Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FLUIDE DEGIVRANTE PENTRU SUPRAFATA DE MISCARE SI PENTRU SUPRAFETELE PORTANTE ALE AERONAVELOR


Anunt de participare (utilitati) numarul 88429/13.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Zanc, Tel.0264-307500, 0264-416702, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264-416712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FLUIDE DEGIVRANTE PENTRU SUPRAFATA DE MISCARE SI PENTRU SUPRAFETELE PORTANTE ALE AERONAVELOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, Str. Traian Vuia, nr. 149
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 527, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se atribuie contracte subsecvente anuale
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
COnform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24950000-8 - Produse chimice speciale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 527, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :30540 EuroGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 1a
2.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 Formular 12A
3.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 Formular 12B
4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat care sa fie in termenele legale de valabilitate.
5. Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala in original sau copie.
6. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Bilantul contabil la 30.06.2009 si la 31.12.2008, vizat si inregistrat de catre organele competente
2 Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 2.000.000 EURO lei - Formular C din sectiunea Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizare AACR pe numele ofertantului pentru efectuarea de furnizari lichid degivrant pentru suprafata de miscare si pentru suprafetele portante ale aeronavelor, cat si pentru subcontractant sau asociat daca este cazul.
2. Autorizatie de livrare a produselor de la producator in original (numai pentru
comercianti)3. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Formular 12D din sectiunea Formulare
4.Realizarea in ultimii 3 ani a cel putin 3 contracte de furnizare similare cu valoarea minima, cumulata de 300.000 Euro
5.Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001
6.Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001
7.Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare Formular 12G din care sa
rezulte partea din contract pentru care sunt nominalizati si procentul ce urmeaza a fi indeplinit de catre acestia.
8.In cazul asocierilor se va prezenta acordul de asociere Formular G, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, contractul de asociere se va legaliza si va deveni anexa la contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
70%
Descriere:
2.
Termen de livrare
20%
Descriere:
3.
Termen de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2009 10:00
Locul: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca str. Traian Vuia nr. 149 Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea fiecarui ofertant care a depus o oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40.21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40.21.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.+40.264.431.057, Fax: +40.264.593.866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Comercial
Adresa postala: str. Traian Vuina nr 149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2009 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer