiile prevazute de art.90 alin.3 din H.G.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Autoritatea contractanta va elibera/restituĂ­ garantia de buna executiein cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Traian Niculae-Primar, Vlad Oprea-Viceprimar, Anuta Grigore-Secretar, Marieta Rosu-Director Economic, Viorel Voicu-Arhitect-Sef, Cristache Nica-Director Administratie Publica, Mihai Andrei ?Sef Birou Achiziti Publice, Ion Cosaru ?Administrator Public, Adrian Catalan-Consilier local, Cristian Grigore Cristescu- Consilier local, Ion Mirea- Consilier local, Voicu Neagu- Consilier local, Lucian Plesa- Consilier local, Alexandru Sandu- Consilier local, Constantin Sterian- Consilier local, Constantin Serban- Consilier local, Florinel Stefan- Consilier local, Doina Visinescu- Consilier local, Marin Badea- Consilier local, Emil Toma Ion- Consilier local, Cristina Toader- Consilier local, Valeriu Vasile- Consilier local, Ion Grecu- Consilier local, Sorin Stefanescu-Consilier local, - Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa impozitelor si taxelor catre stat - original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea "conform cu originalul"
Se va prezenta situatia achitarii obligatiilor scadente in luna anterioara aceleia in care se prezinta oferta.
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale- original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Se va prezenta situatia achitarii obligatiilor scadente in luna anterioara aceleia in care se prezinta oferta.
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in
acest sens.
Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate (original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea "conform cu originalul"). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
- Ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.
-Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei sau echivalent(copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri in ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent contractului: cel putin 8.000.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declararea, in formularul Informatii generale (Formular Anexa nr. 7), a cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (fara a fi luat in considerare anul in curs); pentru echivalenta cifrelor de afaceri prezentate in alte valute decat leul, se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta raportat de BNR pt. anii 2010, 2011 si 2012. Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva (conf.art.186 din OUG 34/2006 si art.11 indic.1 din HG 925/2006). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Formular Anexa nr. 19), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii3. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. prezentarea Formularului 8, insotit de Anexa; pentru echivalenta valorilor prezentate in alte valute decat leul, se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta raportat de BNR pt. anul respectiv; Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic2. prezentarea de documente/declaratii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii3. prezentarea Declaratiei privind subcontractantii (Formular 12)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
? Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1? Elementele ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: oferta financiara? Durata unei runde de licitatieeste de 1 zi.?La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAPconform art.6 alin.2 si carora le-au fost transmise invitatii de participarela aceasta faza de catre autoritatea contractanta, conform prevederilor art.165 alin.2 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.? In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv-oferta financiara-, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
6luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2013 13:00
Locul: Str. P.N.Grigorescu, nr. 1, Oras Titu, judet Dambovita, sala de consiliu local
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de ofertanti, observatori ANRMAP, UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu acelasi pret (clasate pe primul loc): In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au preturile ofertate egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire disponibila in SEAP, trebuie utilizata o aplicatie care permite deschiderea si verificarea oricarui tip de document semnat electronic, indiferent de furnizorul certificatului si aplicatiei cu care au fost semnate documentele, in conditiile respectarii prevederilor Legii 455/2001 privind semnatura electronica.Contractul de achizitie publica se va incheia numai daca autoritatea contractanta va obtine avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, cu privire la contractarea acestui credit potrivit prevederilor art. 1, alin. (2) din H.G. nr. 9/2007 (privind constituirea, componenta si functionarea Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta in considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2013 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer