Licitatie Publica - Finantare rambursabila pentru lucrari de investitii de interes local in Municipiul Targu Jiu
Anunt de participare numarul 132241/21.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Targu Jiu
Adresa postala: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210192, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Narcisa Cristea, Tel. 0253 211661, In atentia: Ec. Ileana Vasile, Email: [email protected], Fax: 0253 214878, Adresa internet (URL): www.targujiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Finantare rambursabila pentru lucrari de investitii de interes local in Municipiul Targu Jiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria Municipiului Targu Jiu
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Finantare rambursabila realizata pe doua loturi, o linie revolving pentru un imprumut de 16.000.000 lei si un credit de investitii de 4.000.000 lei pentru finantarea investitiilor de interes local din Municipiul Targu Jiu, investitii finantate din fonduri europene .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: linie de finantare revolvingde 16.000.000 lei.Lotul 2: credit pentru investitii in suma de4.000.000 lei .
Coantitatea totala (Lotul 1 + Lotul 2) este de 20.000.000 lei.Valoarea estimata pentru Lotul 1 este de 6.600.000 lei.
Valoarea estimata pentru Lotul 2 este de 1.700.000 lei.
Valoarea estimata totala a contractului este de 8.300.000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul 1: Gar part 66000 lei, Lotul 2: Gar part 17000 leiGar buna executie Lotul 1 si Lot 2 -10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv eligi-Form 12A, decl. priv. neincadrtarea in prev art 181 form 12B, certificate fiscale buget local si buget de stat, Declaratie conform cu ORD 314/F010 al ANRMAP, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator ORC, Autorizatie de functionare emisa de BNR, autorizatie functionare ptr persoane straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri, in domeniu de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei anisa fie de minimum: 13.200.000 lei pentru Lotul 1;3.400.000 lei pentru Lotul 2.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Fisa de informatii generale ? Formularul B
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 aniInformatii privind efectivele medii anuale ale personalului si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Informatii privind subcontractantii, standard de calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularului 12E cuprinzand obiectele contractelor, valori, perioade de livrare sibeneficiariPrezentarea: unul sau mai multe contracte (maxim 3 contracte) de credit in suma totala de: 6.600.000 lei fara T.V.A. pentru Lotul 1;1.700.000 lei fara T.V.A. pentru Lotul 2.recomandari din partea beneficiarului/beneficiarilorDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani conform art. 188, alin. (2), lit. e) - Formularul 12 I, Formularul 12 G, certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
imposibilitatea asigurarii contributiei proprii la investitiile in curs de executie
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 7
Nrl minim de candidati preselect sa fie de 3. In caz contrar AC va hotari daca reia preocedura de achizitie sau daca continua negocierea numai cu candid preselectati/preselectat.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8497
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2012 12:00
Locul: sala de sedinte a primariei, etajul 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
a) 10 zileincepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractanteb) Decizia Consiliului privind solutionarea contestatiei poate fi atacata cu plangere in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Bdul Constantin Brancusi, nr. 19, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210192, Romania, Tel. 0253.205040, Fax: 0253.214878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2011 08:15