Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Fisa de date a achizitiei antimicobacteriacee


Anunt de participare numarul 99722/07.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Husi
Adresa postala:  str. 1 Decembrie, nr.40, Localitatea:  Husi, Cod postal:  735100, Romania, Punct(e) de contact:  Ec. Ionescu Elena, Tel. 0235/480360, Email:  [email protected], Fax:  0235/480003, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Fisa de date a achizitiei antimicobacteriacee
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. 1 Decembrie, nr. 40
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform fisei de date a achizitiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651300-1 - Antimicobacteriacee (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Benzylpenicillinum sodicum 400000 u.i.; pulb. pt. sol. inj flacoane 3000
Benzylpenicillinum sodicum 1000000 u.i.; pulb. pt. sol. inj flacoane 12000
Benzathini+benzylpenicillinum 1200000 u.i; pulb. pt. sol. inj flacoane 100
Clarithromycinum 500 mg comprimate 500
Clarithromycinum 125mg/5ml; sirop flacoane 30
Cefuroximum 125mg/5ml; sirop flacoane 30
Ceftazidinum 1 g pulb. pt. sol. inj./perf. flacoane 5000
Clindamycinum 300mg/2ml; sol. inj.im, iv comprimate 1500
Erythromycinum 200mg comprimate 2000
Gentamicinum 40mg/1 ml fiole 3000
Gentamicinum 80mg/2 ml fiole 30000
Metronidazolum A 5g/l; sol. perf., flacoane 1200
Metronidazolum B 5g/l; sol. perf., flacoane 1200
Norfloxacinum 400 mg comprimate 5000
Phenoxymethylpenicillinum 1000000 u.i comprimate 1000
Phenoxymethylpenicillinum 400000 u.i. sirop flacoane 100
Rifampicinum 150 mg comprimate 1000
Sulfamethoxazolum+trimethoprinum; 200mg/40mg/5ml - sirop flacoane 50
Sulfamethoxazolum+trimethoprinum 400mg/80mg comprimate 6000
Spiramycinum 1, 5 u.i. comprimate 480
Spiramycinum 3 u.i. comprimate 1000
Valoarea estimata fara TVA: 114, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Conform fisei de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CJAS VASLUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
FORMA LEGALA DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2010 18:00
Locul: Online Seap
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Iasi
Adresa postala:  str. Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Spital municipal Husi
Adresa postala:  str. 1 Decembrie, nr. 40, Localitatea:  Husi, Cod postal:  735100, Romania, Tel. 0235481081, Fax:  0235480003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2010 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer