Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FITINGURI SI RACORDURI DIN FONTA MALEABILA SI ROBINETI CU BILA


Anunt de participare (utilitati) numarul 139521/10.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Gherman, Tel. +40 365403673, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate cu capital majoritar privat
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FITINGURI SI RACORDURI DIN FONTA MALEABILA SI ROBINETI CU BILA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele Logistice ale E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA, conform Conceptului Logistic.
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecv si val contract ce vor fi atribuite: Primul ctr. subsecv se va incheia cu of. clasat pe primul loc in urma neg., valab.12 luni.Val. primului ctr.subsecv 2000000 lei.Reluarea compt. dupa 12 luni intre semnat a.c. Se va transmi invit.cf.prev.legale.Val. celui mai mare ctr. subsecv este de 2000000 lei.Cant.ce ar putea fi solicit pe parcursul derularii A.C/ctr. subsecv. conform Anexa 1.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FITINGURI SI RACORDURI DIN FONTA MALEABILA SI ROBINETI CU BILA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44163230-1 - Racorduri pentru tevi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei 1
Valoare Acord cadru: intre 4000 si 4000000 lei.
Valoare cel mai mare contract subsecvent: intre 2000 si 2000000 lei.Cantitati Acord cadru:
minim 4600 buc.
maxim 4600000 buc.Cantitati cel mai mare contract subsecvent:
minim 2300 buc.
maxim 2300000 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 20.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile, de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor. Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a candidaturilor. Conform L.346/2004, art.16, alin. 2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate. Garantia de participare se constituie prin virament bancar(ordinul de plata trebuie vizat de catre banca emitenta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Fisa de date a achizitie ? conform art. 86 din HG 925/2006. Cont RO11BRDE270SV27540412700 deschis la BRD Tg-Mures. Pe instrumentul de garantie se va memtiona obligatoriu faptul ca emitentul instrumentului de garantie se obliga fata de E.ON GAZ Distributie SA, ca la prima sa cerere scrisa sa vireze suma solicitata cu conditia ca autoritatea contractanta sa specifice ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre situatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta sau o revoca in termenul de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in termenul solicitat; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie care i-a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC, autoritatea contractanta are dreptul la retinerea din valoarea garantiei de participare a sumelor stabilite de art 278¹ din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea totala a contractului fara TVA; 2, 5 % pentru IMM-uri. Modul de constituire a garantie de buna executie: Scrisoare de garantie de buna executie sau alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din HGR. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Cerinta minima : Declaratie pe proprie raspundere conform Formularului nr. 22. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: Cerinta minima : completare Formular F 2A. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca nu a primit certificat constatator negativ conform art. 181, lit. c¹ din OUG. 34/2006.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul F 2B4.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta - Cerinta obligatorie: In conformitate cu Ordinul 314/oct. 2010 se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta - Completare Formular F 7A;5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69 ¹ din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul F8. Persoanele de decizie pentru aceasta procedura din cadru E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA Tirgu Mures sunt: Virgil Metea - Director GeneralPetre Radu - Director General AdjunctSorin-Sebastian Potanc - Director General AdjunctPersoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de achizitie sunt: Bogdan Cirstea; Codruta Schwartz; Maria Fisca; Dr. Calin Cristian; Ovidiu Romanti; Daniel Palaghie; Sorin Rosca; Ana-Maria Gurghian; Suteu Alexandru; Beatrice Ogrean; Cristina Pascu; Sanda Murar; Angela Vasile; Dorin Gherman. Pentru Persoane juridice romane: - 1. Certificat constatator, in original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data deschiderii ofertelor, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte: - Obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de transmiterea comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta actul in copie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice autorizate documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil pe perioada derularii contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri - Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Operatorul economic va furniza informatii cu privire la declaratia privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu stabilit de BNR aferent fiecarui an. Valoarea medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de min. 1.600.000 lei, respectiv 358.785 euro, (1 euro = 4, 4595 lei la cursul comunicat de B.N.R. din 31.08.2012).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 - Experienta similara: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Oferantul va prezenta cel putin o copie dupa paginile relevante ale unui document/contract/proces-verbal de receptie partiala/finala sau maxim 3 copii dupa paginile relevante ale unor documente/contracte/procese-verbale de receptie partiala/finala diferite, de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii candidaturilor produse similare in valoare de minim 1.000.000 lei, respectiv 224.240 euro, (1 euro = 4, 4595 lei la cursul comunicat de B.N.R. din 31.08.2012). Se solicita depunerea de recomandari pentru contractele depuse in vederea indeplinirii experientei similare. Nota: Pentru calculul valorii contr in euro, se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv.
Cerinta 2: Impreuna cu candidatura se vor depune si cate o mostra pentru produsele ofertate (Sectiunea II.2.1), precum si descrieri si fotografii a produselor.
Mostrele se vor depune astfel:
Cate 1 bucata din fiecare sortotip, indiferent de dimensiune. Exemplu - 1 buc. Racord olandez fonta 2" filet I-I, 1 buc. Robinet gaz sfera otel 1/2" FI-FI, etc.Adresa de depunere: Depozit Logistic E-ON Gaz Distributie, str. Barajului nr. 4 - Tg. Mures.
Cerinta 3: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, cf. art.188, 1, lit. d) din OUG 34/2006.
Informatii privind asociatii: In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare a calitatii. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului.
Standarde de asigurare a calitatii: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat ; b) pentru alt pret ofertat, mai mare decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat, unde: pret(n)=pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
2.
Termen de livrare
5%
Descriere: Punctajul tehnic pentru termenul de livrare ofertat se calculeaza astfel: a) pentru termenul minim de livrare se va acorda punctajul maxim cu conditia ca termenul de livrare sa fie mai mic sau egal cu 30 zile calendaristice; ofertele cu termen de livrare mai mici de 3 zile calendaristice nu se vor puncta suplimentar; ofertele cu termenul de livrare mai mare de 30 zile calendaristice vor fi descalificate; b) pentru valori ofertate situate sub nivelul maxim acceptat, punctajul se va calcula astfel: Termen livrare n=(termen minim ofertat/termen n)x punctaj maxim alocat.
3.
Termen de garantie
5%
Descriere: Descriere criteriu: Punctajul tehnic pentru termenul de garantie ofertat se calculeaza astfel: a) pentru valoarea maxima ofertata pentru termenul de garantie se va acorda punctajul maxim cu conditia ca valoarea ofertata sa fie mai mare sau egala cu 24 luni; ofertele cu termen de garantie mai mare de 60 luni nu se vor puncta suplimentar; ofertele cu termenul de garantie mai mic de 24 luni vor fi descalificate; b) pentru valori ofertate situate sub nivelul maxim stabilit, punctajul se va calcula astfel: Termen garantie n=(termen n/termen maxim ofertat)x punctaj maxim alocat.
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de licitare: pretul ofertei. Numar runde licitatie electronica: 1 (una) runda. Licit. electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata rundei: 1 (una) zi lucratoare. In cadrul licit. electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele financiare depuse anterior organizarii acestei faze conform art. 43 alin.(4) din H.G. nr.1660/2006. Pentru a putea participa la licitatiile electronice OPERATORII ECONOMICI TREBUIE SA FIE INREGISTRATI IN S.E.A.P. IN CAZ CONTRAR, conform prevederilor art. 44 alin. 2 din H.G.1660/2006, OFERTA DEPUSA in cadrul acestor proceduri NU VA PUTEA FI LUATA IN CONSIDERARE. Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica conform prevederilor art.200 din O.U.G. nr. 34/2006, pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice, pus la dispozitie de SEAP conform art. 44 alin. (1) din H.G. nr. 1660/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
86614/29.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2012 11:00
Locul: Sediul E-ON Gaz Distributie - P-ta Trandafirilor nr. 17 - Tg. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conf. OUG 34/2006 - art.116- numarul minim al candidatilor calificati este 3. Conf. OUG 34/2006 - art.117- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul: a)fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare; b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile de calificare. Daca dupa etapa electronica doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret, se solicita oferta imbunatatita in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic din cadrul E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Piata Trandafirilor, nr 21 , B 63, ,Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected], Fax: +40 365403693
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2012 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer