Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Fitinguri din polietilena


Anunt de participare (utilitati) numarul 140926/06.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Gherman, Tel. +40 365403673, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie cu capital majoritar privat
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Fitinguri din polietilena
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele logistice ale E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA - conform Conceptului Logistic atasat.
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 101, 506 si 13, 532, 580RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: la reluarea compt.dupa 12 luni intre semnatarii ac.cadru, pretul cel mai scazut.Se va transmite invit.cf.preved.legale.Val ctr.subs- intre-Lot I 161910 / 1993865 lei;Lot II 143159 / 1683835 lei, Lot III 84205 / 878850 lei, Lot IV 161479 / 2209740 lei.Cant.ce ar putea fi solicitate pe parcursul derularii acord cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot I: Fitinguri PE utilizate la sudurile cap cap
Lot II: Fitinguri PE utilizate la sudurile prin electrofuziune
Lot III: Fitinguri tranzitie PE / OL
Lot IV: Robineti de gaz cu sfera
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44163230-1 - Racorduri pentru tevi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I: Cantitatile min/max pt Acordul cadru/contract subsecvent se gasesc in Anexa cantitati din documentatia de atribuire.Valoarea estimata pt Acord cadru: min. 323.820 lei/max. 3.987.730 lei.Valoarea estimata pt ctr. subsecvent: min. 161.910 lei/max. 1.993.865 lei.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru Lot I -este de 1.993.865 lei.
Lot II: Cantitatile min/max pt Acordul cadru/contract subsecvent se gasesc in Anexa cantitai din documentatia de atribuire.Valoarea estimata pt Acord cadru: min. 286.318 lei/max.3.367.670 lei.Valoarea estimata pt ctr. subsecvent: min.143.159 lei/max.1.683.835 lei.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru Lot II- este de 1.683.835 lei
Lot III: Cantitatile min/max pt Acordul cadru/contract subsecvent se gasesc in Anexa cantitati din documentatia de atribuire.Valoarea estimata pt Acord cadru: min. 168.410 lei/max.1.757.700 lei.Valoarea estimata pt ctr. subsecvent: min.84.205 lei/max.878.850 lei.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru Lot III -este de 878.850 lei
Lot IV: Cantitatile min/max pt Acordul cadru/contract subsecvent se gasesc in Anexa - cantitati din documentatia de atribuire.Valoarea estimata pt Acord cadru: min. 322.958 lei/max.4.419.480 lei.Valoarea estimata pt ctr. subsecvent: min.161.479 lei/max.2.209.740 lei.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru Lot IV -este de 2.209.740 lei
Cantitatile estimate pentru cel de-al doilea contract subsecvent sunt egale cu cele estimate pentru primul contract subsecventpentru toate cele 4 loturi.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 101, 506 si 13, 532, 580RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de: Lot 1- 39.678 lei;Lot 2- 33.508 lei; Lot 3- 17.489 lei; Lot 4- 43.974 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile, de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor. Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a candidaturilor. Conform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate. Garantia de participare se constituie prin virament bancar(ordinul de plata trebuie vizat de catre banca emitenta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Fisa de date a achizitie.? conform art. 86 / HGR nr.925/2006. Cont RO11BRDE270SV27540412700 deschis la BRD Tg-Mures. Pe instrumentul de garantie se va memtiona obligatoriu faptul ca emitentul instrumentului de garantie se obliga fata de E.ON GAZ Distributie SA ca la prima sa cerere scrisa sa vireze suma solicitata cu conditia ca autoritatea contractanta sa specifice ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre situatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta sau o revoca in termenul de valabilitate a acesteia; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie care i-a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC, autoritatea contractanta are dreptul la retinerea din valoarea garantiei de participare a sumelor stabilite de art. 278¹ din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a contractului. Garantia de buna executie in cuantum de 5% (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea fiecarui contract subsecvent, exclusiv TVA. Modul de constituire: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive, conform HG 1045/2011, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Cerinta minima : Declaratie pe proprie raspundere conform Formular nr. 22. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Cerinta minima : completare formular 2A. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca nu a primit certificat constatator negativ conform art 181 lit c¹ din OUG 34/2006.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul 2B4.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta - Cerinta obligatorie: In conformitate cu Ordinul 314/oct. 2010 se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta .Completare formular nr.7A5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69 ¹ din OUG 34/2006.- Completare formular F 8. Persoanele de decizie pentru aceasta procedura din cadru E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA Tirgu Mures sunt: Virgil Metea - Director GeneralPetre Radu - Director General AdjunctSorin-Sebastian Potanc - Director General AdjunctPersoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de achizitie sunt: Bogdan Cirstea; Codruta Schwartz; Maria Fisca; Dr. Calin Cristian; Ovidiu Romanti; Istvan Nagylaki; Attila Murvai; Dorin Gherman; Suteu Alexandru; Dumitru Palaghiel; Bogdan Baciu; Sorin Rosca; Cosmin Belea; Marius Tandea; Beatrice Ogrean;Cristina Pascu; Sanda Murar; Angela Vasile. - Pentru Persoane juridice romane: - 1. Certificat constatator, in original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte: - Ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de transmiterea comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta actul in copie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice autorizate documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil pe perioada derularii contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri - Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Operatorul economic va furniza informatii privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Valoarea medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de min. Lot I 3.588.957 lei, respectiv 791.251 euro, Lot II 3.030.903 lei, respectiv 668.218 euro , Lot III 1.581.930 lei, respectiv 348.765 euro , Lot IV 3.977.532 lei, respectiv 876.920 euro. Cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu stabilit de BNR aferent fiecarui an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta1: Exp simil: Ofertantul va prezenta o lista a princip livrar de produse efect in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autorit contract sau clienti privati. Oferantul va prezenta cel putin o copie dupa paginile relevante ale unui document/contract/PV de receptie partiala/finala saucopii dupa pag relevante ale unor documente/contracte/PV de receptie partiala/finala diferite, de la benef din care sa reiasa ca au fost furniz pana la data dep candid prod similare in val de min Lot I 1.595.092 lei, = 351.667 euro, Lot II 1.347.068 lei, = 269.986 euro , Lot III 703.080 lei, = 155.007 euro , Lot IV 1.767.792 lei, = 389.742 euro. Se solicita dep de recomand pentru contractele depuse in vederea indepl exp. sim.
Nota: Pentru calculul val contract in euro, se va lua in consid cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv.
Cerinta 2: Impreuna cu candidatura se va depune si mostre pentru: 1 fiting de tranzitie, o mufa, un robinet, un teu, etc - indiferent de dimensiune, precum si descrieri si fotografii a produselor pentru demonstrarea autenticitatii.
Cerinta 3: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante. Se va depune certificat de conformitate CE sau agrement tehnic elaborat si eliberat de un organism abilitat, insotit de avizul tehnic eliberat de Consiliul Tehnic Permanent pt Constructii sau Comisia Nationala de Agrement Tehnic in Constructii pentru produsele ofertate, cf. art.188, 1, lit. d) din OUG 34/2006.(vezi Caietul de sarcini - pc.6.4Standarde, norme si ghiduri).
Informatii privind asociatii: In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare a calitatii. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau echivalent.Orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriuziza, poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii si va fi admis ca modalitate de indeplinirea cerintei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
98478/02.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2013 11:00
Locul: P-ta Trandafirilor nr. 17 loc. Tg. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conf. OUG 34/2006 - art.116- numarul minim al candidatilor calificati este 3. Conf. OUG 34/2006 - art.117- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul fie a)fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile. Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de agenti economici. Toti agentii economici care indeplinesc cerintele de calificare vor fi selectati pentru etapa a II-a.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 alin 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic din cadrul E.on Gaz Distributie SA
Adresa postala: Piata Trandafirilor, nr 21 , B 63, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected], Fax: +40 365403693
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2012 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer